Jussi Rantala

FSN 10v

11 viestiä aiheessa

Näköjään nyt heinäkuussa 2011 tuli 10v täyteen rekisteröityneenä käyttäjänä.  8)

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onneksi olkoon Jussi! Tämmöisiä foorumin "tukipilareita" aina tarvitaan. Minulle on hiukan epäselvää, että kuinka vanha tämä foorumi itseasiassa onkaan ja mitkä olivat ne tämän foorumin edeltäjät, olen muistaakseni kuullut huhuja että jotain elämää oli myös ennen FSN:ää. Kuka ne edeltäjät aikoinaan perusti.

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onneksi olkoon Jussi! Tämmöisiä foorumin "tukipilareita" aina tarvitaan. Minulle on hiukan epäselvää, että kuinka vanha tämä foorumi itseasiassa onkaan ja mitkä olivat ne tämän foorumin edeltäjät, olen muistaakseni kuullut huhuja että jotain elämää oli myös ennen FSN:ää. Kuka ne edeltäjät aikoinaan perusti.

:)

Tämmöisen löysin, tuo tallenne on otettu 17 elokuuta 2000. Vanhempaa en löytänyt, vai onko osoite ollut jokin muu aiemmin.

http://web.archive.org/web/20000817095522/http://www.fsnordic.net/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno homma! Ja seuraavaa rajapyykkiä odotellessa.

Itse ihan ekan kerran rekisteröidyin tänne 2003. Sitä aiemmin olen sivusta seuraaja ollut, koska FS Suomi oli se jossa tuli oltua enemmän, kunnes se lopetettiin siirryin sitten tänne foorumille. FS Suomi(http://www.fssuomi.net) oli siitä hyvä, että siellä oli pieni käyttäjäporukka ja viihtyi myös hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosin 3.7.01 (minun rek.päivä, Jussilla päivän myöhemmin) ei ole palstan aloituspäivä; vaan muistaakseni päivä jolloin softaa vaihdettiin (vai oliko jopa FSnordicin aloituspäivä, vs. FS Finland) .. joten saittihan on ollut olemassa jo reilusti aiemmin, ja varmaan osa tähänkin vastanneista on aiempaa palstaakin käyttänyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pidetäänpä iteki pirskeet sitten ;D Mitähän tuolloin lokakuussa tapahtui, kun on toi 28.10 tossa. Muistaakseni tulin kyllä aikaisemmin. Mun profiilinumerohan on kuitenkin kaikkein pienimpiä olemassaolevia... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin se aika menee.

Liityin kanssa edeltäneestä foorumista tänne tuolloin 4.7.2001 mutta kun oma elämäntilanteeni meni mullin mallin tuossa vuodenvaihteessa 09/10 niin tulipa siinä tohinassa täältäkin lähdettyä toviksi. No, jälkikäteen on hieman harmittanut kun meni mm. koko viestihistoriakin siinä sivussa viemäriin mutta mukana ollaan ja pysytään, taas seuraavatkin 10 vuotta!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin se aika menee.

Liityin kanssa edeltäneestä foorumista tänne tuolloin 4.7.2001 mutta kun oma elämäntilanteeni meni mullin mallin tuossa vuodenvaihteessa 09/10 niin tulipa siinä tohinassa täältäkin lähdettyä toviksi. No, jälkikäteen on hieman harmittanut kun meni mm. koko viestihistoriakin siinä sivussa viemäriin mutta mukana ollaan ja pysytään, taas seuraavatkin 10 vuotta!

Niin se harmittaa aina jälkikäteen. Mäkin lähin täältä yhdessä välissä pariksi vuodeksi pois. Kävin harvoin postailemassa pari viestiä ettei kukaan vain poistaisi tunnusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään