Jetro Eemeli Rouvali

Mikä Kone FSX:ksään (tietokone siis)

638 viestiä aiheessa

Se ero, että joka on kellottanut useammin niin on (hieman)kokemusta toisin kun ensikertalaisella joka saattaa antaa hieman liikaa jännitettä Biossissa jolloin esim prosessori saattaa kärähtää.  Eli kannattaa aloitta kelottaminen jollain vanhalla koneneella jonka hajoaminen ei haittaa.

No täähän meni mutkikkaaks..... Eli mä en saa nyt tota kellottaa mun konetta, mikä tulee? :(

Oisko YouTubessa joku hyvä video 2600k:n kellottamisesta? :)

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistutan vielä, että laitehan ei mene takuuseen enää jos sen kellottamalla olet hajoittanut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistutan vielä, että laitehan ei mene takuuseen enää jos sen kellottamalla olet hajoittanut.

Tiedän. Siksi yritän etsiä videoita, joissa olisi tuo prosessi tehtynä. Ei joku voisi auttaa asiassa vaikka skypen välityksellä?

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Just tuli mielee, että ehkä en kellota, mutta toi turbo ois kiva olla.

Joten Jarmo sano, että Hiltunen on haka näissä, ja varmasti kertoo, niin mikä toi Turbo juttu on?

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Just tuli mielee, että ehkä en kellota, mutta toi turbo ois kiva olla.

Eikös se turpo ole tuossa prossassa sisäänrakennettu ominaisuus?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, mutta miten sen saa toimimaan ???.

Olen yrittänyt googlata, mutta ei oikein löydy :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, mutta miten sen saa toimimaan ???.

Olen yrittänyt googlata, mutta ei oikein löydy :-\

Pitäisi olla automaattisesti päällä kun ajurit on asennettu  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asia selvä.

Eli siis kun se tulee mulle kotiin, niin turbo pitäisi olla jo valmiina ja GHz 3.8?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoitettiinko tässä Intel Turbo Boostia vai Asus TurboV:tä?

Intelin omaa, joka käsittääkseni on takuun alaisena.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomasin, että tuossa paketissa ei ole cooleria. Mutta tarvitaanko sitä edes, jos ei aio kellottaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomasin, että tuossa paketissa ei ole cooleria. Mutta tarvitaanko sitä edes, jos ei aio kellottaa?

Prosessorin mukana tulee cooleri. Paremman coolerin voit myös myöhemmin hankkia, jos sille tulee tarvetta. Paremman coolerin etuja on paljon parempi jäähdytysteho ja hiljaisuus, jota ainakin itse arvostan koneessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paremman coolerin voit myös myöhemmin hankkia, jos sille tulee tarvetta. Paremman coolerin etuja on paljon parempi jäähdytysteho ja hiljaisuus, jota ainakin itse arvostan koneessa.

Hömm. Eikös tuossa ole jo valmiiksi cooleri?

-Laitetuulettimet takana 1 x 120mm  ja katossa 1 x 140mm

-Laitetuuletinpaikat sivussa 1 x 120mm, 2x 120mm edessä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hömm. Eikös tuossa ole jo valmiiksi cooleri?

-Laitetuulettimet takana 1 x 120mm  ja katossa 1 x 140mm

-Laitetuuletinpaikat sivussa 1 x 120mm, 2x 120mm edessä

Kyllä, ns. boxed prosessoreissa tulee aina cooleri mukana. Laitetuulettimet ovat taas kotelossa kiinni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ite en noita bulkki coolereita asentelis, tilaisin ennemmin Noctuan sarjalaisen, voi varmasti moni kokemuksensa kertoa mutta itselläni ei ole ollut tarvetta vaihtaa Merkkiä, koska Noctualla on viilentynyt todella hyvin prossu ja tämä nykyinen on jo toinen cooleri Noctualta joka on käytössä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

noh. Jospa sitten lisään senkin vielä pakettiin ;D

Joo, suosittelen. Se ei loppupeleissä kallis sijoitus ole, ja laadun suhteen en koskaan sitä hintaa ajattele.

Voisin suositella samaa kun itselläni on nyt käytössä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ite en noita bulkki coolereita asentelis, tilaisin ennemmin Noctuan sarjalaisen, voi varmasti moni kokemuksensa kertoa mutta itselläni ei ole ollut tarvetta vaihtaa Merkkiä, koska Noctualla on viilentynyt todella hyvin prossu ja tämä nykyinen on jo toinen cooleri Noctualta joka on käytössä.

Sama juttu täällä. Aina ollut joku muu, kuin alkuperäinen cooleri.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.