Juha-Matti Hakala

Kunnon kennonputsaaja

11 viestiä aiheessa

Mikäs värkki teillä on sensorin putsaukseen? Mikä on se the paras?

Ongelma on se, että mun kenno tuppaa tulla varotoimista huolimatta likaiseksi koko ajan ja tää mun psori ei yhtään helpota asiaa. Lisäksi se iho-pöly tahtoo muuttua helposti akselirasvaksi sinne kennolle.

Minkä siis ostaisin? Lenspen? Visible dust? Giotto?

Mitäs likumenttia teillä on käytössä kennon-ja linssinputsaukseen? Noiden nimellä myytävien litrahinta on aika mojova, siihenkin kumminkin löytynee joku halvempi ja teollisempi tuote.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Digitarvikkeessa 100kpl Pec-Pad liinaa maksaa 11,90eur ja Eclipsen litku 7,90eur. "Lastan" voi tehdä vanhasta luottokortista.

Itse olen puhdistanut tuollaisella paketilla jo vuosia eli ei ole kallista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Älä ainakaan osta pelkkää pumppua kennon puhdistusta varten. Pölyä tulee entistä enemmän kun ne isot kököt lähtee sieltä jostain kameran sisältä liikenteeseen.

Tollasilla mä oon säätäny: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=8312

Edit. Vaikka tossa lukee non full frame niin en näe mitään estettä käyttää isommissakin kennoissa ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Apteekista isopropyylialkoholia ( 100ml n7€ ) + haavataitoslappuja jotain 3€

luottokortista saa sopihan lasta leikattua  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Apteekista isopropyylialkoholia ( 100ml n7€ ) + haavataitoslappuja jotain 3€

luottokortista saa sopihan lasta leikattua  :thmbup:

ps.mitä mieltä ( kameralaukussa )järkkärin+putkien säilytyksessä suihkuhuoneen kaapissa  ?

haittaa pitemmän päälle elektroniikalle  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ps.mitä mieltä ( kameralaukussa )järkkärin+putkien säilytyksessä suihkuhuoneen kaapissa  ?

haittaa pitemmän päälle elektroniikalle  :-[

Miksi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitä mieltä, että ei mitään järkeä ja ihan yhtä vähän tarvetta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Älä ainakaan osta pelkkää pumppua kennon puhdistusta varten. Pölyä tulee entistä enemmän kun ne isot kököt lähtee sieltä jostain kameran sisältä liikenteeseen.

Höpöhöpö.

Joo, pelkkä pumppu ei tietenkään riitä. Aina toisinaan tulee tarve myös litkuille, mutta 95% puhdistuksesta hoidan ihan pelkällä pumpulla, eikä se tosiaan mitään levittele, kun homman tekee oikein ja oikeissa olosuhteissa (ei esim. missään tuulessa mene puhkumaan). Ja se loppu 5%  "syväpuhdistustarve" ei kyllä ole kertaa ole johtunut "pumppaamisesta"...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Höpöhöpö.

No laiton sen pumpun siihen melkeen kennoon kiinni ja aloin lutkuttaa niin ei tullu ku entistä karvasemmaksi :laugh: Sen jälkeen en oo kyseisellä kranaattipumpulla kameraa sohinu. Tietsikan näppistä ja näyttöä kylläkin. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään