Taneli Äikäs

Pär Cederqvist & Supermarine Spitfire Mk. XVI heinäkuussa Jämille

13 viestiä aiheessa

mä oon kyllä Oton kanssa samoilla linjoilla, noin se just aattelee meidän ajattelevan ;)

Kiero mies tuo Iso-Tee, sukatkaan taida mennä ruuvaamatta jalkaan  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mä oon kyllä Oton kanssa samoilla linjoilla, noin se just aattelee meidän ajattelevan ;)

Kiero mies tuo Iso-Tee, sukatkaan taida mennä ruuvaamatta jalkaan  ;)

Näinhän se taitaa olla, tuleekos se nosturi tänäkesänä, en ole huomannut mainintaa siitä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näinhän se taitaa olla, tuleekos se nosturi tänäkesänä, en ole huomannut mainintaa siitä?

Jengin kiinnostus oli vuosi sitten niin pientä, että nosturia ei tänä vuonna mitä todennäköisimmin tule. Se oli ymmärtääkseni kuitenkin viime vuonna lopulta yksi näytöksen suurimmista yksittäisistä menoeristä. Ja tämä ei ole edes aprillia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jengin kiinnostus oli vuosi sitten niin pientä, että nosturia ei tänä vuonna mitä todennäköisimmin tule. Se oli ymmärtääkseni kuitenkin viime vuonna lopulta yksi näytöksen suurimmista yksittäisistä menoeristä. Ja tämä ei ole edes aprillia.

Tosi kuin vesi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäs päivä se tänään olikaan  ;D

Ohoh, en huomannutkaan  ;D

Ja tieto joka ei ole aprillia, nosturia ei tule.. oli kalliimpi kuin Spitti viime vuonna..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ohoh, en huomannutkaan  ;D

Ja tieto joka ei ole aprillia, nosturia ei tule.. oli kalliimpi kuin Spitti viime vuonna..

Ilmaisin itseni huonosti - olisi pitänyt kirjoittaa "Ja tieto joka sekään ei ole aprillia..."

Eli warbirdit tällä hetkellä: Fokker Dr.1, Gloster Gauntlet, Texan T-6, Spitfire Mk. XVI

-taneli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilmaisin itseni huonosti - olisi pitänyt kirjoittaa "Ja tieto joka sekään ei ole aprillia..."

Eli warbirdit tällä hetkellä: Fokker Dr.1, Gloster Gauntlet, Texan T-6, Spitfire Mk. XVI

-taneli

Viime vuonna olin ensimmäistä kertaa Jämillä ja jo silloin päätin että tulen myös seuraavana vuonna ja nyt tämä lista viimeistään sinetöi asian.

Jämillä nähdään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään