Tero H Nylund

Tietokoneen kuumentuminen!!

8 viestiä aiheessa

Mulla tietokoneena siis packard bell iMedia ja jostain syystä tietokone kuumentuu paljon´joka aiheuttaa simun kaatuilun.

En kuitenkaan ole varma onko vika tietokoneessa  vai näytön ohjaimessa. Jos joku tietää asiasta jotain niin kiitos :thmbup:

Tietokone on hyvin pieni kokoinen eikä siihen mahdu oikeen mitään isoa tuuletinta. Toisen kylki levyn olen jo poistanut.

Jos kyse ei olekaan siitä kyse tai muuten vaan kiinnostaa niin koneessa on: Windows 7 64bit. AMD Athlon II X3 445 triple-core processor. ATI Radeon HD5570 1024MB. 1.5tb Hard drive. 4GB DDR3 memory. DVD Super Multi Drive. Multi-in-one Media card reader. Joten niin paljon kun itse näistä tiedän niin koneessa ihan tarpeeksi potkua FSX:än pelaamiseen. Kone on pääsääntöisesti pelaamista varten eikä sisällä oikein mitään ylimääräisiä ohjelmia. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...jostain syystä tietokone kuumentuu paljon´joka aiheuttaa simun kaatuilun.

Miten olet tämän todentanut?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen ladannut ilmaisen ohjelman joka kertoo lämpötilan ja noin puolentunnin pelaamisen jälkeen tietokoneen lämpötila on noin 60 astetta ja tunnin jälkeen 80 jonka jälkeen simu kaatuu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiköhän tämä juttu kuuu tuonne OHJELMAT JA LAITTEET-ketjuun? ;)

Jukka

Sen sijaan, että alat täällä ketjussa harjoittamaan tällaista vihjailumoderointia, kerro ennemmin report to moderator-napilla ylläpidolle, niin me kyllä siirretään ketju oikeaan paikkaan. Siitä kun ei ole mitään hyötyä, jos tieto ei meille asti kulkeudu, kun ketjun aloittaja itse ei voi ketjuaan siirtää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko 80 astetta PC:ssä kuinka paljon? Mäkkiläppärini kuumenee helposti jopa 90 asteeseen pidemmän kuvankäsittelysession aikana. Siitä ei kuitenkaan ole koitunut mitään näkyvää ongelmaa. Tuuletin toki huutaa lujaa mutta kaikki toimii stabiilisti.

Ei tästä varmasti alkuperäiseen ongelmaan mitään apua ollut mutta uteilaisuuttani kyselen..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näytönohjaimelle 80C ei ole mitenkään erikoisen korkea lämpötila, mutta prosessorille (etenkin AMD) 80C on jo melko korkea, puhumattakaan kovalevystä tai emolevystä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään