Taneli Äikäs

Jämi Fly In 2011 - palaute ja kokemukset

80 viestiä aiheessa

Eiköhän tämän kokoisen yleisötilaisuuden järjestäjä ole varautunut laskemaan kävijämäärän...

Juha

Kerroppas sitten miten sinä lasket sen kävijämäärän, sellaista neroo ei ole syntynytkään kuka sen osaa tarkkaan määritellä. On niin monesta seikasta kiinni, miksi siihen myös pitää olla varautunut. Jos homma pelaa melkein harrastus ja talkoopohjalla ja silti kävijämäärä on aika huikea joka kesä, määrä on kuitenkin ihan arviopohjalla. Taneli kait siihen parhaiten osaa vastaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuolla kaikille laitettu sellainen punainen ranneke sisääntullessa? Niiden menekin perusteella on kai suht helppo laskea?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerroppas sitten miten sinä lasket sen kävijämäärän, sellaista neroo ei ole syntynytkään kuka sen osaa tarkkaan määritellä.

Minä en ollut siellä laskemassa kävijöitä, se lienee järjestäjän tehtävä. Aika hyvin kuitenkin yleisötilaisuuksissa pystytään kävijämäärä lakemaan. Luulisin, että jokaiselle portista sisään tulleelle laitettiin jonkin värinen ranneke, rannekkeiden määrä= porteista sisään tulleet. Koneiden mukana tulleet lienee myös hyvin tiedossa. Ja talkooporukankin määrä lienee kirjoissa. Sitä en tiedä miten vapaasti alueelle pääsevät, mutta paikalle tulemattomat kävijät lasketaan  :laugh:

Mutta olisi mielenkiintoista tietää kävijämäärä...

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuolla kaikille laitettu sellainen punainen ranneke sisääntullessa? Niiden menekin perusteella on kai suht helppo laskea?

No niinhän se menee, anteeksi tälläisen dementikon harhauttavat lausunnot, kun itse ei osaa ajatella tulee tällaista huuhaata. Anteeksi kaikille jos aiheutin jollekin mielipahaa? Kannattais ehkä ajatella itse enste?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään