Janne Pellikka

Helsinki-Vantaa-kuvia

70 viestiä aiheessa

Kyllähän tää on sinänsä iha jees idea, mutta ei onnistu jos mietitään yhessä viimestä kahta sivua. Muistuttaa jo nytten tuota Sekalaisia kuvia EFHK:lta  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä en ihan nyt ymmärrä miten joku voi nyt niin niin kovasti kimpaantua parin kommentin takia. Keskustelufoorumihan tämä on eikä mikään kuvagalleria. Ne ovat sitten aivan erikseen muualla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä en ihan nyt ymmärrä miten joku voi nyt niin niin kovasti kimpaantua parin kommentin takia. Keskustelufoorumihan tämä on eikä mikään kuvagalleria. Ne ovat sitten aivan erikseen muualla.

Sorry im so if you mean me. Pikkasen rupes kasvattaa otsaan semmoista pientä sarventynkää tää vatvominen. Asian selostin alussa mielestäni selkeesti, mutta ei ymmärrä mistä moinen haloo taas heti kun mä jotain yritän kyhää. Sanotaan vielä että paras rakentava kommentti aiheeseen liityen!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toki voihan Janne vaihtaa foorumia jos ei tämä foorumi innosta enään sen takia että ihmiset kommentoi kuvia.

Tuota et varmasti halua itsekään. Turhan rumaksi meni tämä keskustelu... aiheesta "toimisiko tällainen ketju". Ei se näin vakavaa. Lauantaita kaikille! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se näin vakavaa.

...no joillekin tuntuu olevan. En ymmärrä miksi jokainen aihe pitäisi pilkkoa vähintään kolmeen eri osaan muka selkeyttämiseksi. Kuten Mikko (ja minäkin) jo totesi, että noita kuvia löytyy kyllä sieltä netistä (em. sivuilta) ihan tarpeeksi ilman niitä kommentteja. Tämä on KESKUSTELUfoorumi, ei kuvagalleria. Moderaattorien homma sitten karsia pois nuo "hyvät kuvat paskarajaus hyvät kuvat hieno kuva huonot värit" -kommentit jos tarpeelliseksi sen näkevät. Ja tuotakin varten piti kehitellä se joku "Tykkää"-nappi, että ei tarttis tuota toitottaa. Ts. siis täällä ei JOIDENKIN mielestä saisi sanoa mitään, ellei ole jotain huomautettavaa. Pelkkä hyvät kuvat ei siis riitä. Itsekin jättänyt monesti kommentoimatta kokonaan, kun ei vaan ole mitään lisättävää/sanottavaa kuvista, jos niissä on kaikki kohdallaan. Mitä muuta silloin voi/pitäisi sanoa kuin, että "hyvät kuvat"?

No, ehkä täällä ei saisi sitten kehua toisia ollenkaan, vaan ainoastaan nuo negatiiviset (rakentavat?) kommentit kelpaavat. Onhan tämä sentään se vittuilulle/pätemiselle luvattu foorumi ;D

Keneltä se on pois jos joku kehuu (useamminkin) jonkun kuvia? Korkeintaan kuvaajalle tulee hyvämieli kun joku tykkää :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Korkeintaan kuvaajalle tulee hyvämieli kun joku tykkää :P

Ja joillekkin lukijoille tulee paha mieli kuten ollaan tässä ketjussa huomattu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jossain määrin kyllä, ja se on ikävä pinttymä tässä foorumissa josta pitäis kyllä päästä eroon. Tästä on puhuttu ennenkin olikohan se Räihän Hanna joka viittasi henkilö palvontaan.

mitä mä nyt taas oon sanonu ja tehny...  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mitä mä nyt taas oon sanonu ja tehny...  ::)

Hanna, suattaapi olla, että tarkoitettiin mua. Oon nimittäin joskus ottanut asian puheeksi.

No, meitä naisia kun on täällä niin paljon, niin onhan noiden miesten vaikeaa muistaa kuka on kuka.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi ei. Joku kommentoi kuvia. Mutkun MINÄ haluan vaan katsella kuvia enkä lukea tekstiä. Miksei niitä tekstejä voisi sitten jättää pois ettei MINUN tarvitsisi niitä lukea. Voitaisiinko sopia, että kukaan ei enää kirjoita mitään jottei MINUN tarvitse lukea mitään vaan voin vain nautiskella erilaisista kuvista.

Mä lähden nyt kuvaamaan ja uploadaan kuvat ihan omalle forumilleni jolle ei pääse kukaan muu kuin minä. Sinne en kommentoi mitään. Katselen vaan kuviani. Saatan jupista kuitenkin itsekseni jos tuli vähän bad motivea mutta kommentoimaan en ala! Nih! Ettäs tiedätte!

;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno kuvaketju kyllä. 3. sivu menossa ja ainoa kuva on aloitusviestissä :thmbup: Mikä vittu tälle forumille on taas tullut, kun taso laskee vuosi vuodelta vain alemmas ja alemmas ja vittuilu sen kuin lisääntyy minkä ehtii. Jos Jannekin nyt haluaa perustaa kuvaketjun, jossa ei jauheta paskaa, niin tartteeko tiettyjen ihmisten tänne tulla sitten jauhamaan sitä paskaa? Piikkinä esim. törkeän suorasti Laurille, joka heti ensimmäisellä sivulla tuli valittamaan ja jatkaa ja jatkaa... Kyllä nämä keskustelupalstat tuntuu joillekin olevan niin saatanan tärkeä asia. Antaa tällaisen triidin olla olemassa ja jos ei siihen tule kuvia, se vaipuu unholaan. Tarvitseeko heti ensimmäisestä vastauksesta alkaen lähteä sivuraiteille?? Aikuiset ihmiset ruikuttaa jostain näinkin typerästä asiasta.

Mikäli ei ole yhtään triidiin sopivaa kuvaa lähetettävänä niin vittuako sitten edes vastaa tähän yhtään mitään? Enäähän sillä ei ole mitään väliä. Tosin, ketjusta pitäis kyllä poistaa kaikki paitsi aloitusviesti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Piikkinä esim. törkeän suorasti Laurille, joka heti ensimmäisellä sivulla tuli valittamaan ja jatkaa ja jatkaa...

Jatkan vähän lisää, jotten tuota sulle pettymystä. Mulla se pääpointti valittamisen sijaan oli tosin huoli siitä, että spontaani keskustelu kuvien tiimoilta voisi vähentyä, jos kaikki alkaisivatkin postata puhtaaseen kuvaketjuun. Itse otsikon kaltaista ketjua vastaan mulla ei sinänsä ole mitään. Harmi jos sulla paloi tästä herne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällaista tämä on. 3:tta sivua mennään ja ja jo yksi kuva.

Mutta se on tosi että on tuollaisia savuhattuja jotka haluavat vain kauheesti olla päteviä ja porukan viisaimpia.

He sitten katsovat oikeudekseen pilata hyvät, niin kuin tämänkin, aloituksen.

Kun ei itsellä ole sen vertaa hoksottimia että painuisivat jonnekin muualle "keskustelemaan" ja antaisivat meidän kuvista kiinnostuneiden katsella niitä kuvia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se vain on tosiasia ettei keskustelutonta kuvaketjua saada tänne foorumille koskaan ellei

a) täältä lähde kaikki paitsi joku yksi käyttäjä

b) jotenkin saada softallisesti estettyä kaikki muut kuin kuvalliset viestit

Niin kauan kuin kumpikaan noista vaihtoehdoista ei ole todellisuutta keskustelutonta kuvaketjua ei tällä foorumilla nähdä. Toisekseen ei siinä mitään järkeäkään ole, ainoastaan ne kommentit joissa lukee pelkästään "Hyvät Kuvat!" joita eräät nimeltämainitsemattomat henkilöt spämmäävät joka ikisen kuvapostin jälkeen pitäisi saada pois.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jatkan vähän lisää, jotten tuota sulle pettymystä. Mulla se pääpointti valittamisen sijaan oli tosin huoli siitä, että spontaani keskustelu kuvien tiimoilta voisi vähentyä, jos kaikki alkaisivatkin postata puhtaaseen kuvaketjuun. Itse otsikon kaltaista ketjua vastaan mulla ei sinänsä ole mitään. Harmi jos sulla paloi tästä herne.

Ei mulla palanut tästä herne. Pakko vain oli ottaa osaa, sillä en voi sietää typeryyttä. Kerroin vain oman mielipiteeni ja otin sinut esimerkiksi, koska totesin sinun olevan äänekkäimpiä keskustelijoita triidissä, johon toivotaan vain kuvia.  Sinun ei kannata olla huolissasi spontaanista keskustelusta kuvien tiimoilta. Itse asiassa en ymmärrä, miksi siitä ylipäänsä pitäisi kantaa mitään henkilökohtaista huolta tai murhetta. Ei tältä forumilta keskustelu mihinkään katoa; käyttäjiä on tuhansia, lukijoita vieläkin enemmän ja uusia viestejä tulee jatkuvalla syötöllä 24h.  Kuten on myös kuvatriidejä keskustelun kera. Jos täällä yksi triidi on, johon toivotaan vain pelkkiä kuvia, on mielestäni aika naurettavaa paskapuhetta "pelätä" keskustelun vähentymistä. Ehkä huoli olisi aiheellinen, mikäli se kiellettäisiin koko foorumilta. Silloin foorumi tosin kuolisi ja tilalle ilmestyisi varmasti joku toinen, jossa se keskustelu taas jatkuisi.

Perusta vaikka oma ketju, jossa haluat kantaa huolta spontaanin keskustelun vähentymisestä kuvien osalta. Mutta älä odota vilkasta keskustelua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se vain on tosiasia ettei keskustelutonta kuvaketjua saada tänne foorumille koskaan ellei

a) täältä lähde kaikki paitsi joku yksi käyttäjä

b) jotenkin saada softallisesti estettyä kaikki muut kuin kuvalliset viestit

Itse asiassa se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että

c) On vain niin paljon henkilöitä, jotka eivät vain kykene olemaan kommentoimatta.

Olisihan se ihan hyvä, jos olisi vaikka sellainen sekalainen triidi pelkille kuville. Esimerkiksi minä tykkään katsella hienoja ja mielenkiintoisia kuvia mutta mua ei voisi vähempää kiinnostaa esim polttoaukot, valotusajat, kennot, objektiivit tai muut tiedot. Itse asiassa ideaali tilanne olisi, että kuvan ylle kirjoittaisi vaikka pvm, paikka, kohde, kameran tiedot. Siitä jokainen voi tyydyttää tiedonjanoaan ja ketju olisi pelkille kuville.

Mutta kuten sanoit, asia on juuri kuten mainitaan kohdassa a, koska kohta c.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koskas niitä kuvia voisi odotella tähän lankaan ??  ;D

Kukaan ei uskalla kun täällä vaan kirjoitellaan kommentteja. :o Eihän kukaan nimittäin halua kuvansa jälkeen kommentteja. :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.