Juha Paulavuo

Thai poistaa 45 konetta 2011-2017

15 viestiä aiheessa

Thai luopuu kaikkiaan 45 koneesta vuoteen 2017 mennessä :

 

13 Airbus A300-600R (2011 – 2015)

4 Boeing 747-400 (2012 – 2013)

4 Airbus A340-500 (2012 – 2013)

9 Boeing 737-400 (2014 – 2015)

6 Airbus A340-600 (2015 – 2017)

5 Boeing 777-300ER (2015)

2 Boeing 777-200 (2017)

2 ATR72 (2017)

 

airlineroutes

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

A340 -sarja on ollut ongelma yhtiölle aina.

 

Monettakohan kertaa 345 -sarjasta nyt koitetaan päästä eroon, ainakin 2008 niitä koitettiin saada menemään mutta kukaan ei kiinnostunut.

 

Mainittakon että nuo 777ER:t joista hankkiudutaan eroon 2015, ovat Jet Airwaysilta liisattuja koneita, ei omia.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jaa, mitähän sitten jää enää jäljelle? Kasa iäkkäitä jumboja, A330 kalusto ja satunnainen joukko triplaseiskoja. 737-4D7:t ja ATR:t taitavat olla Nok Airin koneita.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jaa, mitähän sitten jää enää jäljelle? Kasa iäkkäitä jumboja, A330 kalusto ja satunnainen joukko triplaseiskoja. 737-4D7:t ja ATR:t taitavat olla Nok Airin koneita.

 

37 uutta konetta tulossa ja jossain kerrottiin Thain olevan lähivuosina widebody only -yhtiö.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

37 uutta konetta tulossa ja jossain kerrottiin Thain olevan lähivuosina widebody only -yhtiö.

 

Mitäköhän sinne tulee? Uskoisin B787 ja A350 ja sitten niitä A380.

A320- koneitakin ollaan hommaamassa.

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mitäköhän sinne tulee? Uskoisin B787 ja A350 ja sitten niitä A380.

A320- koneitakin ollaan hommaamassa.

 

 

Jos niille tulee A320-koneita, niin eihän ne sitten ole "widebody only" -yhtiö, kuten kaima tuossa edellä muisteli lukeneensa..

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

A340 -sarja on ollut ongelma yhtiölle aina.

 

Monettakohan kertaa 345 -sarjasta nyt koitetaan päästä eroon, ainakin 2008 niitä koitettiin saada menemään mutta kukaan ei kiinnostunut.

 

 

Joo onhan nuo olleet ongelmana kuten MD-11:t.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
Joo onhan nuo olleet ongelmana kuten MD-11:t.

 

Ei nyt ihan niinkään. MD-11:sta haki UPS poijes Thailta melkein heti kun kakkospadassa oli höökä kylmennyt.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ei nyt ihan niinkään. MD-11:sta haki UPS poijes Thailta melkein heti kun kakkospadassa oli höökä kylmennyt.

 

Fedexi ei lupauksista huolimatta ole löytänyt vantaalle ja Finskin piti perustaa oma rahti firma kun koneet jäi käsiin. :laugh:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ja saattaa olla kannattavin liiketoimintayksikkö koko kioskissa.

 

tai sitten moottori- ja laskutelinetöitä vääntävä Finnair Engine Services Oy?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään