Lauri Räsänen

LH:n halvat Etelä-Amerikan lennot

67 viestiä aiheessa

Lufthansan sivuilla (FIN) mainostetaan Etelä-Amerikan hintoja syksylle mm. Caracasiin 499€ tai Bogotaan 449€.

Mutta esim. lokakuulle löysin itse ainakin sellaisia hintoja kuin 265€ Caracasiin joko LH tai LH+AV! Bogotaankin 258€. Aika halpaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt äkkiä varaamaan, toi on hinnoitteluvirhe Luffelta.

Varasin just Caracasin, 264,47EUR. Fare 0.00EUR Taxes and Charges 254,47EUR Ticket service charge 10.00EUR.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt äkkiä varaamaan, toi on hinnoitteluvirhe Luffelta.

Varasin just Caracasin, 264,47EUR. Fare 0.00EUR Taxes and Charges 254,47EUR Ticket service charge 10.00EUR.

Sitten pitäisi vielä keksiä miksi joku haluaisi oikeasti matkustaa tuonne Mr. Chavezin populistivasemmistolaiseen shithole of a countryyn?

Saiskohan noille fareille vielä tehtyä jotenkin fuel dumpit? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No voi helvetti, ei olis pitänyt tänä aamuna tulla lukemaan tätä ketjua  :'(

Aamukahviani juodessani buukkasin sitten lokakuulle pienen pyrähdyksen HEL-ARN-FRA-BOG-FRA-MUC-HEL. 291 EUR all-in, perillä kolme täyttä vuorokautta. Jos sais tohon jotain paikallisia lentoja viriteltyä vaikka väliin, Bogota nyt ei ihan hirveästi innosta noin niinkuin kohteena.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mäkin ihan sattumalta satuin aamulla lukemaan ton ja varasin lennot Caracasiin marraskuulle, 10 päivää siellä. Enpä ehtinyt siinä sen enempää ottaa edes selvää mitä siellä tekis, mutta hinta kun oli 270€/naama niin pitihän ne poistaa. Lipun hinta tosiaan 0€ ja verot ton verran joten kiitos tästä vinkistä Akille. Ite oon tosiaan nyt ollu jo reilu 7kk maailmalla (nyt Ausseissa) ja palaan Suomeen toukokuun lopussa. Rahatilanne ei ole kovin päätä huimaava, mutta ei pystynyt vastustamaan Etelä-Ameriikkaan edestakasin alle 300€!  ;D Ehkä helpottaa vähän sitä vitutusta minkä tietää taas syksyllä tulevan.  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo piti itekki ottaa koko perheelle syyslomamatka ku halvalla pääsee :) Mites muuten perutteleeks ne paljon niitä varauksia sit ku huomaavat virheen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo piti itekki ottaa koko perheelle syyslomamatka ku halvalla pääsee :) Mites muuten perutteleeks ne paljon niitä varauksia sit ku huomaavat virheen?

Kovin vaikeaa voi olla peruuttaa sen jälkeen kun ovat lipun myyneet...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kovin vaikeaa voi olla peruuttaa sen jälkeen kun ovat lipun myyneet...

Ai mä oon kuullu et ne on joskus peruutellee niitä ku on tullu virheitä lentoyhtiön puolelta....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

onko kukaan löytänyt edullisia lentoa Miamiin 16.7. eteenpäin? Muistelen lentäneeni sinne aiemmin alle 550 euron vastaavalla ajanjaksolla.

Onko mitään täkyjä ilmassa?

//Mikko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli sitten varattua lennot Caracasiin  :o

Lokakuussa 9 päivää ois siellä sitten tarkoitus olla, ei paha kun hintaa tuli 269€

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli sitten varattua lennot Caracasiin  :o

Lokakuussa 9 päivää ois siellä sitten tarkoitus olla, ei paha kun hintaa tuli 269€

Minkä päivän lähdön otit? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Caracas varattu täälläkin. Seuraavaksi joku voikin bongata sitten halpoja hotelleja, kun porukkaa näyttää sinne päin olevan lähdössä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika muhkea alennus, ei vaan pääse lokakuussa, harmi että hintavirheitä harvakseltaan ;)

Tuskin LH yrittää jälkikäteen diiliä muuttaa. Hotellivarauksen suhteen itsellä tällainen kokemus:

Viime talvena varasin öitä Bangkokista suht laadukkaasta hotelliketjusta 90% alennuksella,

hintojen päivitykseen oli tullut pilkkuvirhe. Sain vahvistuksen ja varmastin vielä ylimääräisen kerran sähköpostilla, että hinta tosiaan piti. Hotellin aulassa minut vastaanotti australialainen Mr Hotel Manager, joka halusi keskustella sattuneesta virheestä... Hän kertoi, että hinta toki pitää JOS niin niin halusin. Häneen mukaansa heillä on käytäntönä, että tämän tyyppisen virheen maksaa virheen tekijä eli tässä tapauksessa hintoja päivittänyt virkailija. Olisi minun päätettävissäni, jos haluaisin maksaa enemmän..."It's up to You, Sir".

Noh, syyllistetty Sir maksoi noin puolet alkuperäisestä hinnasta. Tilanteesta jäi aika epämiellyttävä fiilis, en ollut varma uskoako Mr Manageria. Jos sama tarina olisi kerrottu sähköpostissa, olisin peruuttanut koko varauksen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, kiitos vaan vinkistä! :thmbup: Liityin joukkoon, Lokakuun alussa Caracasiin.

Tulin juuri Bukarestista ja bussia odotellessa Hesa-Vantaalla tuli sitten varattua tuo kun huomasin vinkin. Kuukauden päästä olen menossa Bogotaan ja sen varasin helmikuulla. Silloin oli sama että hinta jäi halvemmaksi kuin mainostivat, mutta ei toki näin paljon.

Cali kiinnostaisi, joten pitänee tässä bussimatkalla vielä katsella löytyykö sopuhintoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hän kertoi, että hinta toki pitää JOS niin niin halusin. Häneen mukaansa heillä on käytäntönä, että tämän tyyppisen virheen maksaa virheen tekijä eli tässä tapauksessa hintoja päivittänyt virkailija. Olisi minun päätettävissäni, jos haluaisin maksaa enemmän..."It's up to You, Sir".

Noh, syyllistetty Sir maksoi noin puolet alkuperäisestä hinnasta. Tilanteesta jäi aika epämiellyttävä fiilis, en ollut varma uskoako Mr Manageria. Jos sama tarina olisi kerrottu sähköpostissa, olisin peruuttanut koko varauksen.

Saatoit toimellasi pelastaa töpänneen virkaiijan työpaikan. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En varannutkaan lokakuussa vaan marraskuussa Caracasiin. Ajankohta on 21.11-30.11. Hintaa tuli 269€.

Ajattelin tuolta vielä varata jatkolennon joko Buenos Airesiin tai

Santiago de Chileen tms. jos saa tarpeksi halvalla. Täytyy katsastaa Conviasan tarjontaa :)

ISO kiitos vinkin antaneelle !

Piti oikein aamulla vielä tarkistaa sähköposti että elippu on tallella kun tuli jotenkin epätodellinen olo kun näin halvalla sai lipun. Meinasin että olen nähnyt vaan unta, mutta siellä se lippu oli vielä aamulla :D

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saatoit toimellasi pelastaa töpänneen virkaiijan työpaikan. :)

Jaa-a, arvoitukseksi jäänee mikä oli totuus... Nilkkimäisestä Hotel Managerista ei ottanut selvää yritetäänkö nyt vain siistiä tilastoja vai joutuuko joku minipalkkainen thaimaalainen tosiaan maksamaan minun hotelliöitäni ellen anna periksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hinta oli juuri katsottuna pompsahtanut ylöspäin tarkoituksena olleisiin, noin 200 euroa kalliimpiin lukuihin! LH:lla on virhe siis huomattu!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hinta oli juuri katsottuna pompsahtanut ylöspäin tarkoituksena olleisiin, noin 200 euroa kalliimpiin lukuihin! LH:lla on virhe siis huomattu!

Nopeet syö hitaat. Toivottavasti ei Hansalta tuu lisälaskua. :D

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäisi varmaan jo tehdä uusi topic meille Caracasin matkaajille, ettei sotketa tätä hintavihjeille tarkoitettua ihan täysin (moderaattorit tai joku ahkera, jos näette tarpeelliseksi  :)).

Mutta jatketaan nyt tässä aiheessa silti vielä sen verran, että onko kenelläkään tietoa saisiko itsensä siirrettyä Caracasista mitenkään helposti St Maartenille? Princess Juliana International Airport kiinnostaisi kovasti, kun suhteellisen lähellä sijaitsee. Mukava olisi myös kuulla, että minkälaisia matkapäivä olette varanneet, jos vaikka sattumalta olisi porukkaa samaan aikaan reissussa Venezuelassa päin. Itse lähden matkaan Helsingistä 20.10. ja paikalla olen 5 päivää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse lähden 6.10 ja paluulento lähtee 10.10.

SXM-CCS ei ole mikään kovin suosittu reitti, eli ihan halvalla ei välttämättä tuota väliä pääse matkaamaan.

Mä ajattelin kokeilla jos löytäis matkan pääsiäis/galapagossaarille tai iguazulle. Tämmöistä päivämatkailua...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään