Jussi Lempiäinen

Turku Airshow 2011

304 viestiä aiheessa

Jussi, olitko sä se henkilö jolla tikkaat ja "megasuuriputki" ? Jos olet niin mä oon se henkilö jolla ylivilli pikkupoika  ;)

edit ja äiti mukana  :laugh:

Thats me. Ja sinä se melkein 500mm Nikkorin omakseen saanut...  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saisihan sen lipun siihen ihan viran puolesta, jos vain ensin ostaisi noita F16-koneita...

Timo

Tietääkseni ainakaan Englannin, Irlannin eikä Sveitsin ilmavoimilla ole Falconeita

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

F16:lla operoivien maiden lista on jotakuinkin seuraavanlainen. Huom, Chilen lippu ja Kuuban lippu ovat erilaisia, vaikka etäisesti muistuttavat toisiaan.     

*  Bahrain

*  Belgium

*  Chile

*  Denmark

*  Egypt

*  Greece

*  Jordan

*  Indonesia

*  Israel

*  Italy

*  Morocco

*  Netherlands

*  Norway

*  Oman

*  Pakistan

*  Poland

*  Portugal

*  Singapore

*  South Korea

*  Republic of China (Taiwan)

*  Thailand

*  Turkey

*  United Arab Emirates

*  United States

*  Venezuela

Miksi sitten listalla on Sveitsi, en tiedä, mutta lippu on kuitenkin selvästi tunnistettavissa. Kannattaa pitää mielessä, että PR- ja myyntitehtävissähän näitä erittäin kalliita ulkomaan turneita tehdään. Kun Blue Angels käsi Turussa, niin F18 kaupat olivat juuri tapetilla, vaikka taisi se kauppa sinänsä olla jo valmis.

Timo

Timo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

TERVETULOA! OH-SED, OH-383 ja OH-392.

[ attachment removed / expired ]

Olin eilen, lähes täydellä Veritas Stadionilla katsomassa TPS - Inter peliä (jonka valitettavasti töpseli voitti) ja tuo OH-SED tuli lakanoineen ja noiden Tuulioiden kanssa sinne stadionin ylle hetkeksi pörräilemään. Hyvin nousi katsojien silmät nurmelta taivaalle.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa pitää mielessä, että PR- ja myyntitehtävissähän näitä erittäin kalliita ulkomaan turneita tehdään.

Itse luulin aluksi, että nuo liput olisivat esimerkiksi tämän kauden kiertueen maat, mutta ei nähtävästi ole. On se hyvä, että ei Katainen ehtinyt saada hallitusta kasaan ja esim Tuomiojaa ulkoministeriksi, olisi saattanut vaikka kieltää roistovaltion PR-toiminnan ;D.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse luulin aluksi, että nuo liput olisivat esimerkiksi tämän kauden kiertueen maat, mutta ei nähtävästi ole. On se hyvä, että ei Katainen ehtinyt saada hallitusta kasaan ja esim Tuomiojaa ulkoministeriksi, olisi saattanut vaikka kieltää roistovaltion PR-toiminnan ;D.

Liput maista joissa Thunderbirdsit (vuosien saatossa) ovat esiintyneet ja Suomen lippu sitten seuraavaksi tulossa... ko?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Liput maista joissa Thunderbirdsit (vuosien saatossa) ovat esiintyneet ja Suomen lippu sitten seuraavaksi tulossa... ko?

Näytöksen tiedotus pyysi välittämään foorumille, että Suomen lippu on tulossa kokoelman jatkeeksi huomenna. Sen lisäämisen tiimoilta järjestetään peräti Finnish flag unveiling ceremony.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näytöksen tiedotus pyysi välittämään foorumille, että Suomen lippu on tulossa kokoelman jatkeeksi huomenna. Sen lisäämisen tiimoilta järjestetään peräti Finnish flag unveiling ceremony.

Kone nr. 7 sai tänään harjoituksen päätteeksi uuden lippurivin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

F16:lla operoivien maiden lista on jotakuinkin seuraavanlainen. Huom, Chilen lippu ja Kuuban lippu ovat erilaisia, vaikka etäisesti muistuttavat toisiaan.

No jaa, eipä niillä ole muuta yhteistä kuin tähti ja värit. Koneen kyljestä löytyvät kuitenkin molemmat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noissa eka kuvissa mä en nää mitään taiteellisuutta, sori vaan. Joku hangaarin fasadi ei mielestäni kovin taiteellinen ole, ainaskaan noissa kuvissa, sorry vaan. :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajattelin kysyä tässä, terminaali 1 ja se maksullinen parkkipaikka ja se kallio, niin pääseekö sinne vapaasti näytöksen ajaksi ja sinne parkkipaikalle? Toivoisin niiltä vastauksia jotka sitten palaa sieltä ja voisi ilmoittaa ystävällisesti...  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noissa eka kuvissa mä en nää mitään taiteellisuutta, sori vaan. Joku hangaarin fasadi ei mielestäni kovin taiteellinen ole, ainaskaan noissa kuvissa, sorry vaan. :thmbdn:

et vaa ymmärrä taidetta.. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Radiossakin eilen joku juontaja selosti turbiinin vihellystä jälkipoltoksi. Antakaas kun mä havainnollistan: Tämä jos jokin on jälkipolttoa  ;)

Puukenkienkuljetuspodi

Näköjään kuvassa se näytti paremmalle kuin omin silmin

Tulkaa pois sieltä metsästä ja ostakaa huomenna lippu  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt täytyy mennä muutama kierros sulka persiissä seetripuun ympäri ja tanssia aurinkotanssi sunnuntaiksi.

Jos nykyinen ennustus pitää paikkaansa, niin en viitti lähteä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos nykyinen ennustus pitää paikkaansa, niin en viitti lähteä.

Just tällä hetkellä Forecan ja Ilmatieteenlaitoksen sääennusteet eroavat aika huikeasti toisistaan sunnuntain osalta - katsotaan kumpi arvasi lähemmäs.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taide on ilmaisun väline, ja

taide välittyy jokaiselle eri tavalla.

Näkyykö tuska ja intohimo,

ja näkymätön työ, ja katoaako se kaikki

kaatosateeseen.

reijo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla