Olli Vainio

Korean Air Cargo Helsinkiin.

20 viestiä aiheessa

Mahtavaa ja vielä 400 sarjalaisella 747:lla :D. Karmat pamahti Ollille!

Digikamerankin saan sopivasti huomiseksi ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se joka saa tänne linkitettyä kuvia ekana niin saa karman pläjäykset välittömästi. Saa se seuraavakin. 747 efhk:lla on mukava näky, itse en ole onnistunut sitä näkemään Polar Air Cargon vierailuiden jälkeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoa!

Itse näin evergreenin ties kuinka monta kertaa helsingissä, mutta AINA se tuli 15:lle silloin kun olin 22L:n päässä, tai päinvastoin ::) Yhtään kunnon kuvaa kyseisestä koneesta kun ei meikäläisellä ole... :(

Tämmösiä kuvia vaikka kuinka :

http://koti.mbnet.fi/mitch/efhk/eve1.JPG

http://koti.mbnet.fi/mitch/efhk/eve2.JPG

http://koti.mbnet.fi/mitch/efhk/eve3.JPG

Noh, jos tästä korean ilmalehmästä sitten vähän paremmalla onnella :) Ja että vielä oikeen 400 sarjalainen... kiva kiva :D

Edit : Ilmeisesti tämän näköistä on tulossa?

http://www.airliners.net/open.file/446235/M/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomentapäivää!

Mitään tietoa siitä kävikö tuo Korean Air Cargon 747 tänään EFHK:lla ?

En skannerista ainakaan kuullut mitään tossa aamulla, tai sitten en vaan kuullut tarkkaavaisesti.

PS. Terve Riku, joko oot kotiutunu jo intistä, vai missäs nyt olitkaan ?

Mukava nähdä jälleen täälläkin piireissä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Korean Air Cargo kävi tänään joskus ennen klo8 aamulla. Kääntö tuntuu olevan aika pikainen kuitenkin. En itsekään kerennyt näkemään sitä :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Korean Air Cargo kävi tänään joskus ennen klo8 aamulla. Kääntö tuntuu olevan aika pikainen kuitenkin. En itsekään kerennyt näkemään sitä :(

Juu, eli ilmeisesti lentää joka maanantai, saapuu kuudelta ja lähtee kahdeksan maissa.

Pitää sitten nousta aikaisin joka maanantai kun on vapaata. ::):P;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomentapäivää!

Mitään tietoa siitä kävikö tuo Korean Air Cargon 747 tänään EFHK:lla ?

En skannerista ainakaan kuullut mitään tossa aamulla, tai sitten en vaan kuullut tarkkaavaisesti.

PS. Terve Riku, joko oot kotiutunu jo intistä, vai missäs nyt olitkaan ?

Mukava nähdä jälleen täälläkin piireissä :)

Ei, ihan vielä en ole kotona :) Tosiaan siis Hyrylässä oon intissä (tätä viestiä kirjoittaessani sotkun nettipäätteellä ::) ), 38/362 aamua enää jäljellä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei, ihan vielä en ole kotona :) Tosiaan siis Hyrylässä oon intissä (tätä viestiä kirjoittaessani sotkun nettipäätteellä ::) ), 38/362 aamua enää jäljellä :)

Noo eipä enään paljoa jäljellä, ehkä jossain vaiheessa nähdään taas EFHK:llakin :}

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muutaman kerran olen nähnyt sen lähdön :) Vaikuttaa siltä et se lähtee aika tyhjänä kun ei tarvi rataa juuri mitään? Onko jollain tietoa miksi se EFHK:lla käy?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se hae sitä juuri ollenkaan, vain tuo. Se lentää EFHKlta Luxemburgiin ja ottaa sieltä rahtia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo vain, ja lähtee mitä luultavimmin tyhjänä Luxemburgiin. Eräästäkin Koreanin B744:n noususta on eräs kokemus tammikuulta, jolloin kyllä "monttu" (suu) loksahti aika hyvin auki.. :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo vain, ja lähtee mitä luultavimmin tyhjänä Luxemburgiin. Eräästäkin Koreanin B744:n noususta on eräs kokemus tammikuulta, jolloin kyllä "monttu" (suu) loksahti aika hyvin auki.. :o

Joo kyllä kieltämättä itsellänikin monttu aukesi, kun näin tuon ensimmäisen kerran lähtevän :)

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo kyllä kieltämättä itsellänikin monttu aukesi, kun näin tuon ensimmäisen kerran lähtevän :)

Heh,Scania kuskikin on näköjään ihmeissään että "mikäs se siinä!!"

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro,

itsekin olin EFHK:lla 5.1.2004 kun Korealainen lähti RW22L:lta. Olin putken 33 vieressä kamera valmiina radalle. Ennen Korealaista nousu Flying Finn joka nousi ilmaan vasta Finskin hallien kohdalla mutta 747 tulikin näkyville rakennusten takaa jo korkeella ilmassa.

Ohessa kuva jossa näkyy putkessa 32 (?) olevan MD80:n pyrstö ja siihen nähden Korealainen on jo TOSI korkeella.

[ Attachment removed / expired ]

Katsokaapa piruuttaan kun käytte siinä 33 putken vierellä niin harva kone on noin korkeella tuolla kohtaa, vaikka lähtiskin ihan periltä (niinkuin tod. näk. tuo 747).

T:Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo kyllä tuo on aika tykki nousu ollut. Tuossakin ottamassani kuvassa kone lähti kiitotieltä 33 ja oli ilmassa reilusti ennen poikkikiitotietä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään