Kirjoitettu Toukokuu 29, 2011 Tämän enempää ei ollut näytillä. Täsmäpommi ja Litening-pod. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2011 Äkkiseltään katsoen näyttäs vasemmassa siivessä roikkuvan JSOW liitopommi... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2011 Olisko kellään kuvaa vasemman siiven ripustuksista? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2011 Olisko kellään kuvaa vasemman siiven ripustuksista? Tämä on ainoa joka minulla on. [ attachment removed / expired ] Tässä osasuurennus. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2011 Olisko kellään kuvaa vasemman siiven ripustuksista? Ollos hyvä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2011 Ja se toinen siipivarustus myös [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2011 Kiitos, mielenkiintoista, jään mielenkiinnolla odottamaan noiden ilmestymistä treenikoneisiin. KK Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2011 Olin paikalla ensimmäistä kertaa ja sain kokeiltavakseni Canonin uuden 70-300 EF IS USM 4-5.6 zoomin. Seiskarungossa se on melkoisen paljon kompaktimpi ilmestys kuin esim. 100-400. Yleisesti ottaen positiivinen tuttavuus, tulipa pitkästä aikaa hieman innostututtua kuvaamisestakin. Valo tuli hyvästä suunnasta, mutta aika loiva kelihän se oli kuvaamiseen. Mielestäni aivan kelpo ilmailutapahtuma ja menisin uudestaankin. Ainahan isolta radalta on mukava lennättää. TP. Eipäs tähtäillä... [ attachment removed / expired ] Tulikohan hyvä kuva... [ attachment removed / expired ] Röllit paljastuivat ihan ihmisiksi... [ attachment removed / expired ] Kansaa oli... [ attachment removed / expired ] Sidewinder menossa kiinni kiskoonsa... [ attachment removed / expired ] HN vielä jarruilla... [ attachment removed / expired ] RG voisi olla tekemisen arvoinen scaleprojekti...tietysti potkuriturbiinilla... [ attachment removed / expired ] Postikortti-HN [ attachment removed / expired ] HW ilmaa lämmittämässä [ attachment removed / expired ] On se kauniskin... [ attachment removed / expired ] RG jäähdyttelee Allisoniaan... [ attachment removed / expired ] HN lipuu... [ attachment removed / expired ] ...läpilaskuun... [ attachment removed / expired ] Pientä tunkua...huutoetäisyydellä ollaan... [ attachment removed / expired ] Kiitos ja ensi kertaan! [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2011 Koskas Redigoihin on vaihdettu noi PT6:set? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2011 RG jäähdyttelee PT-kutostaan... RG:ssä on tosin Allisoni EDIT: hidas Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 30, 2011 Heh, vriheet korjattu... TP. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 30, 2011 Tulikohan hyvä kuva... Tuli, ainakin omaan silmään kelpaa, vielä kun ottaa huomioon kaluston ja taidot... (muokkaamaton kuva, horisonttikin on lähes kohdillaan) [ attachment removed / expired ] Kamerassa kun on 90° taiteltava etsinnäyttö, joka on ihan kätevä tuollaisissa tilanteissa. Mutta eikös se ole pääasia että tukka on hyvin (kalju ei näy) ja kello näkyy Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 30, 2011 RG:ssä on tosin Allisoni EDIT: hidas Olisi melkoisesti voimaa keulilla PT-kutosella... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 30, 2011 Olisi melkoisesti voimaa keulilla PT-kutosella... Kyllähän PT-6:n A versiosta löytyy malleja joissa lukemat on hyvin lähellä. RediGO nyt tuskin kumminkaan lisää voimaa tarvitsisi paitsi ehkä Ilmavoimien versiot sen 30hp, mikä erona esim. OH-VTP:hen. 30hp johtuu siis siitä että Ilmavoimissa Allison 250 B17D (420shp) kun voisi olla B17F (450shp). Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 30, 2011 Kiitos tiedosta. Kysyin joskus RG:n huoltoporukalta, miksei koneella lennetä taitolentoa. Vastaus oli suunnilleen "alennusvaihteen kulumisen estämiseksi". Minusta se kuulosti hiukan kummalliselta. Onko tästä asiasta lisätietoa? TP. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2011 ...huutoetäisyydellä ollaan... Taitaa olla aikamoinen ääni sillä miehellä, joka huutaa toiselle Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2011 Mitä Tuomas säätää korkeusvakaajasta? [ attachment removed / expired ] No tätä, Mini DV -kameraa [ attachment removed / expired ] Tulikos hyvä video? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2011 Kiitos tiedosta. Kysyin joskus RG:n huoltoporukalta, miksei koneella lennetä taitolentoa. Vastaus oli suunnilleen "alennusvaihteen kulumisen estämiseksi". Minusta se kuulosti hiukan kummalliselta. Onko tästä asiasta lisätietoa? Alkuvuosina RG:llä ajettiin temppua. Joskus ehkä 90-luvun puolivälissä Kauhavan juhannusjuhlilla kerrottiin taitolento lopetetun, koska silloin moottorin huoltojaksot ovat selvästi pidemmät. Terv, Kössi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2011 Alkuvuosina RG:llä ajettiin temppua. Joskus ehkä 90-luvun puolivälissä Kauhavan juhannusjuhlilla kerrottiin taitolento lopetetun, koska silloin moottorin huoltojaksot ovat selvästi pidemmät. Mikä on jossain määrin ironista, koska taitolentokelpoisuus taisi olla juuri se vaatimus, jolla Redigo saatiin valittua ilmavoimille parempien ja halvempien yhteyskoneiden sijaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 8, 2011 Taitaa tuostakin syystä elää aikasta monta eri versiota, oma kuulemani on että rakenteet alko ratkeilemaan. Etenkin siipien rakenteissa tuli remonttia jonka vuoksi taitolento kiellettiin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla