Ilkka Mäkelä

Suomalaisen ilmailun äänimaailmaa nyt yhdellä sivustolla

1 viesti aiheessa

Hello folks. Olen koonnut aikaisemmin hajallaan YouTubessa olleet ilmailuaiheiset tallenteeni yhdelle sivulle, josta ne voi syynätä yksi pätkä kerrallaan eteenpäin eikä tarvitse enää etsiä levällään olevista eri foorumiketjuista.

Täältä löytyy nyt lahes kaikki käynnistysääniin sekä matka- ja ohilentoihin liittyvä ääni- ja videokuvamateriaali, mitä olen tähän mennessä tallentanut ja ehtinyt purkaa ja käsitellä:

Helpoimmin löydätte eteenpäin hyppäämällä suoraan kohtaan "See all 18 videos" jolloin niitä aukeaa nähtäville ja niitä voi näpytellä auki peränjälkeen. Käynnistysäänet alkavat yleensä hiljaisuudella, mistä saa jotain referenssiä äänitasoon, vaikka kaikki failit eivät ole keskenään oikeissa suhteissa - toisia koneita ei voi lähestyä turvallisesti samalle etäisyydelle pakoputkista kuin muita.

Kyseisen sivuston, Reverb Nationin, on tarkoitus olla enemmänkin musiikin esittelypalsta joka kokoaa kaikki musiikkisivustot yhteen. Minun mielestäni esim. tähtimoottorin ääni on musiikkia eikä sieltä ole kuulunut vastalauseita  :P Mutta pari musiikkiraitaa löytyy siksi että niitä on hyvä olla. Molemmat on vedetty hatusta kerralla sisään purkkiin, kuten termi menee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään