Taneli Äikäs

Haetaan vapaaehtoisia erinäisiin puuhiin lentonäytöksessä.

10 viestiä aiheessa

Moron, olisi apukäsille tarvetta.

Tapahtuman nimi: Jämi Fly In & Airshow 2011

Ajankohta: 15.-17.7.2011

Osoite: Jämintie 659, 38800 Jämijärvi (keskellä ei mitään)

Tarvitsemme:

-järjestystyksenvalvojia

-avustajia kentälle ilma-alusten pysäköintiin (täysi-ikäisiä ja -päisiä, kokemusta lentokoneiden maakäsittelystä)

-muita avustajia

Tarjoamme:

ruoka (aamupala+lounas) ja jonkinlainen katto pään päälle tapahtuman aikana, makuupussimajoitus.

silmänruokaa: mm. Fokker Dr.1, Douglas DC-3, Fouga Magister, Aero L-39 Albatros, Sukhoi Su-26 ja -31, Extra 300 utan & med L, CAP 232, Pitts Special, Phenom 100, Saab J35F Draken, AT-16 Harvard, PZL -59 Acro (pilotteina sekä Zahn että Luukkanen)... ja vähän jotain muutakin, eihän tässä ny vielä kaikki.. (tähän listaan muutokset mahdollisia.)

Lisäksi, meni syteen tai saveen:

Jämi Fly In 2011 - talkoolaisten pippalot la 10.9.2011 klo 19 alkaen Luomahaaran Korsulla ( http://www.korsuretket.fi ) viime vuoden malliin.. tilaisuuteen vapaa pääsy kaikilla esiintyjillä ja talkoolaisilla. Koitetaan pistää bileissäkin paremmaksi kuin viime vuonna 

Vapaaehtoisia?  (esim. pysäköimään tämä:

jonnekin ) 

Yhteydenotot s-postiin tai YV:llä

taneliaikas@gmail.com

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vähiin käy ennenkuin loppuu.. aika nimittäin ;)

Vielä olisi apukäsille tarvetta, kortillisia järjestyksenvalvojia tarvittaisiin vielä muutama, samoin tuonne koneita parkkiin avustavia henkilöitä. Osa esiintyjistä tulee jo torstaina 14.7, mm. kolmitasofokkerin kasaamiseen tarvittaisiin silloin ylimääräisiä käsiä.

Sapuska ja vaatimaton majoitus järjestyy.

-taneli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä olisi apukäsille tarvetta, kortillisia järjestyksenvalvojia tarvittaisiin vielä muutama, samoin tuonne koneita parkkiin avustavia henkilöitä.

Otapa yhteyttä tuolla Turun näytöksen ketjussa oleviin asiantuntijoihin :P, autotkin suorastaan lentää parkkiin ja varsinkin lähtevät sieltä pois leijuen yli poistumisteiden ruuhkien :thmbup: Meinaan jos eivät ole tätä loistavaa tilaisuutta näyttää ylivertaisia taitojaan huomanneet ;D, nyt kun asiakin on tuoreessa muistissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Otapa yhteyttä tuolla Turun näytöksen ketjussa oleviin asiantuntijoihin :P, autotkin suorastaan lentää parkkiin ja varsinkin lähtevät sieltä pois leijuen yli poistumisteiden ruuhkien :thmbup: Meinaan jos eivät ole tätä loistavaa tilaisuutta näyttää ylivertaisia taitojaan huomanneet ;D, nyt kun asiakin on tuoreessa muistissa.

Näppärää lähteä vittuileman tänne toiseen ketjuun. Tässä vaiheessa on vain myöhäistä puuttua enää suunnitteluun, toisaalta Taneli on sen homman ennenkin osannut ja Jämin tapahtuma on onnistunut varsin hyvin.

Ja jos minuun viittaat, niin Jämillä olen mukana talkoissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samoin minä olen Jämillä töissä, en tosin vielä tiedä että mitä Taneli nakittaa mulle mutta siellä ollaan kumminkin. Oma vikani, mitäs avauduin joskus järjestelyistä :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa nimittäin järjestää varsin hyvin kun nyt on "järjestäjät" liikkeellä.  ;D  :laugh:

Autas varjele sitä marmatusta jos jonnekin joutuu jonottamaan (parkkiin, lippuluukulle jne.) tai edes 3:n euron nakille väännetty sinappirähmä on kylmää.  ::)

Kaikki toimis kuten Kiinassa jos siellä olisi 400 palkattua 6 sentin tuntiliksalla mutta kun suomessa ei toimi kun ei oo edes vessapaperia. HaH !!

Tsemppiä Jämille ja toivottavasti tapahtumasta tulee hieno.

Marmattajat voivat siirtyä jo Iskelmäfestareille, sielläkin on monta ihmistä samassa paikassa samaan aikaan eivätkä kaikki voi olla "minäekanytheti". :-[

- :thmbup: -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näppärää lähteä vittuileman tänne toiseen ketjuun. Tässä vaiheessa on vain myöhäistä puuttua enää suunnitteluun, toisaalta Taneli on sen homman ennenkin osannut ja Jämin tapahtuma on onnistunut varsin hyvin.

Ja jos minuun viittaat, niin Jämillä olen mukana talkoissa.

En widduile, annan vaan ehdotuksen ENNEN tapahtumaa , jos kerran "tietäviä" talkoolaisia haluttiin.  Tanelin taitoja en epäile ollenkaan, jotenkin vaan muistelen, että taisi olla jutuista päätellen viimeksi melkoisia jonoja alueelle pääsyssä, joka toisaalta on positiivista. En viittaa sinuun henk. koht. ollenkaan, ihan yleisellä tasolla kommentoin, hyvä jos olet talkoissa itse. Suatampi sinne itsekin lähtöö kattoon, on jo muutama vuosi vierähtänyt edelliskerrasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En widduile, annan vaan ehdotuksen ENNEN tapahtumaa , jos kerran "tietäviä" talkoolaisia haluttiin.  Tanelin taitoja en epäile ollenkaan, jotenkin vaan muistelen, että taisi olla jutuista päätellen viimeksi melkoisia jonoja alueelle pääsyssä, joka toisaalta on positiivista. En viittaa sinuun henk. koht. ollenkaan, ihan yleisellä tasolla kommentoin, hyvä jos olet talkoissa itse. Suatampi sinne itsekin lähtöö kattoon, on jo muutama vuosi vierähtänyt edelliskerrasta.

No joo.. pisimmillään oli 7 km jonoa lipunmyyntiin.. mutta tänä vuonna ei pitäisi olla, on mietitty systeemiä vähän uusiksi. Ja mulla on hyvä parkkiporukka, ja muutenkin alkaa olla talkooväki kasas mut jos vielä muutaman sais.. et saatais sit syksyllä paremmat bileet aikaiseks ;)

Ja sitten aikanaan, kaikkinainen palaute on tervetullutta, itte ei välttämättä huomaa aina kaikkia epäkohtia.

-taneli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo.. pisimmillään oli 7 km jonoa lipunmyyntiin.. mutta tänä vuonna ei pitäisi olla, on mietitty systeemiä vähän uusiksi.

Saattoi siinä muutamilla käämit kuumeta?  :-[  Mutta hyvä jos hommaa on uudistettu, kyl mua kyrsis ennen näytöstä odottaa eikä niinkään sen jälkeen ;). Lycka till Jämi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään