Jetro Eemeli Rouvali

Mikä Kone FSX:ksään (tietokone siis)

638 viestiä aiheessa

Noissa Jimmsin valmiskoneissa ei voi muuta kun olla Hinta ja laatu kohdallaan kun on tiedetty mitä sinne sisälle tulee, jotta kokoonpano on tehosuhteeltaan kohdallaan.

Toisin kun näitä aiemmin mainittuja HP ja Fujitsu paketteja.

Miten hyvin uskot sen pyörittävän FSX??

entä nuo:

http://www.jimmspc-store.fi/tuoteinfo/JIMM-BG-2600-6870?pid=1306327750253

http://www.jimmspc-store.fi/tuoteinfo/JIMM-BG-2120-550?pid=1306327779740

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Prossun osalta osaan sanoa, että varsin hyvin. Itse en tiedä noista 560 tai 550 sarjalaisista, mutta kyllä sillä pelejä pyörittelee. Radeoneita en kyllä suosisi simuun, Intel ja Nvidia on meikäläisen mielipide FSX käytössä.

FSX on nimenomaan hyvä olla riittävästi tehoa prossussa. Itselläni on positiivista kokemusta 2600K. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en tiedä noista 560 tai 550 sarjalaisista, mutta kyllä sillä pelejä pyörittelee.

Normaali pelikäyttö -> GTX 550Ti<Radeon HD6870<GTX560Ti

Raato saattaa tosiaan kyykätä simussa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Riittääkö tällainen näytönohjain pyörittämään FSX:ää 25-35FPS + Intel i7 2600 prosessori isoilla grafiikka asetuksilla esim: High tai Ultra High...ja entäpäs REX:in kanssa mitä luulette ?: http://www.nvidia.com/object/product-geforce-gt-420-oem-us.html     Onneksi koneen spekseissä oli ettö grafiikka kortti vaihdettavissa (toivottavasti tarkoittaa näytönohjainta) niin sen voisi ehkä joskus vaihtaa uudempaan/tehokkaampaan, jos on tarvis.

PS: on muuten aika hauska juttu että tossa lukee: Intel Core i7 prosessori, 8 GB kiintolevy, NVIDIA GeForce GT 420. Juu niinhän siinä 8GB kiintolevy  ;D ja tuolla tarkemmissa tiedoissa lukee että: Kiintolevy: Kapasiteetti (GB) 1 024  Eli kumpi pitää paikkaansa....että onko tuossa 8GB kiintolevy vai 1024GB kiintolevy  :laugh: ?

-Eemeli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PS: on muuten aika hauska juttu että tossa lukee: Intel Core i7 prosessori, 8 GB kiintolevy, NVIDIA GeForce GT 420. Juu niinhän siinä 8GB kiintolevy  ;D ja tuolla tarkemmissa tiedoissa lukee että: Kiintolevy: Kapasiteetti (GB) 1 024  Eli kumpi pitää paikkaansa....että onko tuossa 8GB kiintolevy vai 1024GB kiintolevy  :laugh: ?

Ellei kyseessä ole retrokone kymmenen vuoden takaa, niin tuhat gigaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Riittääkö tällainen näytönohjain pyörittämään FSX:ää 25-35FPS + Intel i7 2600 prosessori isoilla grafiikka asetuksilla esim: High tai Ultra High...ja entäpäs REX:in kanssa mitä luulette ?: http://www.nvidia.com/object/product-geforce-gt-420-oem-us.html     Onneksi koneen spekseissä oli ettö grafiikka kortti vaihdettavissa (toivottavasti tarkoittaa näytönohjainta) niin sen voisi ehkä joskus vaihtaa uudempaan/tehokkaampaan, jos on tarvis.

-Eemeli

Sulavuushan riippuu tietenkin käytössä olevista lisäosista. Defukoneilla varmasti tuo 40FPS.

Mulla on tuo I7 2600K ja se oli hyvä ilman kellotustakin, tosiaan jos tuosta vaihtaa esim. tuon näytönohjaimen esim. GT420 -> GTX460 niin framet paranee melkoisesti.

Niin oletkos sä nyt Jetro vai Eemeli?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sulavuushan riippuu tietenkin käytössä olevista lisäosista. Defukoneilla varmasti tuo 40FPS.

Mulla on tuo I7 2600K ja se oli hyvä ilman kellotustakin, tosiaan jos tuosta vaihtaa esim. tuon näytönohjaimen esim. GT420 -> GTX460 niin framet paranee melkoisesti.

Niin oletkos sä nyt Jetro vai Eemeli?

Juu selvähomma ! "Niin oletkos sä nyt Jetro vai Eemeli?" saat itse valita  ;D kaikki sanoo mua ainakin täällä joensuussa Eemeliksi...aina on kutsunut mutta saat itse valita !  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu selvähomma ! "Niin oletkos sä nyt Jetro vai Eemeli?" saat itse valita  ;D kaikki sanoo mua ainakin täällä joensuussa Eemeliksi...aina on kutsunut mutta saat itse valita !  :laugh:

Asia selvä.  ;D Muttajuu tuon päivittämisen tarpeen huomaa sitten viimeistään kun kokeilee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asia selvä.  ;D Muttajuu tuon päivittämisen tarpeen huomaa sitten viimeistään kun kokeilee.

Niin  ;) sitten pystyisiköhän laittamaan kopan sisälle joskus uuden prosessoricoolerin joka on vesijäähdytyssysteeminen....toivottavasti ymmärrät mitä meinaan :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin  ;) sitten pystyisiköhän laittamaan kopan sisälle joskus uuden prosessoricoolerin joka on vesijäähdytyssysteeminen....toivottavasti ymmärrät mitä meinaan :D

Joku viisaampi saa vastata tarkemmin, mutta oman käsityksen mukaan kyllä pystyy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitä voi laitaa vaikka nestemäistä typpeä , tai nesteheliumia prosessoria ja näytönohjainainta jäähdyttämään . Ei se vanha peli siitä paljon parane.  :-[

Jospa Microsoft tekisisi täysin uuden ?  Eli  DX 12 , Windows 8 , 128 bit.  Näytönohjaimen muistivaatimus 64 Gt !

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitä voi laitaa vaikka nestemäistä typpeä , tai nesteheliumia prosessoria ja näytönohjainainta jäähdyttämään . Ei se vanha peli siitä paljon parane.  :-[

Jospa Microsoft tekisisi täysin uuden ?  Eli  DX 12 , Windows 8 , 128 bit.  Näytönohjaimen muistivaatimus 64 Gt !

Mitä tarkoitit tuolla: "Ei se vanha peli siitä paljon parane.  :-[" lausahduksella ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisi ihan alkuun kiva tietää, miksi edes halajat nestejäähdytystä..?

Vaimoni sanoi, että tietokone pitää liian kovaa ääntä  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä tarkoitit tuolla: "Ei se vanha peli siitä paljon parane.  " meinasitko sä tolla että ei jäähdytys paljoa parane vaikka laittaisi siihen nestejäähdytyksen ? niinkö  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä tarkoitit tuolla: "Ei se vanha peli siitä paljon parane.  " meinasitko sä tolla että ei jäähdytys paljoa parane vaikka laittaisi siihen nestejäähdytyksen ? niinkö  ???

Jos en ihan väärin ymmärtänyt, niin tarkoitti FSX?  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos en ihan väärin ymmärtänyt, niin tarkoitti FSX?  :P

Ai niinkuin että ei hyödytä mitään jos vaihtaa FS2004:ljän FSX:ään vai siis häh ?  ;D  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai niinkuin että ei hyödytä mitään jos vaihtaa FS2004:ljän FSX:ään vai siis häh ?  ;D  ???

Ei, vaan että paska mikä paska tuo peli  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaimoni sanoi, että tietokone pitää liian kovaa ääntä  ???

Joo, uskon! Kysymys olikin esitetty Eemelille..  :laugh:

EDIT: Ja tarkentaakseni nimenomaan siitä syystä, että koska kunnollisen vesijäähyn asentaminen ei ole mikään ihan läpihuutojuttu välttämättä niin IMO kannattaa olla jo suht. hyvä syy ennen kuin näistä asioista muutenkaan paljoa tietämätön rupeaa mitään sähläämään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Iltaa foorumiväelle.

Nyt se koneen osto lähenee, joten tässä olisi ostoskori nyt.

Miltä näyttää? Mitä tarvittaisiin lisää(esim. tuuletin...?)? Mitä vois vähentaa? Mitä palveluja Jimssiltä tarvittaisinin vielä?

[ attachment removed / expired ]

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuohon lisäät jonkun Noctuan 12 tai 14 sarjan coolerin niin avot. Itse en näe muuttamisen varaa. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.