Tero Säärelä

Huoltoa Logitech Wingman Force 3D:lle

4 viestiä aiheessa

Minulla on likemmäs kymmenen vuotta vanha Logitechin Wingman Force 3D joikkari, joka alkaisi olla ilmeisesti hieman huollon tarpeessa. Keskialue sekä itse joystickissa että kiertokahvassa on mennyt löysähköksi, joten keskittäminen kalibroidessa vähän tökkii. Kaasukahvassa on alkanut esiintymään ihan fyysistä ryömimistä, eli kahva ei tahdo pysyä nolla-asennossa, vaan ryömii muutaman millin eteenpäin. Koita siinä sitten pitää konetta paikallaan.

Ovatko ihmiset tehneet näille huoltotoimenpiteitä ja minkälaisia. Ei raskisi ruveta uuttakaan hommaamaan, kun tuli vastikään tilattua Saitekin yoke ja polkimet. Toisaalta tuolla on ihan tykännyt lennellä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miltä kuulostaisi jonkin näköinen jousi tuohon tikun kädensian ja ns. kiinnitys alustan väliin. Toisi jäykkyyttä ja pitäisi tikun pystyssä. :D

Tero

PS. ei muuten ihan heti pitäis uudelleen löystyä ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo jousi ei olisi hullumpi idea. Jossain Saitekin mallissahan taitaa tuommoinen olla.

Kaasukahvan ryömintä näyttää johtuvan kahvan potikalle tulevasta kaapelista, joka tuntuu pakottavan potikkaa ja sitä myöten itse kahvaa kääntymään. Tähän hätään en oikein keksinyt, miten sen saisi paremmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo onkin vähän suurempi ongelma :-\ Sinuna marssisin vain lähimpään giganttiin ja ostaisin uuden. Ittellä logitech 3d pro ja toimii hyvin hintaakin vain noin 30e. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään