Miska Suoreijus

Mp3 videoiden lisäys ongelma.

9 viestiä aiheessa

Koetin eilen lisätä videoita tuohon minun creative ZEN XF-I Style media soittimeen, jossa siis on näyttö ja soveltuu videoiden lisäämiseen ja katsomiseen ja jne.

Kuitenkin kun yrityksistäni huolimatta en ole siinä onnistunut. Eli minulla on video formaatissa .avi, jonka tuo soitin ilmeisesti haluaa, mutta videolla on eri resoluutio, kuin niissä videoissa, jotka siinä laitteessa oli valmiina. Eli olen siis saanut videon synkronoitua mp3sen sisään oikeaan osoitteeseen, mutta ku laitan "play" niin laitos herjaa, että "this format is not supportet" tai jotain sinnepäin. Eli vaikka formaatti onkin .avi, niin laitos ei sitä pysty toistamaan :-\

Pitäisikö minun siis suurentaa resoluutio siihen 640x480, joka on siis resoluution yläraja avi formaatilla. Ajatteli vain kun kaverilla on samanlainen soitin ja siihen on lisätty onnistuneesti 640x480 reson videoita muutama :P

Mitäs olette mieltä??!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

http://fi.creative.com/products/product.asp?category=948&subcategory=958&product=19237&nav=0

•Tuetut äänimuodot:

◦Häviöttömien äänimuotojen tuki (FLAC)2, AAC2, MP3, WMA(DRM9), Audible Format 4

•Tuetut valokuvamuodot:

◦JPEG (BMP, TIFF, GIF ja PNG muunnetaan JPEG-muotoon laitteen mukana toimitettavalla ohjelmistolla)

•Tuetut videomuodot:

◦WMV9, MPEG4-SP3, DivX3 4/5 ja XviD3 (640 x 480 kuvapisteen kokoon asti)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä ovat MP3 videot ??? MP3 on äänen pakkaus formaatti. Videon, esim. divx:n ääniraita voi olla MP3 pakattu.

Kyseessä on siis tämä soitin:

http://www.creative.com/getstarted/zenxfistyle/

Ja en minä nyt tiedä, miksikä sitä sanotaan, mutta siis video formaatti on niissä valmiina olleissa videoissa .avi

Muuta en vikaan osaa sanoa. Ja en sitten tiedä, että onko tämä edes mikään vika, vaan joku minun möhli, muttasitähän tässä otan selvää :-\

E: tällä hetkellä olen kokeillut jo näitä:

AVI- high guality video (MPEG4; stereo)

ja

AVI- high definition video (MPEG4;stereo)

Ja kumpikaan ei vörki :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyseessä on siis tämä soitin:

http://www.creative.com/getstarted/zenxfistyle/

Ja en minä nyt tiedä, miksikä sitä sanotaan, mutta siis video formaatti on niissä valmiina olleissa videoissa .avi

Muuta en vikaan osaa sanoa. Ja en sitten tiedä, että onko tämä edes mikään vika, vaan joku minun möhli, muttasitähän tässä otan selvää :-\

E: tällä hetkellä olen kokeillut jo näitä:

AVI- high guality video (MPEG4; stereo)

ja

AVI- high definition video (MPEG4;stereo)

Ja kumpikaan ei vörki :(

Ei kuule voi tietää kunhan (näsä)viisastelin. Kannattaisi ottaa selvää (ei, en tee KVG:tä puolestasi koska aihe on evvk) tai jättää tekemättä. Tuo nyt oli pikku vinkkinä mitä kirjoitin MP3:sta.

Itse aloittaisin selvittämällä itselleni mitä nuo kaikki lyhenteet tarkoittaa jos niitä en tietäisi, auttaa pidemmän päälle kun tietää mitä tekee  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt menit tekemään KVG:n Miskan puolesta :thmbdn:eihän tuolleen opi mitään  ::)

Noku en viitti pelkästään vaan viisastella täällä.

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt menit tekemään KVG:n Miskan puolesta :thmbdn:eihän tuolleen opi mitään  ::)

Njoo älkääs alottako kinasteleen, ku ongelma ratkes jo. Piti ladata siit soittimelta se sille soittimelle tarkoitettu ohjelma ni johan rupes toimiin ;D Et ei sillä resolla ole näköjään muuta merkitystä, kun se, et minkä kokoset reunat siin videossa on. Ja yllättävän hyvän laatusta kuvaa pyörittää näköjään, no tietystihän se näyttää hyvältä noin pienellä näytöllä, kun tietokoneella ei erota, et onko kuvassa taivasta vai maata :laugh:

Eli se video piti vaan periaatteessa ajaa sen ohjelman kautta sinne soittimeen, ennenku rupes näkyyn 8)

Mut kiitti kuiteski :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään