Guest 55-HO

Mielestäsi paras Wappulaulu kautta aikain.

20 viestiä aiheessa

Miten oikeesti kuvaan voi kuunnella tollasta shaissee??? Ja vielä paras :thmbdn: En ehkä ymmärrä teitä papparaisia..  Habiibiii soi nytte 8) Olkoon tän wapun laulu parhain. Tooosi huva :thmbup:

Tuo mainitsemasi: ymmärtämykseni yli käy  :-[

Kuvallisesti tuota omaa valintaani en voi ilmaista, kuunnella tosin voin, mahtavat perussuomalaiset saudit  :laugh:

Hiski oli aikaansa edellä  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mulle räjähtävän keväinen vappupiisi on tietenkin aina ollut Lohengrinin 3. näytöksen riemukkaasti tempoileva ja välillä kevätpurona soliseva alkusoitto :thmbup:http://www.youtube.com/watch?v=CumBIiOdpV8&feature=related

Sitten, jos itse kilistellään...

...tehdään 5-jakoisessa rytmissä step-klik-step-step-klik (laske 1 2 3 4 5)...

...jossa "step" = askel päkiälle kovapohjaisella kengällä ja "klik" = kilistys partnerin kanssa kuohujuomalaseilla

Samalla, kun tehdään jatkuvana mainittua 5-jakoista rytmiä, lauletaan Harry Warrenin Coffee Time-biisin 4-jakoista teemaa seuraavin sanoin (huomaa alleviivattu kohoiskulle puskettu tavu):

Kuplivan

mä juhlamaljan kohotan,

sen kanssas kilistän,

pian kilkataan taas!

Näin tämä tehtiin musikaalissa Yolanda and the Thief

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saa nähdä mitä Wappulauluja Andy Moor pistää tänään illalla Circuksessa... 8)

Kannattaa mennä seximessuille! Siellä on PETRI NYGÅRD ja Viherahon Pasi tottakia :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lemmy sen teille kertoo. Lemmyllä on ollut yhtäjaksoinen vappu jo 50v.

Klaara vappen.

Hitsi, eipä ole Enter Sandman kuulostanutkaan koskaan noin hyvältä. Go Lemmy!  :thmbup:

-------------------

Mikä on 5 metriä pitkä ja haisee viinalta?

- DeVan vappukulkue.

Noi vappulaulut on mun päässä jotenkin aina liittyneet noihin marsseihin, sen takia en niistä juuri diggaakaan. Nostalgiasyistä joku "suuri ja mahtava" voisi vielä menetellä.  Kertokaas miten tuo Habiibii liittyy vappuun?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vapun muistilista:

Sanoja joita on vaikea lausua jurrissa: suuryritysrypäs, karnevaalikaravaani. Hyvin vaikea lausua: spesialistipsykologi, objektiiviteettiperiaate. Mahdoton lausua jurrissa: Ei enää viinaa minulle, ei, en osaa laulaa.

Hauskaa vappua :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten, jos itse kilistellään...

...tehdään 5-jakoisessa rytmissä step-klik-step-step-klik (laske 1 2 3 4 5)...

...jossa "step" = askel päkiälle kovapohjaisella kengällä ja "klik" = kilistys partnerin kanssa kuohujuomalaseilla

Samalla, kun tehdään jatkuvana mainittua 5-jakoista rytmiä, lauletaan Harry Warrenin Coffee Time-biisin 4-jakoista teemaa...

Tästä tulee mieleen Leif Segerstamin jonkun vapun aikainen tv-esiintyminen, jossa se kertoi viihdyttävänsä itseään naputtamalla pöydänpintaan vasemmalla sormella seitsenjakoista rytmiä ja oikealla kädellä yhdeksänjakoista (saattoi ne olla 11 ja 13 tai jotain muutakin paritonta).  "Ja jos tämä onnistuu, niin kyllä sitten on varmaan riittävän selvä autonkin rattiin."  :)

MikkO

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tästä tulee mieleen Leif Segerstamin jonkun vapun aikainen tv-esiintyminen, jossa se kertoi viihdyttävänsä itseään naputtamalla pöydänpintaan vasemmalla sormella seitsenjakoista rytmiä ja oikealla kädellä yhdeksänjakoista (saattoi ne olla 11 ja 13 tai jotain muutakin paritonta).  "Ja jos tämä onnistuu, niin kyllä sitten on varmaan riittävän selvä autonkin rattiin."  :)

MikkO

Olen Leifin (oletan nuin  kirjoitettavan) tavannut kerran henk.koht.  , mahtava mies :thmbup:. Sanallakin sanoi, ettei johtamien taitoa vaadi. Pitää vaan olla otollinen yleisö, eikä ammattitaitoinen orkesterikaa ole pahitteeks   :laugh:.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tositarina... ;D

Taasen tuli kerran todistettua sanonta, ei ole koiraa karvoihin katsomista! Kun jaksaa kuunnella "kappaleen" loppuun asti, huomaa , tottahan tuo laulaja turiseepi  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään