Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2011 Lauantain peruskauraa. Oli sopivan pilvinen keli kuvata grilliltä. Muutenhan se valo on vastaista aina klo 16 saakka ko.paikalla.. Nämä pari ekaa kuitenkin 22L finaalista. HB-IOK [ attachment removed / expired ] N538US [ attachment removed / expired ] F-GUGL [ attachment removed / expired ] 9A-CQC [ attachment removed / expired ] 9V-SVH [ attachment removed / expired ] A7-ACM [ attachment removed / expired ] OY-KBD [ attachment removed / expired ] F-GJVG [ attachment removed / expired ] HL7602 [ attachment removed / expired ] Delta lähdössä [ attachment removed / expired ] SHW-Cvitserland(meni varmaan oikeen ) rekisterin omaava easyjetti. [ attachment removed / expired ] OY-MRH [ attachment removed / expired ] SE-DSS [ attachment removed / expired ] TC-AAY [ attachment removed / expired ] G-RJXL [ attachment removed / expired ] HS-TGZ [ attachment removed / expired ] TF-FIX, Icelandairin ainut pitkä B757. [ attachment removed / expired ] B-2456 [ attachment removed / expired ] SU-GDD [ attachment removed / expired ] HB-IJK [ attachment removed / expired ] G-PJPJ [ attachment removed / expired ] ES-ACB [ attachment removed / expired ] C-GLCA hinattiin SAS:n halliin teknisen vian takia. [ attachment removed / expired ] Taivaiden Tojota, AP-BHV [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] F-GUGR [ attachment removed / expired ] OH-BLP [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2011 Viimeinen on kyllä upea Muutkin hienoja Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2011 Viimenen on ehdottomasti paras kuva samoin myös B777 PIA! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2011 Kiva nähdä vähän muutakin, kuin näitä kotimaisia firmoja ulkomailla Toisiksi viimeisin kyllä upea. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2011 Toisiksi viimeisin kyllä upea. Kyllä Se viimeisen kuvan ydinräjähdys ei oikein iske... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2011 Sissussaamari mitkä kuvat auringonlaskusta! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2011 Mielenkiintoisia koneita ja toki hienot kuvat! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2011 Kiva nähdä vähän muutakin, kuin näitä kotimaisia firmoja ulkomailla Kiva nähdä, että täällä jaksetaan vinoilla ja vit**illa sitten jatkuvasti, jos nyt erehtyi parista kotimaisesta laittamaan kuvan.. Koneista on mulle turha aukoa päätä, en niitä voinut itse valita, tuli mitä tuli ja tyytyväinen olin silti. Täällä muutamat ei näemmä näe muuta, kuin ne Finnairin ja Blue1.n kuvat omassa kuvaketjussani, omapahan on ongelmanne jos siitä jaksatte valittaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 19, 2011 Ei Ju******ta.. Aikuiset miehet tappelee jostain tuommosesta Omasta mielestäni näissä kuvissa ei todellakaan ole mitään valittamista Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 19, 2011 Omasta mielestäni näissä kuvissa ei todellakaan ole mitään valittamista Kuka tässä ketjussa on ketjun kuvista valittanut? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 19, 2011 Kuka tässä ketjussa on ketjun kuvista valittanut? Minä, en ainakaan vielä. Joka kuvassa horisonttaalisuus vääristää näkymän Hianot kuvat , KIITOS näistä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 19, 2011 Minä, en ainakaan vielä. Mikä, on tämän, lauseen merkitys...? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 19, 2011 Tosiaan noi kuvat meni aika pahasti oikealle vinoon ja kontrastiakin huonon lailla. Onneks olemassa kuvankäsittelyohjelmat. Pitää joskus säätää ajan kanssa uudemman kerran.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla