Markus Sosoi

Boeing 747-8 Intercontinental

44 viestiä aiheessa

Hieno kone on  :thmbup:

 

Myynti ei ole kovin kummoista, mutta ehkä se siitä vielä lähtee, ainakin 747-400:sia menee kovaa vauhtia eläkkeelle monesta yhtiöstä. Kunhan nyt ei tule mitään ihme myöhästymisiä, tosin ei kai tässä vaiheessa enää mitään suurempaa pitäisi tulla.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

 

Nätin ensilaskun juuri sorvasivat ja kone näytti runway exitissä auringossa kyllä tosi sleekiltä. Majasteettisen oloinen desing, joka kestää ajan hampaan. Iso bussi näyttää kyllä melkoiselta möhköfantilta allekirjoittaneen silmään tähän verrattuna.

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Nätin ensilaskun juuri sorvasivat ja kone näytti runway exitissä auringossa kyllä tosi sleekiltä. Majasteettisen oloinen desing, joka kestää ajan hampaan. Iso bussi näyttää kyllä melkoiselta möhköfantilta allekirjoittaneen silmään tähän verrattuna.

 

 

Tyylikkäästi selostajat eivät edes huomanneet laskeutumista. Tosin haisi tuollaiselta pieneltä "mainoskikalta", koska heti perään kehuttiin hiljaisuutta ja niin edelleen.

Kone itsessään on mielettöän tyylikäs  :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hieno kone on  :thmbup:

 

Myynti ei ole kovin kummoista, mutta ehkä se siitä vielä lähtee, ainakin 747-400:sia menee kovaa vauhtia eläkkeelle monesta yhtiöstä. Kunhan nyt ei tule mitään ihme myöhästymisiä, tosin ei kai tässä vaiheessa enää mitään suurempaa pitäisi tulla.

 

744:n korvaaja on yha enenevissa maarin 77W, joten veikkaisin 748:n tulevaisuudeksi aika marginaalista markkinaosuutta. Tosin, hieno kone, jolle toivoisi menestysta nykyista enempaa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Nätin ensilaskun juuri sorvasivat ja kone näytti runway exitissä auringossa kyllä tosi sleekiltä. Majasteettisen oloinen desing, joka kestää ajan hampaan. Iso bussi näyttää kyllä melkoiselta möhköfantilta allekirjoittaneen silmään tähän verrattuna.

 

 

Jos ei tuohon designiin olisi jo tottunut 40 vuoden aikana niin melko kummalliselta ilmestykseltä kone kyllä näyttäisi, ei mahda mitään.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jos ei tuohon designiin olisi jo tottunut 40 vuoden aikana niin melko kummalliselta ilmestykseltä kone kyllä näyttäisi, ei mahda mitään.

 

Niinpä. Taitaa olla okulaareissa nostalgiapöyä vuosien varrelta, kun tuppaa vanhat koneet istumaan silmään paremmin kuin uudet.

 

 

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kysyisin tietääkö joku vastauksen tähän? Nimittäin miksi Lufthansa ei enää lennä 747-8 ensi kesänä Washingtoniin? Outoa, siihen mennessä on varmaan tullut jo ainakin 4 uutta konetta D-ABYA:n lisäksi. Niin miksi aikataulu haussa lukee 747-400? Vai vaihtaako liikennöimään kyseisen koneen toiselle reitille jota ei vielä tiedetä?  ??? Tietääkö joku mille uudelle reitille Luffa laittaa koneen?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kysyisin tietääkö joku vastauksen tähän? Nimittäin miksi Lufthansa ei enää lennä 747-8 ensi kesänä Washingtoniin? Outoa, siihen mennessä on varmaan tullut jo ainakin 4 uutta konetta D-ABYA:n lisäksi. Niin miksi aikataulu haussa lukee 747-400? Vai vaihtaako liikennöimään kyseisen koneen toiselle reitille jota ei vielä tiedetä?  ??? Tietääkö joku mille uudelle reitille Luffa laittaa koneen?

 

Tormasin samaan ongelmaan jo nyt elokuussa kun koitin varata 747-8-lentoja Dullesiin. Konetyyppi naytti vaihtuneen 744:ksi. Seka Delhi etta Bangalore on mainittu uusina kohteina.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Lufthansa nayttaa edelleen lentavan Intercontinentalilla Washingtoniin, joten taman varjolla tuli varattua kotimatka muulle kuin kotikentalle. LH:lla on nyt kaytossaan kaksi Intercontinentalia.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

FAA on julkaissut välittömästi toimeenpantavan lentoturvallisuusmääräyksen, joka edellyttää 747-8-koneiden ohjelmiston päivitystä GE:n moottoreilla varustetuille yksilöille. Ilman päivitystä saattaisi tulla reverssien sisäänveto-ongelmia ylösvetotilanteissa. Uutisesta käy myös ilmi, että koneita on toimitettu yhteensä 66 kpl.

 

http://news.airwise.com/story/view/1395790510.html

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Boeing vähentää tämän vuoden aikana 747-8:n tuotantotahtia entisestään ja tekee 747-8-ohjelmasta 885 miljoonan dollarin alaskirjauksen. Maaliskuussa tuotantomäärä pudotetaan yhteen koneeseen per kk ja syyskuussa puoleen koneeseen per kk. Syynä on se, että tilaukset alkavat loppua kesken. Toimittamattomia tilauksia on enää 20, mutta niistäkin kuusi on hyvin epävarmoja (Transaeron 4 ja Arik Airin 2 konetta).

Lisäksi USA:n presidentin käyttöön tulee todennäköisesti valmistettaviksi muutama 747-8:aan pohjautuva yksilö.

 

Starting in September, the 747-8 assembly line will complete 0.5 aircraft per month, down from 1.3 currently. Boeing has already announced plans to reduce the rate to one per month in March.

 

https://www.flightglobal.com/news/articles/boeing-announces-747-8-rate-cut-885m-charge-421092/

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään