Sami Virkkula

Jääkiekon MM2011

166 viestiä aiheessa

pieni pessimisti nostaa päätään ja pelottaa, ettei joukkueella kestä pää otella Ruotsia vastaan...

toivon todella olevan väärässä - kerrankin ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

pieni pessimisti nostaa päätään ja pelottaa, ettei joukkueella kestä pää otella Ruotsia vastaan...

toivon todella olevan väärässä - kerrankin ;D

Pitää asennoitua siihen et hopeamitaliin on tyytyminen... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin Ruotsi kumoon ja päästään 16 vuoden tauon jälkeen rillaamaan! Ei malta odottaa, varmaan ihan uskomaton matsi taas tulossa. Go SUOMI!  :thmbup:

Juti Rillaa  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kisojen jälkeen on rapakon takaa tulos puheluita ja paljon.

Minnesota Wildin ykköskierroksen varaus, johan sieltä kerrottiin että paikka voi olla avoin Kakkoskentän sentteriks!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään sitä nähdään kun Ruotsi jälleen Nöyryyttää suomea...tai sitten ei :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoa Tsekki. :thmbup: Kunnon maalijuhla ja hienoa Havaijikiekkoa. :laugh: Vaikka tärkeintähän tässä tietenkin on se, että Ryssät hävis ja Ovetskini ei saanut pisteen pistettä koko turnauksessa. :thmbup::D Taitaa Allulla ottaa päähän.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Petri meidän, joka olet maalilla.

Pyhitetty olkoon sinun alueesi.

Tulkoon sinun nollapelisi.

Tapahtukoon sinun torjuntasi, myös Ruotsia vastaan niin kuin Venäjää.

Anna meille tänä sunnuntaina meidän toinen maailmanmestaruutemme.

......Äläkä saata meitä tappioon, vaan päästä meidät hurreista.

Sillä sinun on maski, patja ja räpsä.

AAMEN!!!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

GRANLUND meidän joka olet Bratislavassa. Pyhitetty olkoon sinun nimesi. Tulkoon sinun ilmaveivisi.Tapahtukoon sinun tahtosi myös Ruotsia niinkuin Venäjääkin vastaan. Mekin annamme anteeksi niille, jotka ovat sinua selästä taklanneet. Äläkä vaan häviä Ruotsille, vaan tuo voitto meille. Sillä sinun on kaukalo, veivi ja taito iänkaikkisesti GRANLUND.

Kuka mä oon ja mitä mä oon tehny mulle? Tää tarttuu pojat, kisakatsomo on viritetty!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitoin vedon tasapelin ja ruotsinvoiton puolesta menemään. Ei sitten harmita, jos Suomi häviää.  :P Peliin laitettu summa taas on pieni, jos Suomi voittaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai ai ja nami nami! Toivotaan, että immonen tai joku tekee saman tempun samassa ajassa komannessakin erässä  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suomi vissiin teki maalin, laskin FB:n etusivulta n.35 "JEEEEEEEEEEEEEEE!! 1-1" tilapäivitystä  ;D

Joo ja koko kerrostalo alko huutaa ja hirveä kolina kävi...itse en jaksa telkkaria moisen takia laittaa päälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ja koko kerrostalo alko huutaa ja hirveä kolina kävi...itse en jaksa telkkaria moisen takia laittaa päälle.

Mitäpä tuota, säästyy energiaa  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitoin vedon tasapelin ja ruotsinvoiton puolesta menemään. Ei sitten harmita, jos Suomi häviää.  :P Peliin laitettu summa taas on pieni, jos Suomi voittaa.

Hukkaan mäni pieni osa sun euroista.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään