Guest 444332

Seuraava SIO:n haku?

7 viestiä aiheessa

Moi, onko kukaan seurannut vuosien varrella miten usein Ilmailuopisto järjestää oppilashaun? Ehkä joka toinen vuosi? Tänä syksynä ei näköjään haettu, joten seuraavan kerran 2005?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

tällainen tieto löytyi firman nettisivuilta (www.suomenilmailuopisto.fi):

-Milloin on seuraava haku kurssille?

-Haku on yleensä syksyllä ja siitä ilmoitetaan suurimmissa päivälehdissä.

Jos tänä syksynä ei ollut, niin voi olla, että on jo sitten aikaisemminkin kuin ensi syksynä, mutta mitään tietoa ei minulla asiasta ole...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuinka mulla on sellainen muistikuva, että Turun Sanomissa oli joskus keväällä Suomen ilmailuopiston hakuilmoitus. En siis ole varma, mutta näin muistelisin. Eli siis, että keväällä oltaisiin haettu porukkaa koulutukseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuinka mulla on sellainen muistikuva, että Turun Sanomissa oli joskus keväällä Suomen ilmailuopiston hakuilmoitus. En siis ole varma, mutta näin muistelisin. Eli siis, että keväällä oltaisiin haettu porukkaa koulutukseen.

Viime syksynä oli edellinen haku. Avia collegen haku oli keväällä, että olisiko mennyt sen kanssa sekaisin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ottivat ilmeisesti edellisellä kerralla niin paljon porukkaa, että nyt ei voinut vielä ottaa lisää. Ainakin ensi maaliskuussa alkaa Malmilla vielä yksi kurssi, johon otettiin siis väkeä silloin viime haussa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viime syksynä oli edellinen haku. Avia collegen haku oli keväällä, että olisiko mennyt sen kanssa sekaisin?

Ok. Se on sitten luultavasti mennyt sekaisin. Tai sitten aika on vain kulunut niin nopeasti, että musta tuntuu, että siitä olisi kulunut vähemmän aikaa.

PS. Tadaa! 100. viesti! Kohta on vuosi täällä pyöritty noin niinkuin rekistöityneenä jäsenenä ja vasta nyt eka satanen täynnä. Noh, hiljaa hyvä tulee. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään