Timo Koski

Arvokuljetusryöstöyritys Loimaalla 28.4-11

3 viestiä aiheessa

Taas täällä maalla toimintaa. Tuo paikka on työmatkan äärellä, eikä siinä mitään enää näkynyt ennen kahdeksaa toimintaa. Vähän tuota paikkaakin katselin kun se mielessä oli yhtenä vaihtoehtona, vaikkei se varsinaista "keskustaa" ehkä paikallisen käsityksen mukaan olekaan. Mutta tällainen juttu asiaan liittyen löytyi:http://www.ts.fi/online/kotimaa/216806.html Itse olin jo petissä siihen aikaan, hereillä kylläkin, mutta 13km päässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vähän tuota paikkaakin katselin kun se mielessä oli yhtenä vaihtoehtona.. ..Itse olin jo petissä siihen aikaan, hereillä kylläkin, mutta 13km päässä.

Suunnitelmia siis oli, mutta toiset ehtivät ensin. Voiko joku vahvistaa alibisi? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suunnitelmia siis oli, mutta toiset ehtivät ensin. Voiko joku vahvistaa alibisi? ;D

Ei voi, ihan yksin makoilin >:(. Mutta siis ainakin silloin kun linkin pistin, siinä puhuttiin että oli hekoa ja lennokkia käytetty myös skaboissa mukana, että oikein suuren maailman meininki ollut menossa tutuilla tantereilla, juuri 9h aikaisemmin olin siinä itsekin käppäillyt viimeksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään