Guest plahtel

Klassisesti kauniit lentokoneet

24 viestiä aiheessa

Ideana, että postataan tähän "klassisesti kauniita" lentokoneita. Alla pari hyvää. Tässä ei siis haeta SR-71 -tyyppistä komeutta vaan ennemminkin juurikin tuollaista klassista kauneutta. Ei silti tarvii olla vanha kone.

Cessna 165 G-BTDE

DC-3

EDIT: viestin kuvat poistettu, koska olivat laittomasti lainattuja /MM

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No juu

Ihan pakko laittaa tähän nää omaa silmää erityisesti miellyttävät eli:

Ryan Navion ( tai L-17 )

[ attachment removed / expired ]

......sekä jo moneen kertaan aiemmin kehumani Temco Swift.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nuo ei taida olla Pekka sinun kuvaamiasi kuvia?  ???

No joo, näinhän siinä oli päässyt käymään, että oli vahingossa lipsahtanut jonkun toisen kuvat forumille, kun oli netistä kivoja sellaisia löytynyt. Lisäksi koko mies paljastui muutenkin mielikuvituksen tuotteeksi... 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo, näinhän siinä oli päässyt käymään, että oli vahingossa lipsahtanut jonkun toisen kuvat forumille, kun oli netistä kivoja sellaisia löytynyt. Lisäksi koko mies paljastui muutenkin mielikuvituksen tuotteeksi... 

Ohopsista  :-[

Yritetäänkö kumminkin pitää ketju hengissä? Minusta ainakin ideana ihan hyvä. Jospa se Herra Lahtelainenkin sieltä sit aikanaan saapuis omalla nimellään / omine kuvineen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yritetäänkö kumminkin pitää ketju hengissä? Minusta ainakin ideana ihan hyvä. Jospa se Herra Lahtelainenkin sieltä sit aikanaan saapuis omalla nimellään / omine kuvineen?

Minustakin idea on hyvä, ja Mikolta löytyisi varmaan tähänkin ketjuun hyviä kuvia. Orvon kuvatkin olivat hyviä :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja Orvoko laittelee aikanaan minulle tälläämiään kuvia Camelin laivastoversiosta näytille, minä kun en niitä nyt täältä maailmalle saa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja Orvoko laittelee aikanaan minulle tälläämiään kuvia Camelin laivastoversiosta näytille, minä kun en niitä nyt täältä maailmalle saa.

Mistähän oon mahtanu moisia kaivella aikanaan..... todennäköisesti Internjet nimisestä paikasta, ei omia ainakaan oo. Tähän hätään löytyny kun Camelin naapurista tuolta Cavanaughn hangaarista Fokker Dr. I. Käviskö se?

Ei varsinaisesti ihan ehkä kaunis omaan silmään ainakaan, mutta sitäkin klassisempi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minun mielestäni tämä ketju pitäisi pitää nimenomaan ketjuna, johon jengi saa postata itse ottamiaan kuvia. Meillä kun on jo olemassa ainakin yksi ketju kauneimmille lentokoneille tuolla yleisen ilmailukeskustelun puolella, johon on postailtu muuten vaan käyttäjien mielestä kauniita koneita sekä kuvia niistä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minun mielestäni tämä ketju pitäisi pitää nimenomaan ketjuna, johon jengi saa postata itse ottamiaan kuvia. Meillä kun on jo olemassa ainakin yksi ketju kauneimmille lentokoneille tuolla yleisen ilmailukeskustelun puolella, johon on postailtu muuten vaan käyttäjien mielestä kauniita koneita sekä kuvia niistä...

Minun puolestani voidaan tehdä niinkin, eiköhän täältä sen verta valokuvaajia löydy. Ja kuvaahan ei ollut toki tarkoitus varmaan sinällään ihailla, vaan kuvissa olevia koneita? Tarkoittaen sitä että kynnyksen kuvan postaamiseen ei tulisi olla kovin korkea vaikka kuvan "laatu" ei postaajan mielestä olisikaan kovin hyvä. Se kauneus, kuten tunnettua, on edelleenkin siellä katsojan silmässä.....

Eihän sulla Mikko sattumoisin olis sellaisia koneiden kuvia laitella jotka soveltuis mielestäsi ketjuun......??  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Staggerwingille heti peukku, vaikka eihän se tuo Electrakaan ruma ole  :thmbup:

Eikös tuollainen Beech ollut Suomessakin Karhumäellä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mulla kun ei oo itellä kuvaa siitä omasta mielestä kauneimmasta koneesta niin ilahduttakaa joku ja laittakaa nätti kuva drakenista esille. Se on se mun silmään sopivin valtiovarainhävittäjistä.

Siviilipuolella sitten taas edesmennyt Extra 300 G-EXEA oli se mun silmään sopivin kaunotar. Mutta onko se sitten klassisesti kaunis vai ei, siitä voidaan neuvotella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bleriot

Hind

Wulf

Spit

Fouga

Phantom

Albatros (WW1), F-105, Neptune, MiG-21 etc.  :thmbup:

Puuttuvat yksilöt vaikka näin (pl. Albatros)  ;)

MG

Neptune

Thud

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kauneus on katsojan silmissä...

Jos "piiskasta" tykkää.

Erikoinen perä ainakin...  ;D

Wacossa on sentään keulilla rintamusta.

Stinsonissa samoin. Keulassa ja perässä.

Cub on siisti peli klassillisesti.

Zlin 526 on omasta mielestäin kaunein temppukone.

Mut, Peggyssä & Stearmannissa on kuitenkin sitä jotain.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heippa Hanna!

Olen aivan samaa mieltä kanssasi DRAKENIN linjoista, siispä ei kai ole paljon vaadittu jos toiveesi

täytetään, ja konekin kun on vielä Suomen tunnuksilla. Noita Drakeneita kun  on tullut katseltua sisältä ja päältä

tuolla kallioluolassa, tosin siellä olevat ovat jo lentonsa lentäneet, ja samahan on siellä Suomessakin jäljellä olevilla.

Hyvää Pääsiäistä Forumilaisille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla