Vesa Laine

Keskustelu - Pienkoneen pakkolasku Porvoonväylälle

610 viestiä aiheessa

Käyttäjätunnus löytynee, sen verran paljon asiatonta mainontaa sillä ainakin aikoinaan on harrastettu.

Tämäkään asia mulle millään tavalla kuulu, mutta jäin ihmettelemään että kuinka paljon sitä asiatonta mainontaa on nyt sitten harrastettu. Pikaisella hakemisella löysin yhden kirjoituksen ( en liene maallikkona kykenevä käsittelemään sen asiattomuutta ) SEP Land kertauskoululennoista.

Oliko nyt taas hakukoneen heikkoutta vai enkö vain osannut? 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saattaa olla ensimmäinen kerta kun lennonopettajalta loppuu bensa kesken koululennon,ainakaan tälläista ei ole tapahtunut kymmeniin vuosiin. 

No ehkä ei pariin vuosikymmeneen, mutta kyllä tällaista on aiemmin tapahtunut. Esimerkiksi Alakulppi - Lapin Ilmailuhistoria II, s. 287.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämäkään asia mulle millään tavalla kuulu, mutta jäin ihmettelemään että kuinka paljon sitä asiatonta mainontaa on nyt sitten harrastettu. Pikaisella hakemisella löysin yhden kirjoituksen ( en liene maallikkona kykenevä käsittelemään sen asiattomuutta ) SEP Land kertauskoululennoista.

Oliko nyt taas hakukoneen heikkoutta vai enkö vain osannut? 

Ei kumpikaan syy... ne viestiketjut on poistettu ja siksi niitä on nykyään hieman vaikea löytää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kumpikaan syy... ne viestiketjut on poistettu ja siksi niitä on nykyään hieman vaikea löytää.

Jaa ne on jonkun tahon toimesta poistettu. No sittenpä ei taida löytyäkään.....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

(Juu, kun foorumilla ei edelleenkään saa viesteissä suoraan mainostaa kaupallisia palveluita.)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

(Juu, kun foorumilla ei edelleenkään saa viesteissä suoraan mainostaa kaupallisia palveluita.)

Roger that. Siitä siis tuo asiattomiksi luonnehdinta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...niin, ymmärrettävästi ja joissain tapauksissa vähän myös valitettavasti. Mutta kuitenkin kaupallisen palvelun edustaja voi osallistua palvelusta käytävään keskusteluun, mikä voi auttaa kehittämään ao. palvelua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OT...

Mun mielestä joku mainoskielto saa olla mutta joku järjestelmä pitäisi olla että myös "hyödyllistä" kaupallissävytteistä tiedotustoimintaa sallittaisi. Voisi joskus olla kaikkien etu...

-M-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos "väliaikainen toimintakielto" venähtää niin miten käy kaikille oppilaille?

Jatkaako koulutusta muualla vai.... ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos "väliaikainen toimintakielto" venähtää niin miten käy kaikille oppilaille?

Jatkaako koulutusta muualla vai.... ???

Liikenteen Turvallisuusvirasto on viime perjantaina todennut että TTT Aviationin toiminta täyttää ehdot eli toiminta jatkuu BUSINESS as usual .  Tämä tarkoittaa selkokielellä sitä että foorumillakin voidaan lopettaa turhanpäiväinen spekulointi yhtiön toiminnan laadusta. Laatu on nyt viranomaistarkastuksessa todettu hyväksi lentokouluilta yleisesti vaadittavat kriteerit täyttäväksi.

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Liikenteen Turvallisuusvirasto on viime perjantaina todennut että TTT Aviationin toiminta täyttää ehdot eli toiminta jatkuu BUSINESS as usual .  Tämä tarkoittaa selkokielellä sitä että foorumillakin voidaan lopettaa turhanpäiväinen spekulointi yhtiön toiminnan laadusta. Laatu on nyt viranomaistarkastuksessa todettu hyväksi.

Peter

Olen ihan samaa mieltä, kuinka moni voi täälläkin kommentoinut käsi sydämellä vakuuttaa ettei ole elämässään töpännyt kertaakaan. Minä en ainakaan ja piste. Annetaan elämän jatkua. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Liikenteen Turvallisuusvirasto on viime perjantaina todennut että TTT Aviationin toiminta täyttää ehdot eli toiminta jatkuu BUSINESS as usual .  Tämä tarkoittaa selkokielellä sitä että foorumillakin voidaan lopettaa turhanpäiväinen spekulointi yhtiön toiminnan laadusta. Laatu on nyt viranomaistarkastuksessa todettu hyväksi.

Peter

Oppilaita ajatellen,(kysymys koski oppilaita,tarkoitukseni ei ollut turhanpäiväisesti spekuloida) nopeasti käsitelty juttu. :thmbup:

Outoa että viranomainen joka antaa toimiluvan arvostelee myös laadun,onko näitä arvosanoja muitakin kuin "hyvä"?

Löytyykö linkkiä tiedoitukseen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen ihan samaa mieltä, kuinka moni voi täälläkin kommentoinut käsi sydämellä vakuuttaa ettei ole elämässään töpännyt kertaakaan. Minä en ainakaan ja piste. Annetaan elämän jatkua. ???

Minä en ainakaan voi vakuuttaa etten olisi töpännyt. Olen varmaan töpännyt useamminkin... :) Mitä töppäyksistä sitten on seurannut onkin asia erikseen. Itse en ole joutunut sorvaamaan pakkolaskua Porvoonväylälle, tai muillekkaan väylille.

Annetaan toki elämän jatkua minunkin puolestani. Asiakkaathan sen päätöksen tekevät. Siis missä lentokoulussa oppinsa haluavat. Kaikkea hyvää kaikille, ettei vaan syytetä syrjinnästä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oppilaita ajatellen,(kysymys koski oppilaita,tarkoitukseni ei ollut turhanpäiväisesti spekuloida) nopeasti käsitelty juttu. :thmbup:

Outoa että viranomainen joka antaa toimiluvan arvostelee myös laadun,onko näitä arvosanoja muitakin kuin "hyvä"?

Osuit Olle ehkä tietämättäsi asian ytimeen :thmbup: Oppilaat ovat ne, jotka lentokoulunsa valitsevat. Mitä arvosanoihin tulee... Hmm... Heikko, Hyvä, Erinomainen... Ei kai sentään. Surkea, vähän parempi, hyvä, vielä parempi, erinomainen... No ei.

Mitenkäs se sitten??? Ah, Peter sen sen tietysti meille kertoo!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osuit Olle ehkä tietämättäsi asian ytimeen :thmbup: Oppilaat ovat ne, jotka lentokoulunsa valitsevat. Mitä arvosanoihin tulee... Hmm... Heikko, Hyvä, Erinomainen... Ei kai sentään. Surkea, vähän parempi, hyvä, vielä parempi, erinomainen... No ei.

Mitenkäs se sitten??? Ah, Peter sen sen tietysti meille kertoo!!

Ai - miksi minä sen teille kertoisin?

peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tätä tarkoitan Peter. Ammattilaisena osaat varmaan vastata kysymykseen, johon ei vielä ole tullut vastausta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Peter

..ja valtakunnassa on nyt kaiiiikki hyvin ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tätä tarkoitan Peter. Ammattilaisena osaat varmaan vastata kysymykseen, johon ei vielä ole tullut vastausta.

Voi tätä semantiikan suota.  Otetaanpa sama sel-ko-kie-lel-lä.

1. Trafi havaitsi TTT Aviationin toiminnassa puutteita joista se pyysi lisäselvityksiä ja peruutti tilapäisesti yhtiön koulutusluvan

2. TTT Aviation suoritti pyydetyt parannustoimenpiteet ja antoi lisäselvitykset

3. Trafi oli tyytyväinen saamiinsa selvityksiin ja omiin havaintoihinsa.  (Sana "hyvä" on itse käyttämäni arkikielen termi eikä se niin muodoin ole jollakin hypoteettisella arvoasteikolla oleva suure)

4. Trafi saattoi koulutusluvan voimaan.

En ole tietoinen siitä, onko tästä päätöksestä "linkkiä" jonnekin - eikä se voisi vähempää kiinnostaa.  

Saamani ja välittämäni tieto tästä asiasta on ensi käden tietoa suoraan asianosaisilta.

Mitähän te VIELÄ haluaisitte vääntää tästä aiheesta?

Peter

Peter Tähtinen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitähän te VIELÄ haluaisitte vääntää tästä aiheesta?

KUN nyt kerran... niin... onkos asianosainen jo saanut opettajakelpparinsa käyttöoikeudelliseksi?-)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

KUN nyt kerran... niin... onkos asianosainen jo saanut opettajakelpparinsa käyttöoikeudelliseksi?-)

Kysypä sitä asianosaiselta.

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juurihan sitä viime viikolla lennettiin sillä seurauksella, että nyt seisoo kone lentokelvottomana huollossa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juurihan sitä viime viikolla lennettiin sillä seurauksella, että nyt seisoo kone lentokelvottomana huollossa...

...ja vaaltakunnassa on siis melkein kaiiiikki hyvin ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään