Jari Vanhatupa

Veikkauksen pelit

53 viestiä aiheessa

Terve Jari.

Ettei nyt olisi käynyt niin, että myyjä on joko lisännyt tai poistanut riviltäsi jonkin merkin kohteesta 4. Työpaikallani on veikkauspiste ja koneen käyttö kuuluu toimeeni. Yleensä kone herjaa tuolla tavoin silloin jos on liikaa tai liian vähän merkkejä. Tällöin tosin pitää asiakkaalta kysyä mitä jätetään pois tai lisätään. Koneen lukupää on tosin hyvin herkkä, joten on mahdollista että kupongissa on ollut kyseisen kohteen kohdalla jotain ylimääräistä. Tahaton kynän jälki, pelaajan tai myyjän sormista jäänyt jälki.

Terveisin

Niko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vuosia sitten opetin itseni ajatukselle,että Keno on vain kaikkein rahvaimpien junttien hupi,mutta kuinka ollakaan olen nyt kuulunut tähän samaan "junttisakkiin" jo parisen vuotta. Lopetin nimittäin tupakoinnin 31v.sitten (14v.ehdin itseäni myrkyttää!) Nyt menee joka päivä 5€ kenoon,eli tupakkiaskin hinta.Yhtään ei yskitä eikä henkeä ahistele,sen sijaan joka ilta puoli kymmeneltä tsekkaan veikkauksen sivulta, kuinkas tänään kävi. Tappiolla ollaan toistaiseksi,mutta usko säilyy vahvana! Itse pelaan koko aika kymppitasoa.Onko muilla foorumilaisilla mitä kokemuksia/uskomuksia esim.6 tai seiskatasosta? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko muilla foorumilaisilla mitä kokemuksia/uskomuksia esim.6 tai seiskatasosta? :)

Tavallaan sitä ajattelee, että kun laittaa ison 6-10 tason kenon niin johan rupeaa osumaan, onhan siinä ruksattuna enemmän numeroita kuin 2-5 tason kenossa ja niinhän siihen sitten osuukin mutta ei tarpeeksi samaan sarakkeeseen. Toisaalta eipä se tarvitse osua kuin kerran ja olet tuhansia euroja rikkaampi.

:)

Minä pelaan pääasiassa vain pieniä kenotasoja 2-5. Kerran olen saanut 5-kenossa pääpotin, silloin pelasin vain peliruudukon 20 ensimmäistä numeroa useailla rivillä. Pelasin ne 20 ensimmäistä numeroa ns. "tukkoon" moneen kertaan eri versioina ja sieltähän se 5-oikein sitten räpsähti. Voitolle siinä silloin päästiin kivasti.

Keno on kyllä kiehtova peli ja siihen on mielenkiintoista suunnitella erilaisia pelitaktiikoita. Uskoisin, että tuossa aiemmin esittämässäni "pystykeno systeemissä" on jotain ideaa. Kunhan tässä taas pelikassa kohenee, niin kokeilen noilla pystyriveillä kehittämääni "alkulima" järjestelmää, joka on eräänlainen perinteisen haravajärjestelmän ja hajarivien kombinaatio.

Mikäli systeemi ei toimi niin kerron siitä tarkemmin, että tekin voitte kokeilla ja menettää rahanne. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jokseenkin katkera paikka muutamilla Tanskalaisilla veikkaajilla! Olisiko joku tämäntapainen syynä miksi en alitajuisesti ole hankkinut veikkauskorttia, vaan tarkistelen tulokset mielummin itse paperikupongeista.

;D

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/peliyhtio-teki-virheen-300-tanskalaista-luuli-voittaneensa-3-miljardia-euroa/art-1288457088806.html

Viimeaikoina onni ei ole ollut suuremmin myötä näissä pelipuuhissa. Jotain on aina silloin tällöin tullut, 7-kenossa oli kuusi oikein, vakoioveikkauksessa mini-vakio voitto tulee silloin tällöin ja joskus 10-0ikein. Pääasiassa vakioveikkausta tulee nykyään pelattua.

Onpa tullut todettua se, että vakioveikkauksen 12 tai 13 oikein on todella tiukassa, kuinka se voikin olla niin vaikeaa kun ysiä tulee jatkuvasti 10 ja 11:ta silloin tällöin.

Keno ja lotto saattavat taas tulla vahvemmin mukaan kun tein tässä juuri äskettäin mielenkiintoisen löydön! Ostin 90-luvun alussa käytetyn Olivetti tekstinkäsittely laitteen, sellaisen missä on Mv-monitori varren päässä. Laite maksoi uutena pienen henkilöauton verran ja on nykyäänkin mainiossa käyttökunnossa. Kirjoittelen sillä liikkeeni laskuja ym. No, miten tämä liittyy lottoon?

Kas kun laite oli käytetty ja siellä kovalevyllä oli edellisen käyttäjän kirjoituksia, yhteiskunnallisia pohdintoja ym. syväluotaavia kirjoituksia. Lueskelen niitä huvikseni silloin tällöin, koska ne jutut on siten kirjoitettu, että ne kiinnostavat minua ja niissä on kieltämättä tuhtia asiaa mukana. Epäilemättä ne on kirjoittanut varsinainen "suuri ajattelija"

Huomasin sitten eräänä päivänä otsikon nimeltä "Veikkaus" . . eipä muuta kuin heti katsomaan. No sieltähän löyti mielenkiintoista materiaalia.

Eräänlainen yleisluontoinen 50-rivin veikkausharava-järjestelmä joka tuottaa rivit tietyn kaavan mukaan sekä siihen liittyvä painotuskartta, jota voi hyödyntää ns. varmoissa kohteissa.

Lisäksi samantyyppinen harava Lottoon tai kenoon 40-ensimmäiselle numerolle. Tosin sen logiikkaan en vielä ole päässyt sisään, mutta mielenkiintoisela näyttää. Kyseistä veikkausharavaa kokeilin ja se tuotti 7 X yhdeksän oikein. Toisella kokeilukerralla tuli 2 x minivakiopotti ja 1 X 10-oikein, kolmannella kerralla 3x9-oikein. Erittäin lupaavaa ja mielenkiintoista. Luulen, että tämän avulla näppaan vielä isot rahat!

;D

Edit: Mitä mieltä olette uudesta Euro Jackpot pelistä? Kiinnitin siihen huomioni kun pelitositteet suorastaan hyppivät silmille veikkauspisteessä. Pitihän sitä kokeeksi yksi kuponki täyttää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos muita kuin minä täällä foorumilla jotka innostuivat veikkauksen uudesta "Naapurit" pelistä? Ensimmäinen arvonta oli eilen sunnuntaina ja pääpotti meni Savonlinnan seutuville. Voittoympyräsektorit kattoivat ainakin näin alussa "puoli suomea"

Mukavan tuntuinen peli eikä vaadi jatkuvaa aktiviteettia pelaajalta, senkun vaan odottaa, että rahat tulevat tilille . . .  ;D

Kannattaaa pelata, ainakin mikäli asustelet Vaasan lähistöllä! Meikäläiselle kun pamahtaa päävoitto niin pääset osingolle jos olet mukana pelissä :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole yhtään tutustunut koko peliin ja miten sitä pelataan, itse asiassa en tiedä siitä mitään muuta kuin olen telkussa mainoksia nähnyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole yhtään tutustunut koko peliin ja miten sitä pelataan, itse asiassa en tiedä siitä mitään muuta kuin olen telkussa mainoksia nähnyt.

Siihen osallistutaan omalla nimellä ja osoitteella, pitää olla veikkauskortti. Itse hankin veikkauskortin nimenomaan tätä peliä varten, se kortti tuli postissa noin viikon sisällä. Sitten kun se kortti on hommattu niin voi pelata joko netissä tai veikkauspisteissä. Itse pelasin netissä siirtämällä veikkaustilille 20 euroa ja maksamalla pelin. Mitään pelikuponkia ei tarvitse täyttää. Peli maksaa tuon 20,- kuukaudessa ja arvonta on joka päivä, päävoitto arkisin 10,000 euroa, lauantaisin 10x1000 euroa ja sunnuntaisin 100,000 euroa

Varsinainen juju piilee kuitenkin siinä, että mitä lähempänä päävoittajaa asut niin sitä enemmän myös sinä saat rahaa! 5000, 500, 50, 5 euroa. ainakin tuossa ensimmäisessä sunnuntain arvonnassa näytti olevan tuommoisia summia.

Veikkauksen tiedotteista:

Sunnuntaina arvotaan yksi päävoittaja, joka voittaa viikon suurimman päävoiton. Lisäksi jaetaan yli 16 000 kappaletta pienempiä voittoja päävoittajan naapurustoon ja lähialueille. Joka päivä maanantaista perjantaihin arvotaan yksi päävoitto ja yli 1 000 kappaletta pienempiä voittoja naapurustoon. Lauantaina arvotaan kymmenen voittoa kaikkien osallistuneiden kesken ympäri Suomea. Jos muiden voittoluokkien pelaajia asuu päävoittajasta samalla etäisyydellä enemmän kuin voittoja on jaossa,

järjestetään heidän välillään arvonta, kertoo tuoteryhmäpäällikkö Harri Järvinen. Näin tapahtuu tyypillisesti kerrostaloalueella. Päävoittajia sen sijaan tulee aina vain yksi arvontaa kohti.

Pitää nyt katsoa mitä tämä on . . ainakin pelaajan kannalta helppoa kun ei tarvitse pähkäillä numeroiden, ruksien ja raksien kanssa tai murehtia että muistinko nyt osallistua peliin vai en.

Säästöäkin tulee rutkasti jos pelaa vain naapurit peliä ja jättää muut pelit pois! Silti sitä on mukana pelissä vuoden jokaisena päivänä. 240-euroa veikkauksen peleihin vuodessa on ihan eri juttu kuin vaikkapa 1500,- euroa vuodessa. Lisäksi niitä voittojakin voi tulla!

:P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siihen osallistutaan omalla nimellä ja osoitteella, pitää olla veikkauskortti. Itse hankin veikkauskortin nimenomaan tätä peliä varten, se kortti tuli postissa noin viikon sisällä. Sitten kun se kortti on hommattu niin voi pelata joko netissä tai veikkauspisteissä. Itse pelasin netissä siirtämällä veikkaustilille 20 euroa ja maksamalla pelin.

Just pistin koemielessä veikkauksen sivujen kautta 15€ naapuripelin käyntiin. Ei mulla kyllä mitään veikkauskorttia ole.

Ikilotto on toki pyörinyt netissä jo vissiin toistakymmentä vuotta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Säästöäkin tulee rutkasti jos pelaa vain naapurit peliä ja jättää muut pelit pois! Silti sitä on mukana pelissä vuoden jokaisena päivänä. 240-euroa veikkauksen peleihin vuodessa on ihan eri juttu kuin vaikkapa 1500,- euroa vuodessa. Lisäksi niitä voittojakin voi tulla!

Ai sellainen peli.  Taidan tyytyä tekemään 3-4 kertaa vuodessa pari riviä lottoa 10:ksi viikoksi, se ei maksa kuin satasen pintaan, jos joskus tekee muutaman rivin extraa tai lisäksi vaikka jonkun rivin niitä muita lottoja ja jackpotteja vai mitä ne nyt oli nimeltään. Siitähän ei kerry kunnolla puoltakaan edes tuosta 240€:sta. Mutta ei joka päivä ole toki arvontaakaan. Voittoja voi silti saada niistäkin :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Naapurit pelistä räpsähti viisi euroa pelitille! Sikäli mielenkiintoista, että vaikka sunnuntain päävoitto meni Kajaanin korkeudelle paltamoon niin voittoympyrä kattoi lähes koko suomen! Käykääpä vilkaisemassa veikkauksen sivuilla. No niitä vitosen voittoja jaettiin tosin 15.000 kpl joista minullekin tänne Vaasaan riitti yksi.

Mitenkäs se tavataankaan sanoa . . .  "siitä se lähtee" :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MUTU on, että Kenolla saa helpoiten, taso 8 näyttäisi tuottavan iisisti.

Kokeilin tasoa kahdeksan. Ja voitin heti. Minulla oli viisi oikein ja voitin kolme euroa.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilin tasoa kahdeksan. Ja voitin heti. Minulla oli viisi oikein ja voitin kolme euroa.  :)

Onneksi olkoon!

Käytän itse kolmen euron panosta, silloin kun innostun kenottamaan. Alle vuodessa on 4 kertaa osunut 720 euron voitto.  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Neljä kertaa noin iso voitto kenolla on kyllä todella hyvin! Onneksi olkoon . . . Itse olen toistaiseksi menettänyt uskoni tuohon kenoon, se on todella vaikea peli. Kasi-kenolla en ole koskaan saanut mitään joten tuntui oudolta kun kerroit sen olevan paras taso.

Eipä silti, pistin minäkin nyt kokeeksi yhden rivin kasia ja kolmen euron panoksella tietty, vaimon kanssa suunniteltiin siihen hyvät numerot. :P

Miksi kasi keno nyt sitten antaa tulosta? Tutkin asiaa tarkemmin ja löysinkin siihen syyn. Alla olevasta linkistä aukeaa  video josta asia selviää. Tämmöinen kasin muotoinen ufo kiertelee parasta aikaa aurinkokunnassamme.

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki rahapelit on suunnitelty siten, että "pankki" voittaa aina. Samoin on todellisessa yhteiskunnassakin. Pankki voittaa aina. Häviöt jäävät veronmaksajan maksettaviksi. Valitettavasti tästä viimeksi mainitusta ei voi edes kieltäytyä.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kymppi tasolla ja parin euron panoksella tuli 400 pari viikkoa sitten. Muuten ollutkin suht rauhallista viimeiset 3-4 vuotta ;D

Jättimäisiä voittoja isoilla kenotasoilla :o Siis tarkoitan nimenomaan, koska yleensähän se on niin että sieltä tulee se 50-centtiä!

No, kuinka sitten kävi Wanhiksen kasikeno kokeilussa? Oli viisi oikein ja sillä tuli 9,- euroa, voitin siis 6,-euroa 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jättimäisiä voittoja isoilla kenotasoilla :o Siis tarkoitan nimenomaan, koska yleensähän se on niin että sieltä tulee se 50-centtiä!

No, kuinka sitten kävi Wanhiksen kasikeno kokeilussa? Oli viisi oikein ja sillä tuli 9,- euroa, voitin siis 6,-euroa 8)

Hienoa! Voittoa siis kertyi 200 %. Kunnon katteet... :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No osuihan se Naapurit pelin "pomppija" tänne vaasaankin. ;D

juu . . ei tullut päävoittoa, tuskinpa sitä täällä kehtaisi kertoakaan vaikka tulisikin mutta 50-euroa tuli nyt kumminkin. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Innoistuinpa tuon eilisen voiton myötä sijoittamaan taas kasikenoon. 1.50 panoksella yksi rivi iltakenoon ja 30,00 sillä tulla pämähti kun oli kuusi oikein, koneen arpomilla numeroilla.

Tämä pelitapani muutos alkaa tuottamaan tulosta. Ideana on se, että jätin RAy:n kolikkopelit pois, samoin veikkauspisteissä paperikupongeilla pelaamisen. Periaatteessa laitan vain Naapurit pelin ja jos sillä tulee jotain, niin sitten pelaan niillä voitoilla hillitysti silloin tällöin netissä esim. juuri kenoa. Tavoitteena olisi ettei palkkatuloista menisi pelaamiseen kuin tuo naapurit pelin summa, eli 20,00 kuukaudessa.

Parhaassa tapauksessa ei menisi sitäkään mikäli voittoja tulisi ja homma pyörisi itsestään. Pelijännitystä tulee silti ihan riittävästi koska naapurit-peli arvotaan joka päivä.

Suurin voitto on kuitenkin juuri tuo, ettei pelaamiseen mene kuukaudessa kuin 20,00 euroa sillä en laske kuluiksi tuota pelien voitoilla pelaamista. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on Napurit peliä pelattu pari kuukautta ja kaavailemani uusi pelitaktiikka tuntuu jotakuinkin toimivalta. Sanon tuon "jotakuinkin" senvuoksi koska pari kertaa on Rayn kolikkopeleihin silti tullut upotettua 7-10 euroa. Ei kuitenkaan  läheskään samaa hävikkiä mitä aiemmin, vain pieni murto-osa siitä. Voittoa olisi toki niistäkin tullut mikäli olisi ymmärtänyt lopettaa pelin ajoissa mutta se ei ole niin helppoa mitä äkkiseltään arvelisi.

:P

Naapurit pelissä tuli nyt toisen kerran 50,- euroa kun sunnuntain päävoitto meni Laihialle. Muutaman kerran on myös tullut niitä vitosen voittoja, joten systeemi on toistaiseksi pyörinyt itsestään, eikä kukkaroa ole tarvinnut kaivella. Sinänsä yllätyin kun tuo Laihialle mennyt päävoitto tuotti kuitenkin 50-euroa Vaasaan, odotin siitä vitosta mutta liekö pelaajia sitten kuitenkin niin vähän tuossa lähimaakunnassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voitin tänään 80,- euroa Kulta-Jaskan karttakenosta, neljän euron panostuksella :P

Ostin viisi laatikollista nee........pusuja ja päärynälimsaa RÖYH! :laugh:

Muutin ketjun nimeksi "Veikkauksen pelit" kun nyt on samaa firmaa nuo nuo kolikkopelit ja ravijutut . . . .

Naapurit-peli sitten loppui . . . muutaman kerran sain sillä 50,- euroa ja vitosen aina silloin tällöin. Tappiolla ollaan sen suhteen toki rajusti, kuinkas muutenkaan ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä en ole koskaan lotonnut, tai laittanut penniäkään mihinkään peliin. Kerran ostin ystävälle tuparilahjaksi lottorivin, ja katsellut baarissa, kun kaverit pelaa RAY:n automaatteja. Rahan tuhlausta sanon minä.  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään