Guest petu95

Skyteam myynti

11 viestiä aiheessa

Tere,

Onko teillä tiedossa muita paikkoja Etelä-Suomessa kuin Paimion Motoland, missä myydään Skyteam Gorilla 50:siä ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin siellä, Motorpowerilla kai ja ehkä Ristiinan ammattirealisoinnissa. Oma Skyteam Monkey 50 tuli Lappeenrantaan ihan autolla suoraan kotiovelle :thmbup:  Motorpowerilta siis.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Okei, kiitoksia. Lähinnä sitä varten kysyin kun olisi kiva mennä etukäteen vähän tutustumaan vehkeeseen ettei osta sikaa säkissä ja Paimio on nyk. asuinpaikasta vähän turhan kaukana :D

E: Mutta myykös motorpower, kun ei se sivuillaan puhu gorillasta mitään? Kaikista muista skyteam-malleista kylläkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Gorillassahan nyt ole juuri muuta erilaista mankiin nähden kuin erillainen tankki ja penkki. Ihanko ensimmäistä mopoa olet hankkimassa vai kuinka?

Ja mitäs haluat skytarista tietää, kun voinhan minä kertoa vai perstuntumaako haluat kokeilla.

Niin laihallahan nuo vakiona käy, että kun vääntää kaasua nopsaan, niin booaaa. Ja tulpanhattu on semmonen, että vesikelillä jos sammahtelee, niin tiedät mistä kiikastaa. ;D Itellä ollut monesti hattu täynnä vettä, mutta CRC:n kosteus litkua sisään niin alkaa taas toimia 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia taas kokemuksista ja neuvoista, mutta tykkäisin myös ihan istahtaa päälle. Olen hommaamassa toista mopoa, kun edellinen viime kesän ruoska (skoba, piaggio sfera v.1994) tuli tiensä päähän. Uskallan kyllä olla eri mieltä kanssasi noista gorillan ja monkeyn eroista: eikös gorillassa ole erona myös se, että siinä on 3v semi-auto boxi ja monkeyssä 4v manuaaliboxi ?(Näin väittää ainakin http://www.motoland.fi/pages/mopot/gorilla-50.php)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aai se onkin puolari :laugh: Eikö noita saa vaihteellisina? Itteni mielestä olisi ainakin vaihteellinen parempi :thmbup: Osta tommonen satakymppi, mikä on tuossa kuvassa ;)

No ei. Voi olla aika säätämistä välityksien kanssa kun on vain kolme vaihetta, että pitää todellakin päättää kiihtyvyyden ja kulkupuolen väliltä ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos mopon ostoa miettii niin kannattaa Nettimoto.com tsekata. Ja vinkkinä omilta mopo-ajoilta että kannattaa ne kiinanihmeet jättää ostamatta. Helpommalla selvii kun ostaa vaikka vähän käytetyn derbin ja pitää sitä hyvin niin saa myytyä sen samalla hinnalla kun ostit, eikä tarvi polvet suussa ajella. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos mopon ostoa miettii niin kannattaa Nettimoto.com tsekata. Ja vinkkinä omilta mopo-ajoilta että kannattaa ne kiinanihmeet jättää ostamatta. Helpommalla selvii kun ostaa vaikka vähän käytetyn derbin ja pitää sitä hyvin niin saa myytyä sen samalla hinnalla kun ostit, eikä tarvi polvet suussa ajella. ;)

Niin ja jos tahot ajella täysin ongelmitta niin osta tommonen niinku olit ostamassakin, sillä säästyt sähkövioilta :thmbup: Itellä ei ole ollut minkään laisia vikoja tässä vielä ja ei välttämättä tulekkaan. Ne jotka väittää ettei tämmöset muka kestä, ovat ajelleet näillä pitkin mettiä ja hyppineet suunnilleen katolta alas näillä ja muista semmosista paikoista, mistä Derbistä ei olisi jääny murentakaan jälelle ;)

Ja sitä paitsi, tällä jos kaatuu, niin ei käy niinkuin noissa muovimopoissa, että katteet menee säpäleiksi tai muuta.

Sitäpaitsi nykyisin jokaisella on semmonen samanvärinen ja näkönen muoviseula. Meidänkin koulun pihalla varmaan 10 samanlaista derbin kranttua XPSien ja yhen riejun seassa. Yksi PV:kin on hienompi kuin mikään niistä ja minä inhoan PV:eitä yli kaiken. >:( Ja niitä "homosohviakin" tuntuu olevan nykyisin ahistavan paljon :-\

Kuule nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla ja on tehty kestämään, toisin kuin ne vajaatahtiset, jotka leikkaa kiinni pienemmässäkin ylämäessä talvella ::)

Mutta edelleen olen kylllä sitä mieltä, että jos tommosen Gorillan nyt välttämättä tahot, niin koitahan ettiä jostain 4v manuaali laatikollinen. Yläkerta kestää kyllä, mutta noista puolari koneitten alakerroista en kyllä tiiä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

2-tahti ei leivo siinä missä nelarikaan jos ymmärtää miten se toimii ja osaa ajaa sillä mm. jättää ne moottorijarrut pois jne. Ja ei se nelarikaan vielä 50cc kokosissa myllyissä mihinkään väännä, kun taas 2tn tehopiikki on paljon kermasempi. Ja vaikka joku derbi teharilla ja lyhyillä väleillä vääntä kun pieni kylä verrattuna noihin feikkimankeihin. En tiedä miten sun kaverit on noilla vehkeillä levinny mutta eipä mulla oo ku tankoja vääntyny.

Ja tollane derbi on paljon miehekkäämpi kun nyrkikokonen ompelukone. Ja tossuthan ne vasta samanlaisilta näyttääkin. 125cc luokassakin husset ja kotkat ovat paljon hienompia kuin jotku piikkimankit ja potkua on varmaan 3x enemmän, sitten kun puhutaan 450cc-> niin silloin nelari vie, mutta se nyt ei liity tähän enään mitenkään. Ja vielä OT että kannattaa ajaa sillä mopolla niin ettei kevaikortti lykkäänny koska kevari on niin paljon hauskempi ja siistimpi.

Eiköhän otsikko jo kerro, mitä tässä ollaan haluamassa. Ja miehekkyydestä en sano tässä vaiheessa sinulle enää yhtään mitään ::)

Ja siinä olet ihan oikeassa, että vaikka nyt ei kevarikorttia tulisikaan, niin ajelee sen mukaan ettei sitten auto kortti siirry, sillä se jos mikä sitten kyrsii >:(. Itse olen sillä kannalla, että en kevaria ole ostamassa, vaan säästän sitten johonkin kunnon autoon, ettei tarttee sitten ajella millään Cliolla :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta mikä helvetti ihmisiä häiritsee skoottereissa? Samanlaisia kun ne muutkiin on. Miettikää ne automaattivaihteisina. Kyllä itekkin olen hitaasti myymässä skootteria pois jos saisin kaverin pulla-terbin hommattua. Lähinnä vaan siksi että kaupungissa ei tule enää niin kauheasti ajettua, mettässä ennemänkin. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään