Topi Falkenberg

Finnair jätti kentälle

114 viestiä aiheessa

Meillä on kotivakuutus joka kattaa mm läppärin. Vaimolla kun on puucee niin se johto ei Macin lailla irtoa jalan siihen osuessa vaan kone lähti lentoon ja että romuksi. Ongelma ei ollut se että kone hajosi vaan kovalevyllä olevat tärkeät tiedot. Vakuutus kattaa koneen mutta ei tietojen palautusta, tämä olisi pitänyt vakuuttaa erikseen.

 

Vahva usko vakuutukseen, jos ajattelee, että sillä tiedot palautuvat! icon_lol2.gif Toiset käyttää varmuuskopiointia!

 

          WHEN COMBINING ON A HALF ROUNDTRIP BASIS THE

             PENALTY CONDITIONS FOR EACH FARE COMPONENT APPLY.

 

Ja selvällä suomenkielellä: http://www.blue1.com/Tiedostot/Info_osio/Kuljetusehdot.pdf

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Vahva usko vakuutukseen, jos ajattelee, että sillä tiedot palautuvat! icon_lol2.gif Toiset käyttää varmuuskopiointia!

 

Aika pahasti pitää toisaalta median vaurioitua, ettei tietoja saisi vähintään pääosin palautettua. http://www.ibas.fi jne.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Melkoista ylimielistä potaskaa jotkut kyllä kirjoittaa täällä.

 

Tottakai ehdoissa sanotaan, että tyttösen paluu peruttiin, kun menoa ei käytetty, mutta ihme sääntö&ehto-poliisit täällä heti kimpussa, jos joku kehtaa peräänkuuluttaa edes hitusenkaan verran moraalia. Tähänkö on nykymaailmassa tultu? Otetaan joku henkilö, joka matkustaa vain aniharvoin. Se on helppo täällä paljon matkustavien huudella, kuinka "yhtiö tottakai tekee näin ja noin, ja se sanotaan ehdoissa, ja sen olis pitänytkin ostaa Bisnes/unrestricted/change+ priority X-1, Metrocitizen Ö100-luokan lippu, niin homma olisi hoitunut. PAITSI, jos lento olisikin mennyt Köpiksen kautta, jolloin _tottakai_ tuo lippuluokka muuttuu HässäkkäBusiness ECO/LEGO 6 luokkaan, jossa on _tottakai_ semmoset ehdot."

 

Aikamoista joutavaa pöhinää sanon minä.

 

Suomessa on paljon ihmisiä, jotka lentää vain todella harvoin. Ei kenenkään normaalin ihmisen päähän mahdu se, että olet maksanut menomatkasta ja paluumatkasta, ja jos syystä tai toisesta et olekaan menomatkalla niin sun paluulennon istuin on jo myyty eteenpäin. Tottakai se on paljon matkustaville polttavan itsestään selvää, _tottakai_, ja kaikki foorumin asiantuntijat voi suu vaahdossa kertoa sata syytä siihen, miksi näin on. Mutta toisten haukkuminen tyhmäksi ja jopa se, että epäillään "kusetusta" näin julkisesti ("yrittää päästä halvemmalla") on luvalla sanoen aika lapsellista hommaa.

 

Itse lennän Eurooppa-Aasia väliä säännöllisen epäsäänöllisesti ja suurimman osan kyllä Finnairilla. Ei mulla ole heidän toiminnasta mitään valittamista, mutta sus siunatkoon, jos joku tavallinen ihminen joutuu hankaluuksiin, niin elkää nyt ampuko selkään. Varmasti oli tuollakin perheellä melkoinen ihmetys, ettei lennolle sitten päässytkään. Lentomatkustamisen ja noiden lentolippujen luokkien kompleksisuus yllättää monesti meidän firman assaritkin, kun matkoja joudutaan muuttelemaan jne. Ei ne ole selvää kauraa kaikille, maailma ei ole täynnä Bisnes-niiloja, joilla on nivaskallinen lentoyhtiöiden kultakortteja aina persetaskussa.

 

Tero

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tässäkin keskustelussa suurin osa porukasta on innokkaasti puolustellut lentoyhtiön kohtuuttomia myyntiehtoja. Oikeuksiaan peräävä asiakas taas leimataan turhasta valittajaksi.

Taitaa olla ilmailijoille tyypillinen asenne peesailla auktoriteetteja, firmoja, viranomaista ym. mielluummin kuin tavallista kuluttajaa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tässäkin keskustelussa suurin osa porukasta on innokkaasti puolustellut lentoyhtiön kohtuuttomia myyntiehtoja. Oikeuksiaan peräävä asiakas taas leimataan turhasta valittajaksi.

Taitaa olla ilmailijoille tyypillinen asenne peesailla auktoriteetteja, firmoja, viranomaista ym. mielluummin kuin tavallista kuluttajaa.

Ensinnäkin, lennettyäni harrastuslentäjänä yli 25 vuotta, pidän itseäni jonkin asteen ilmailijana ja toiseksi tuo edellä oleva Timo Partasen kirjoitus on niin totta kuin olla voi. Ja lisäksi olen melko varma että suurin osa näistä palstan "sääntöasiantuntijoista" on sellaisia jotka itsekin harvoin lentävät  jos ollenkaan. Ovat nk simumatkailijoita. Kun tuollaiseen yhtiöön kuin esim finnair, ei mahdu joustoa kuin maksua vastaan, ei pitäisi niin kovasti mainostaa itseään inhimillesenä yhtiönä. Pelkät €urojen kuvat silmissä vilistäen.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Minun oikeustajuni sanoo, että tietyillä ehdoilla ostettu lippu on käytettävä niiden ehtojen mukaan miten epäoikeudenmukaisia ne sitten ovatkaan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Miten arvon raati ratkaisee koneeseen menojärjestyksen?

Miten virkailijan tulee toimia, että toiminta olisi koko ajan tasa-arvoista?

 

a) silloin kun lippu on peruttu, mutta matkustaja haluaa kuitenkin lennolle?

b) silloin kun lippu on peruttu automaattisesti sen käyttöehtojen mukaan, mutta matkustaja haluaa kuitenkin lennolle?

c) silloin kun lippu on peruttu automaattisesti sen käyttöehtojen mukaan, mutta matkustaja haluaa kuitenkin lennolle ja samaan aikaan kone on myyty täyteen. Kuka ei pääse mukaan?

 

Miten tilanne muuttuu b) ja c) tapausten välillä? Entä tapaus d)?

 

d) silloin kun lippu on peruttu automaattisesti sen käyttöehtojen mukaan, mutta matkustaja haluaa kuitenkin lennolle ja samaan aikaan kone on kuormattu täyteen. Mitä ei oteta mukaan? Polttoainetta? Rahtia?

 

Miten tilanteet e), f), g) poikkeavat toisistaan?

 

e) mukaan haluava matkustaja on 12 vuotias, jonka vanhemmat eivät ole huolehtineet että hänellä on lipun käyttöoikeus? Pitääkö tyttö luovuttaa poliisille, koska vanhemmat ovat ilmeisesti jättäneet hänet heitteille?

f) mukaan haluava matkustaja on 68 vuotias eläkeläisnainen, ja jonka puoliso 67v ei ole huolehtinut että hänellä on lippuun on käyttöoikeus?

g) mukaan haluava matkustaja on 52 vuotias mies joka on unohtanut deodorantin käytön, ja jonka puoliso ei ole huolehtinut että hänellä on lippuun käyttöoikeus?

 

Tähän on tultu. Matkustajat ovat itse halunneet vaihtoehtoja ja halpoja hintoja. Eri hinnoittelumallit ovat tuoneet myös erilaisia matkustusehtoja. Lopputuloksena on että mitä vapaampi käyttö, sitä kalliimpi lippu.

jk

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ensinnäkin, lennettyäni harrastuslentäjänä yli 25 vuotta, pidän itseäni jonkin asteen ilmailijana ja toiseksi tuo edellä oleva Timo Partasen kirjoitus on niin totta kuin olla voi. Ja lisäksi olen melko varma että suurin osa näistä palstan "sääntöasiantuntijoista" on sellaisia jotka itsekin harvoin lentävät  jos ollenkaan. Ovat nk simumatkailijoita. Kun tuollaiseen yhtiöön kuin esim finnair, ei mahdu joustoa kuin maksua vastaan, ei pitäisi niin kovasti mainostaa itseään inhimillesenä yhtiönä. Pelkät €urojen kuvat silmissä vilistäen.

 

Onpahan taas ruikutusta. Onneksi kaikille oikeudenmukaisuuden perään parkujille löytyy aina yhtä reilut ja edulliset Ezyt, Ryynärit yms. inhimillisen palvelun yhtiöt. Jos matkustaa tiukalla budjetilla ja halvimpia lentoja metsästäen kannattaa lukea pikkupräntit huolella. Oikeasti ongelma on siinä, että pilalle lellitty nykyihminen ei kykene lukemaan, saatikka sisäistämään yksinkertaisimpiakaan ohjeita/sääntöjä, puhumattakaan lentoyhtiöiden kuljetusehdoista; klikataan vaan rasti ruutuun sen kummemmin ajattelematta. Sitten vollataan kun löysät valuu housuista.

 

Paavo "kansanpankki" Arhinmäellä voisi olla saumaa kerätä seuraavissa vaaleissa muutama tuhat ääntä idealla voittoa tuottamattomasta "Kansanlentoyhtiöstä".

 

edit. Jarmolta todella osuvaa rautalankaa tuossa ylempänä :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
Minun oikeustajuni sanoo, että tietyillä ehdoilla ostettu lippu on käytettävä niiden ehtojen mukaan miten epäoikeudenmukaisia ne sitten ovatkaan.

 

Samaa mieltä.

 

Ehkä logiikkani sitten kulkee erilaisia latuja kuin monilla muilla, mutta jos ostan/hankin jotain mitä harvemmin hankin/tavalla matkustan, niin silloin kyllä syynään ne ehdot yms. tavallista tarkemmin kuin silloin jos ostan jostakin mistä useasti/rutiinisti ostan. Ehtoja ei tietenkään ole mikään pakko lukea, mutta jos kyse on tekstistä joka automaattisesti lävähtää ruutuun luettavaksi useamman kerran ennen maksun vahvistamista, niin silloin on kyllä vähän turhempi kitistä niistä ehdoista.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No mitenkä jos sille menomatkalle lähteekin joku toinen kuin lipun ostaja?

 

Sillä, kuka osti lipun, ei ole merkitystä. Merkitystä on sillä, kenen nimelle se lippu on ostettu. Jos siis tarkoitit, että mitenkä jos sille menomatkalle lähteekin joku toinen kuin se, kenelle lippu on hankittu.. vastaus on halvimpien lippujen kohdalla: ei sinne lähde kukaan toinen, koska nimeä ei voi vaihtaa.

 

TICKET IS NON-REFUNDABLE. CHANGES NOT PERMITTED.

         NOTE -

          NAME CHANGES NOT PERMITTED.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
Onpahan taas ruikutusta. Onneksi kaikille oikeudenmukaisuuden perään parkujille löytyy aina yhtä reilut ja edulliset Ezyt, Ryynärit yms. inhimillisen palvelun yhtiöt. Jos matkustaa tiukalla budjetilla ja halvimpia lentoja metsästäen kannattaa lukea pikkupräntit huolella. Oikeasti ongelma on siinä, että pilalle lellitty nykyihminen ei kykene lukemaan, saatikka sisäistämään yksinkertaisimpiakaan ohjeita/sääntöjä, puhumattakaan lentoyhtiöiden kuljetusehdoista; klikataan vaan rasti ruutuun sen kummemmin ajattelematta. Sitten vollataan kun löysät valuu housuista.

 

Niinpä, jonkun muun pitäisi aina ottaa vastuu itsensä tekemistä mokista. Aikuiset ihmiset! Minun lapsuudessani useasti toitotettiin sitä, että aikuisena tulee vapaus tehdä omia päätöksiä omista tekemisistään, mutta sen vapauden kanssa tulee myöskin oma vastuu omista tekemisistään. Eli toisin sanoen, mokia saa kyllä tehdä, mutta jos mokan syy on omassa itsessään, niin turha siinä on muita asiasta syyttää.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No mitenkä jos sille menomatkalle lähteekin joku toinen kuin lipun ostaja?

Tähän lainauksen kyssäriin jo tulikin kommentit, ei siitä enempää.

Vaikka en itsekään sinänsä noita sääntöjä oikein selvinä/järkevinä/maalaisjärjen mukaisina pidä, niin niiden kanssa on elettävä. Käy kuten eräälle Turun Sanomien toimittajalle kun jäi Wizzin kyydistä Turussa, kun oli ensin mennyt väärään terminaaliin viime tingassa ja sitten oli lopulta muutaman minuutin myöhässä check-innistä. Tuota juttua hän selitti jollain kuluttaja-palstalla, ja kummasti tuntui vika olevan kaikissa muissa kuin hänessä. Oli opastukset puutteelliset jne. Vaikka kaikki tiedot löytyi Wizzin sivuilta helposti, check-in ajat ja terminaalikartat. Ja tietysti hän on niin paljon matkustanut, mutta sitten ei pieneltä kotikentältä pääse reissuun ;D.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Niinpä, jonkun muun pitäisi aina ottaa vastuu itsensä tekemistä mokista. Aikuiset ihmiset! Minun lapsuudessani useasti toitotettiin sitä, että aikuisena tulee vapaus tehdä omia päätöksiä omista tekemisistään, mutta sen vapauden kanssa tulee myöskin oma vastuu omista tekemisistään. Eli toisin sanoen, mokia saa kyllä tehdä, mutta jos mokan syy on omassa itsessään, niin turha siinä on muita asiasta syyttää.

Erittäin hyvin sanottu  :thmbup:

 

Ja muistutukseksi, ostoehtoja on muuallakin kuin ilmailussa:

 

* Paikallisessa Prismassa on esimerkiksi elektroniikan alehylly, jossa lukee selvästi: Alennustuotteilla ei vaihto/palautusoikeutta (normaalihintaisilla tuotteilla on 14pv vaihto/palautusoikeus).

* Scandic-hotelleilla on kaksi huonehintaa, Early ja Flex. Earlyssä rahat lähtee tililtä heti varauksen yhteydessä, ja varauksessa ei ole muutos- tai peruutusoikeutta. Flex-hinnassa on täysi muutos- ja peruutusmahdollisuus.

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ja muistutukseksi, ostoehtoja on muuallakin kuin ilmailussa. Paikallisessa Prismassa on esimerkiksi elektroniikan alehylly, jossa lukee selvästi: Alennustuotteilla ei vaihto/palautusoikeutta (normaalihintaisilla tuotteilla on 14pv vaihto/palautusoikeus).

 

Ja varmaan joka jumalan päivä tai ainakin viikko siellä käy ihmisiä kitisemässä, tyypillisesti vielä kuukausi-pari ostoksen jälkeen, että pitäähän tämä nyt voida vaihtaa, stockmannillakin voi.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Vaikka en itsekään sinänsä noita sääntöjä oikein selvinä/järkevinä/maalaisjärjen mukaisina pidä, niin niiden kanssa on elettävä.

Miksi? Eihän niitä sääntöjä koskaan saa järkeviksi, jos kaikki vain lammasmaisesti alistuvat kaikkeen mitä ylhäältä annetaan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Miksi? Eihän niitä sääntöjä koskaan saa järkeviksi, jos kaikki vain lammasmaisesti alistuvat kaikkeen mitä ylhäältä annetaan.

 

No tällöin voisi varmaan äänestää jaloillaan. Kyllä sopimus on sopimus, eikä sellaisen tekemiseen tässä tapauksessa ole kukaan pakottanut.

 

Missään nimessä, minkään lain, määräyksen, säännön tai muun kohdalla oikea menettelytapa tekstin muuttamiseksi ei ole se, että ensin sovitaan ja sitten rikotaan sopimusta tai vaaditaan, että sopimusta olisi perusteettomasta syystä muutettava itselle edullisemmaksi.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No tällöin voisi varmaan äänestää jaloillaan. Kyllä sopimus on sopimus, eikä sellaisen tekemiseen tässä tapauksessa ole kukaan pakottanut.

Missään nimessä, minkään lain, määräyksen, säännön tai muun kohdalla oikea menettelytapa tekstin muuttamiseksi ei ole se, että ensin sovitaan ja sitten rikotaan sopimusta tai vaaditaan, että sopimusta olisi perusteettomasta syystä muutettava itselle edullisemmaksi.

Vähän vaikea äänestää jaloillaan, kun Finnair on kotimaan lennoilla niin määräävässä asemassa, että voi sanella sääntönsä paljon asiakkaita kuulematta.

Kyllä kohtuuttomista sopimusehdoistakin jotain pykäliä löytyy. Tässäkin tapauksessa se näyttää olevan lentoyhtiö, joka vänkäsi sopimuksen itselleen edullisemmaksi eli maksatti asiakkaalla liput eikä tarjonnut kyytiä, vaan ilmeisesti myi sen jollekin toiselle.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

En itsekään ymmärrä, miksi yhdensuuntainen lippu on meno-paluulippua kalliimpi, mutta koska näin on ymmärrän ettei lentoyhtiö hyväksy kikkailua halvalla meno-paluulla.

 

Jokaisen kannattaa muistaa, että yrityksellä on oikeus määritellä itse ehdot, millä palvelua tarjoaa. Meillä kuluttajilla on vastavasti oikeus valita miltä firmalta palvelun ostaa. Jos Finnairin ehdot ei kelpaa, niin sitten voi laittaa vaikka Reebokia toisen eteen eikä tarvitse valittaa ehdoista. Paitsi kun tulee rakkula varpaaseen, niin sitten kitistään lenkkarivalmistajan vastuuta, kun ei itse ymmärretty ostaa jalkaan sopivaa tossua.

 

Ja alkuperäiseen uutiseen, ainoa joka lapsen jätti heitteille oli kyseisen piltin äiti. HÄPEÄ!

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kyllä kohtuuttomista sopimusehdoistakin jotain pykäliä löytyy. Tässäkin tapauksessa se näyttää olevan lentoyhtiö, joka vänkäsi sopimuksen itselleen edullisemmaksi eli maksatti asiakkaalla liput

 

Mikä tässä on kohtuutonta? Se, että asiakas on ostanut edestakaisen lentolipun eikä käytä sitä? Onko se asiakkaalla maksattamista?

 

Vai olisiko ollut niin, että asiakas yritti vängätä itselleen halvemman meno-paluulennon kalliimman yhdensuuntaisen sijaan, eikä välittänyt ehdoista. Asian tultua sitten ilmi, otti yhteyden iltapäivälehdistöön, käyttäen välikappaleena lasta, syyttäen lentoyhtiötä?

 

Mene ja tiedä...

 

eikä tarjonnut kyytiä, vaan ilmeisesti myi sen jollekin toiselle.

 

Olis tarjonnu, jos olis kelvannu.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onpahan taas ruikutusta.

 

Oikeasti ongelma on siinä, että pilalle lellitty nykyihminen ei kykene lukemaan, saatikka sisäistämään yksinkertaisimpiakaan ohjeita/sääntöjä, .. Sitten vollataan kun löysät valuu housuista.

 

Olet harvinaisen valitettavan oikeassa. Tähän on maailma mennyt. Kaikki pitäisi olla valmiina, "ku emmä jaksanu kattoooo" ..  :thmbdn: .. ja ruksi ruutuun.

 

Ei muuten liity ainoastaan em. lentolipputapaukseen.  :(

 

Eikä tarvii kenenkään alkaa jeesustella että "ei ainakaan meiän lapset" tai "en ainakaan minä", nykynuorempien ihmisten kohdalla vaan on valitettavasti yleisesti ottaen näin.

 

Ennenmuinoin oli rautalanka ja koivurisu, nykyään tietokone ja uhka pahoinpitelystä. Maailma muuttuu, en tiedä oikeaan vai vasempaan suuntaan ?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onpahan taas ruikutusta. Onneksi kaikille oikeudenmukaisuuden perään parkujille löytyy aina yhtä reilut ja edulliset Ezyt, Ryynärit yms. inhimillisen palvelun yhtiöt. Jos matkustaa tiukalla budjetilla ja halvimpia lentoja metsästäen kannattaa lukea pikkupräntit huolella. Oikeasti ongelma on siinä, että pilalle lellitty nykyihminen ei kykene lukemaan, saatikka sisäistämään yksinkertaisimpiakaan ohjeita/sääntöjä, puhumattakaan lentoyhtiöiden kuljetusehdoista; klikataan vaan rasti ruutuun sen kummemmin ajattelematta. Sitten vollataan kun löysät valuu housuista.

 

Paavo "kansanpankki" Arhinmäellä voisi olla saumaa kerätä seuraavissa vaaleissa muutama tuhat ääntä idealla voittoa tuottamattomasta "Kansanlentoyhtiöstä".

 

edit. Jarmolta todella osuvaa rautalankaa tuossa ylempänä :thmbup:

 

Tästä kirjoituksesta myös minulta iso  :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onpahan taas ruikutusta. Onneksi kaikille oikeudenmukaisuuden perään parkujille löytyy aina yhtä reilut ja edulliset Ezyt, Ryynärit yms. inhimillisen palvelun yhtiöt.

Taitaa olla historian ensimmäinen kerta, kun adjektiivi "reilu" esiintyy samassa lauseessa kuin Ryynäri, ilmauksesta "inhimillinen palvelu" puhumattakaan. :P

 

edit. Jarmolta todella osuvaa rautalankaa tuossa ylempänä :thmbup:

Samaa mieltä.

 

Tuskin lentoyhtiö pelkästään matkustajan kiusaamisen vuoksi suhtautuu nihkeästi matkasuunnitelmien muuttamiseen. Muutosoikeudesta lentoyhtiölle aiheutuva riski kompensoidaan korkeammalla hinnalla. Voisin kuvitella, että useimmiten jos ihminen ei ilmaannu menolennolle hän ei myöskään ole ilmaantumassa paluulennolle - ainakaan sillä perusteella, että näin sattuessa pääsee Ilta-Pulun sivulle. Epäilemättä lentoyhtiöissä on tehty ahkerasti laskelmia tästä aiheesta. Muutosoikeudettoman menopaluun hintaan vaikuttaa se, että osa menolennoista jää käyttämättä jolloin paluulennon penkin voi pistää myyntiin. Tämä on tilastollisesti kannattavaa samoin kuin ylibuukkaaminen, vaikka joillekin matkustajille voi molempien käytäntöjen ymmärtäminen tuottaa ongelmia. Tyhjien penkkien lennättäminen ei ole kannattavaa lentoyhtiölle eikä viime kädessä myöskään matkustajalle.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tietojen palautus. Joo kova on fyysisesti vaurioitunut. Vakuutus maksaa uuden levyn mutta ei menetettyjä tietoja tai niiden palautusta. 790 egeä oli hintapyyntö. Kova meni Ukrainaan jossa tiedot palautetaan hintaan 35 euroa.

 

Nyt olen lukenut vakuutuksen pienetkin kirjoitukset ja tiedän mistä maksetaan ja mistä ei. Oma vika. Sama lipun ostajille tiedoksi.

 

Joku mainitsi että nykyaikainen city-ihminen on onneton pullosyötettävä pötkäle, tiedä häntä.... Mutta... Olipa kerran Helsingin vanhankaupungin lahden rannalla Joutsen lepuuttamassa. Nukkui rannalla pää siiven peitossa yksi jalka ylhäällä eikä lähtenyt mihinkään vaikka huudettiin ja hätisettiin. Sillä on varmasti joku hätänä kun noin on. Soittivat sitten palokunnan paikalle ja eläinlääkärikin taisi käydä Korkeasaaresta katsomassa kansalaisten suurta hätää pienen siivekään puolesta. Totesi että joutsen on väsynyt ja lepää. Joutsen puhalsi h.elvettiin elämöintiä kuuntelemasta. Palokunnalta aikaa 1.5 tuntia ja kuinka tarpeelliseen hommaan? Joutsenen nukkumista katsomaan. Ei hyvää päivää.

 

Minulta ei heru sympatioita lippujen kanssa möhliville. Eikä oikein muutenkaan. Se on voinut olla se Turkulainen toimittaja se jonka jätin rannalle kun ei osannut olla ajoissa paikalla. Turussa on 25 min kääntö, ei siis aikaa odotella myöhäisiä. Ja jos sanotaan että Check-in menee kiinni 45 min ennen koneen lähtöä niin silloin pare olla siellä ja gatella 35 min ennen koska Uusmaa jättää jos et ole siellä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään