Niko Korpela

Venäläiskoneessa taas vikaa, teki hätälaskun Siperiaan

8 viestiä aiheessa

Tuskin artikkelin kirjoittaja tietää mutta eikös TU154:ssä ole ensimmäinen, toinen ja kolmas ?  ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

http://avherald.com/h?article=43fc7362&opt=1

 

"A Continentavia Tupolev TU-154, flight LK-3304 from Barnaul to Abakan (Russia) with 56 passengers and 7 crew, was on approach to Abakan when the crew decided to shut the tail mounted engine #2 down due to vibrations. The aircraft continued for a safe landing in Abakan."

 

Eli ei todellakaan mitään dramaattista vaikka taas lööppiä yritetään vääntää.

 

 

Sassilla sama juttu. http://avherald.com/h?article=43fc771a&opt=1

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Noissa 3 - useammalla moottorilla varustetuissa koneissa on se hyvä puoli että yksi aasi (Donkey) pimeenä voi vielä lentää ilman sen kummempia ongelmia. 727 ja 747 2 ja 3 moottori siirtolennot ovat sallittuja joten yhden moottorin sammuttaminen ilmassa ei ole niin hirveä asia. Tälläistä on tullut tehtyä useamman kerran.

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Taisi olla joku FMS valo mutta enään muista mikä. Se oli tuossa vanhassa versiossa jatkuvasti päällä joten se useimmiten kytkettiin painamalla sammuksiin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään