Vesa Laine

Keskustelu - Pienkoneen pakkolasku Porvoonväylälle

610 viestiä aiheessa

Saamani ja välittämäni tieto tästä asiasta on ensi käden tietoa suoraan asianosaisilta.

Peter Tähtinen

Kun tuolla aiemmin jakelit meille journalistin ohjeita, niin kait olet tarkistanut tiedon paikkansapitävyyden muista lähteistä..? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä en ainakaan voi vakuuttaa etten olisi töpännyt. Olen varmaan töpännyt useamminkin... :) Mitä töppäyksistä sitten on seurannut onkin asia erikseen. Itse en ole joutunut sorvaamaan pakkolaskua Porvoonväylälle, tai muillekkaan väylille.

Annetaan toki elämän jatkua minunkin puolestani. Asiakkaathan sen päätöksen tekevät. Siis missä lentokoulussa oppinsa haluavat. Kaikkea hyvää kaikille, ettei vaan syytetä syrjinnästä :)

Minäkin kerran töppäsin kun kerroin vaimolle että olen kotona sitten 0300..... Pitkäksihän se meni:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minäkin kerran töppäsin kun kerroin vaimolle että olen kotona sitten 0300..... Pitkäksihän se meni:)

Aivan Mikko, tuonkaltaisia töppäyksiä minäkin tarkoitin :) Töppäsin tänäänkin, kun seisoin liikennevaloissa Mannerheimintiellä ja puhuin kännykkään ilman handsfreetä (tiedän, roisto mikä roisto...). Viereiselle kaistalle viereeni pysähtyi poliisiauto, ja poliisisetä katsoi minua tuimasti ja heristi etusormeaan. Kun laskin kännykän heti alas niin poliisi moikkasi, hymyili ja jatkoi matkaansa...

Pitäisiköhän näille töppäyksille avata oma ketju?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuollainen töppäsin-mutta-rikos-on-jo-vanhentunut -ketju saattaisi olla erittäin hyödyllinen. Eikö näitten töppäilyjen idea ole juuri se, että niistä opitaan jotain eikä se, että asiaa jauhetaan loputtomiin. Hauki on ja pysyy kalana?

Vuosi sitten kesällä töppäsin, kun illan viimeisen koululennon päätteeksi tein purjekoneella ns. hallilaskun suoraan vasta-aurinkoon. Likaisen tuulilasin läpi ei nähnyt mitään ja oli pakko tehdä finaalissa sivuluisu, jotta pystyi varmistamaan, että etusektori oli tyhjä. Ikimuistoinen kokemus.

Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuollainen töppäsin-mutta-rikos-on-jo-vanhentunut -ketju saattaisi olla erittäin hyödyllinen. Eikö näitten töppäilyjen idea ole juuri se, että niistä opitaan jotain eikä se, että asiaa jauhetaan loputtomiin. Hauki on ja pysyy kalana?

Vuosi sitten kesällä töppäsin, kun illan viimeisen koululennon päätteeksi tein purjekoneella ns. hallilaskun suoraan vasta-aurinkoon. Likaisen tuulilasin läpi ei nähnyt mitään ja oli pakko tehdä finaalissa sivuluisu, jotta pystyi varmistamaan, että etusektori oli tyhjä. Ikimuistoinen kokemus.

Mika

Minä taas rekisteröidyin Flight Foorumille.

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sellainen on jo: Pelottavia/ Vaarallisia/ Omia lentokokemuksia

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä taas rekisteröidyin Flight Foorumille.

Peter

Olen joskus ajatellut samaa omalta kohdaltani. Tähän jää nimittäin koukkuun pahemmin kuin keskikaljaan :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään