Peter Lord

Hakisitko OH-TIL :n Englannista tällä viikolla?

8 viestiä aiheessa

Työkiireiden vuoksi minulle tuottaa vaikeuksia lähteä noutamaan OH-TIL Englannista.

Kysyn siksi, olisiko halukkaita hakijoita? Kone on vastikään peruskunnostettu Piper Warrior 161.

Hakija tai hakijat menevät omalla kustannuksellaan Englantiin ja minä vastaan kotimatkan kuluista.  Koneen tulisi olla Jyväskylässä ensi viikonloppuna.  Jos kiinnostaa, ilmoittaudu heti please.

Peter Tähtinen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voin käydä hakemassa!

Mä voin tulla painolastiksi.. Tai navigoimaan. Lupakirja odottelee vielä Trafin hakemuskäsittelyä joten ei voi itse lentää. :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei! Välillä näytti jo ongelma ratkenneen mutta pilotit tulivat ns katumapäälle . Yksi pilotti löytyy Jyväskylästä  ja vielä tarvittaisiin yksi pilotti, mieluusti IR-kelpoinen. Lähtö huomenillalla kohti Lontoota. Soita jos kiinnostaa. 045 670 3670

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä voin tulla painolastiksi.. Tai navigoimaan. Lupakirja odottelee vielä Trafin hakemuskäsittelyä joten ei voi itse lentää. :(

No, jos mä ajan PDT:n syksyllä Skotlantiin, niin haekko Eerik takas? Omalla kustannuksella  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, jos mä ajan PDT:n syksyllä Skotlantiin, niin haekko Eerik takas? Omalla kustannuksella  ;D

Haha, katsotaan. :)

Nyt olisi vain kätevä roikkua joku ulkomaankeikka kakkospilottina osaavan ja ennen käyneen mukana, näkee proseduurit käytännössä. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitän kaikkia kiinnostuneita. Sopivaa ratkaisua ei tällä kertaa löytynyt. Siirretään haku ensi viikkoon, todennäköisesti kotikonstein.

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään