Markus Mäkelä

Airbus pienoismalleja alennuksella

97 viestiä aiheessa

Siellä näyttää olevan kaikki tavarat alennuksessa. Tekevät tilaa "new products, new styles, and new fabrics by end of June", mitä tuo ikinä tarkoittaakaan... Pitäisiköhän laittaa pari rättiä tilaukseen, Airbus-vaatteet kun on eräänlainen insde-läppä tietyisssä piireissä, hmm...  :P

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Liekö ollut ylikuormitus syynä, mutta alennukset eivät näkyneet kun olis pitänyt korttia vinguttaa :-\

EDIT: No nyt skulaa taas... tulosssa läjä kaikenlaista ehdottoman tarpeellista Airbus-tavaraa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei onnistu ostaminen  :-\. Kun on kirjautunut sisään ja yrittää edetä ostoskorin osoiteosiosta seuraavaan kohtaan continue painikkeella, loggaa ulos automaattisesti. Onko sattunut kenelläkään muulle? Neuvoja?

EDIT:selaimen vaihto auttoi. Firefoxilla onnistui IE 9 ei pelannut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni toimi ja tilausvahvistuskin tuli sähköpostiin. Selain IE8. Tuolla on myös muutkin tuotteet, mm. paidat ja lippikset tuon -70%.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on nyt ollut tilaus vuorokauden "Order Status: Pending Payment" -tilassa. Onko muilla vastaavaa vai joko oon vinguttanu Visan limiitin yli. :P

-m

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on nyt ollut tilaus vuorokauden "Order Status: Pending Payment" -tilassa. Onko muilla vastaavaa vai joko oon vinguttanu Visan limiitin yli. :P

-m

Maksettu on ja vahvistus sähköpostissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Loistavaa, mihin asti tarjoukset on voimassa? :thmbup:

Tais päättyä just tänään... Ainakin mulla näyttää nyt 4 tuotteen yhteishinnaksi 105€, kun eilen se oli vielä 31,40€.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millä systeemillä nuo toimittaa? Pitääkö olla vastaanottamassa vai tuleeko postiin?

Ainakin jostain arvonnasta voitetut palkintorojut, jotka bussi lähetti tuon airbus shopin kautta, tulivat postiin. Tästä on tosin aikaa jo jonkin verran...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Homma siis toimii kuten Bussin ATK yleensäkin. Ihme, että ovat aika vähillä tietokonepohjaisilla lentokonetuhoilla selvinneet... "Prosessing" lukee mun tilauksen kohdalla.

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tais päättyä just tänään... Ainakin mulla näyttää nyt 4 tuotteen yhteishinnaksi 105€, kun eilen se oli vielä 31,40€.

Kyllä tuolla oli vielä tarjoukset päällä kun just keräsin korin täyteen kaikkea brandattyä krääsää. Vähän bugasi toi saitti, välillä näytti korin sisällön väärin siinä pikkuikkunassa, mutta kassalla oli kyllä ihan oikein.

Nyt vain kustin polkua odottelemaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

30e näyttäis olevan minimiostosumma ja pitäis parin euron lippalakki tilata :) Oisko joku Oulun suunnalta joka on tekemässä tilausta, voisin liittyä samaan tilaukseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko joku Turustapäin tekemässä tilausta? Mulla ei ole mitään noista korteista ja haluisin kans tilata, voisin kyl laittaa vaiks etukäteen tilille rahat :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla taas prosessoi edelleen. Monettakohan päivää tuo ny ois sitte.

Sama juttu, viikko on prosessoitu. Siellä on varmaan ollut niin paljon kauppaa, että pieni shopinhoitaja ei ehdi pakata kaikkea. Tai sitten siellä ei ole pakkareita ollenkaan, vain Ranskan valtion tukieuroilla palkattuja johtajia  :laugh:

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama juttu, viikko on prosessoitu. Siellä on varmaan ollut niin paljon kauppaa, että pieni shopinhoitaja ei ehdi pakata kaikkea. Tai sitten siellä ei ole pakkareita ollenkaan, vain Ranskan valtion tukieuroilla palkattuja johtajia  :laugh:

Juha

Kohtuullisen pienellä vaivalla saa selvitettyä, että shoppia pyörittää saksalainen pikkufirma, jolla ei ole Airbusiin (saati Ranskan valtioon) muuta suhdetta kuin että se myy Airbusin brändituotteita monen muun yrityksen brändituotteiden ohella. Tokihan voit silti olla sitä mieltä, että tämä on riittävä syy olettaa että sinne on palkattu johtajia Ranskan valtion tukieuroilla. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kohtuullisen pienellä vaivalla saa selvitettyä, että shoppia pyörittää saksalainen pikkufirma, jolla ei ole Airbusiin (saati Ranskan valtioon) muuta suhdetta kuin että se myy Airbusin brändituotteita monen muun yrityksen brändituotteiden ohella. Tokihan voit silti olla sitä mieltä, että tämä on riittävä syy olettaa että sinne on palkattu johtajia Ranskan valtion tukieuroilla. ???

Ironia on taitolaji... Pyydän kuitenkin nöyrästi anteeksi saksalaisilta pikkufirmoilta, Airbus-pienoismalleilta, EADS:ltä, Ranskan valtiolta, johtajilta ja loukatuilta suomalaisilta Airbus-faneilta.

Menen takaisin odottamaan pakettiani.

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään