Erkki Ikonen

Lentomainontaa

7 viestiä aiheessa

Viimeksi olen nähnyt Tiivi-ikkunoiden mainosta vedettävän koneen perässä. Heidän oma Piper taisi olla veturina. Erkki, eikös se Tiivi jossakin siellä teillä päin ole, heillä on varmaankin tietoa missä niitä tekstiilejä osataan tehdä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viimeksi olen nähnyt Tiivi-ikkunoiden mainosta vedettävän koneen perässä. Heidän oma Piper taisi olla veturina. Erkki, eikös se Tiivi jossakin siellä teillä päin ole, heillä on varmaankin tietoa missä niitä tekstiilejä osataan tehdä.

Kone majaili Haapajärven kentällä, mutta on nykyään uusissa omistuksissa ja tehtävissä Ylivieskassa. Tiivi ei käsittääkseni myöskään vetänyt kuin omia mainoksiaan. Sitä pystyivät tekemään oman firman koneella ilman ansiolupia... Tiedä sitten, missä se heidän banderollinsa on. Liekkö jo hapristunut pois? Mutta kannattaa varmaan kysyä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitokset viesteistä.

Tarkoitus on itse roikottaa hyvän edustajan puolesta. Lakanan valmistuksesta on kysymys ja siitä mistä materiaalista jotta kestää.

Tässä vaiheessa, kun numeroita ei ole jaettu, tässä mediassa en mainosta. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

KILA kiskoi pari vuotta sitten Ikaruksella kokeeksi tämän kokoista mainoslakanaa. Villi arvaukseni on, että mediatoimisto Tatzin kautta olisi tullut tuo trasu. Tuli myös mieleeni julkisivujen suurmainoskankaita valmistavat firmat, oisko niillä tarjota?

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään