Ilkka Mäkelä

Tervetuloa seuraamaan meidän keikkaa Tavastia-klubille perjantaina 22.07.

2 viestiä aiheessa

Tämä nyt on niin ainutkertainen tilaisuus nähdä ja kuulla, kun ihan itse rämpytän Tavastia-klubilla sinne kutsuttuna ja hyväksyttynä soittajana ja ehkä kööripoikanakin, että ihan ns. PAKKO pistää foorumillekin suuruudenhullu mainos tilaisuudesta, joka ei todellakaan toistu ihan heti:

MAUKKA PERUSJÄTKÄ 50 v!

Ihan kuin sattumalta on juuri silloin, pe 22.7., Maukan 50-vuotispäivä ja me, siis 1. ja 2. keikkakokoonpanon joko edelleen vireessä tai jopa elossa olevat tyypit, jotka olemme maisemissa emmekä esim. lataamossa  ;D kokoonnumme sinne asianmukaisissa asusteissa - ostin niittivyön! - vetämään melkein koko illan mittaisen esityksen valittuja paloja Maukan uralta, joita ette halua välttämättä koskaan kuulla  8) Joten sydämellisesti tervetuloa. Minä olin itse sauhuamassa 1. levyllä ja 1. keikkakokoonpanossa. Oulussa asti, ja siitä on mukana alkuperäisiä minun lisäkseni Hepa Halme, sax ja Luumu Kaikkonen, g. 2. kokoonpanosta ovat mukana Puka Oinonen, g ja Masa Maijanen, b. Maukka itse oli toki messissä jokaisessa ja oletan moottorisahan olevan rekvisiittana kuten ennenkin. Rumpalimme Keimo Hirvonen on valitettavasti lomalla Savossa eikä pääse tulemaan, joten rumpali on lainassa 3. kokoonpanosta, luulen - asia selviää torstain treeneissä. Myöhempiäkin kokoonpanoja luvassa.

Säpinää on luvassa meidän osuudessamme, tehän tiedätte ehkä:

(lyhennetty singleversio ja video koostettu 2 esityksestä)

Liput ovella valitettavasti maksavat jotain, mikään ei ole ilmaista  :P

PS. Unohdin mainita, että viimeksi 1. kokoonpano on soittanut Tavastialla v. 1980  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään