Heikki Sten

Oslon keskustassa voimakas räjähdys ja nuoria ammuttu.

215 viestiä aiheessa

Mä oon kanssa kuullut, että pippeli on paha ase raiskauksissa.

Kyseistä asehan tulee vanhemmiten kertalaukeavaksi, tai se on joko deaktivoitu. Nuorempana se toimii sarjatulella niin kauan, kunnes tulee vinosyöttö.

Mikään näistä ei estä sen käyttöä rikolliseen tarkoitukseen. Deaktivointiahan ollaan suunnittelemassa, mutta vasta rikoksen jälkeen. Mutta vaikeaa on sen deaktivointi ennen rikostakin.

Hulluja tulee ja hulluja menee, valitettavasti. Deaktivoitukin voi käyttää muita keinoja, jos vaan fetissi on niin valtava, että se pitää toteuttaa. Niin kuin metaforassa, myös toisten tappamisessa on monta ulottuvuutta etc. oma nautinto, muiden tuska etc.

Ihmisia ison joukon listiäkseen on parempiakin konsteja, shrapnelleja, myrkkyä, kaasua sun muuta nastaa.

Aseiden rajoittaminen on vaan oireen hoitoa, tauti makaa syvemmällä. Se on kuin buranaa vetäisi sappikivi-kipuihin.

Sinänsä mulla ei aselain muutosta vastaan ole. Jos se jotain helpottaa, niin siitä vaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku taisi jo ehdottaa, että keittiöveitset tulisi säilyttää keskitetysti jossain keskuskeittiössä (esim. koulu tai vastaava) josta omansa voisi käydä noutamassa ruuanlaiton ajaksi. Niillä kun on tehty enemmän veritekoja kuin tuliasella ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku taisi jo ehdottaa, että keittiöveitset tulisi säilyttää keskitetysti jossain keskuskeittiössä (esim. koulu tai vastaava) josta omansa voisi käydä noutamassa ruuanlaiton ajaksi. Niillä kun on tehty enemmän veritekoja kuin tuliasella ;)

Juu ja kaikki kivet yms luonnon kappaleet pitäs myös pitää hyvin pitkälti valvotussa tilassa. Niillähän voi saada vaikka jonkun tapettua.

Ja summa summarum, eiköhän samantien eristetä jokainen meistä ihmisistä maan päällä ettei vaan olla vahingossakaan vaarana muille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun kerran tälle linjalle lähdetään.

Totuushan on, ettei aseet/puukot/astalot yms, ketään itsestään vahingoita. Siihen tarvitaan aina ihminen tavalla tai toisella. Joten ihmiset lukkojen taakse ja ulos vain luotettaviksi todettujen valvojien kanssa. GPS ihon alle asennettuna, mahdollisia karkailujen varalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun kerran tälle linjalle lähdetään.

Totuushan on, ettei aseet/puukot/astalot yms, ketään itsestään vahingoita. Siihen tarvitaan aina ihminen tavalla tai toisella. Joten ihmiset lukkojen taakse ja ulos vain luotettaviksi todettujen valvojien kanssa. GPS ihon alle asennettuna, mahdollisia karkailujen varalle.

Big Brother ja NWO  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ymmärrän tytärtäsi hyvin mutta ymmärrän myös tuota Preiviikkiä, tai lähinnä miksi teki minkä teki, nimittäin ihminen tuossa kunnossa on kipeästi hoidon tarpeessa, väitteet että olisi täysin kunnossa kuullostaa ihmeelliseltä.Hyvät lääkkeet otettuna ja silleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyseinen Preiviikki ilmoitti haluavansa kuninkaaksi kuninkaan paikalle. Ehkä se lausunto kertoo jotain kaverin mielenterveydestä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa kun olen hullujen Helsinkiläisten varjossa asustellut ikäni, lähes, koska kaikkihan muistavat Nikkilän sairaalan, siellä oli aikoinaan sellainen hoitomuoto pelissä kun lobotomia, oli melko tehokas.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa kun olen hullujen Helsinkiläisten varjossa asustellut ikäni, lähes, koska kaikkihan muistavat Nikkilän sairaalan, siellä oli aikoinaan sellainen hoitomuoto pelissä kun lobotomia, oli melko tehokas.

ja sen huomaa  :laugh:;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noinhan kaikki muualla asunneet kaverit sanovat, eivät vaan huomaa että tuosta on saannut melko hyvän katsannon ihmisten mielenterveyteen.Olivat kaikki tosiaan tuolla hoidossa, helsinkilaiset nimittäin, 9000 kpl parhaimmillaan siellä.Näitähän tapasi kylillä jatkuvasti ja niihinkin tottui, sanottiin vaan että nuohan ovat helsingistä. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyseinen Preiviikki ilmoitti haluavansa kuninkaaksi kuninkaan paikalle. Ehkä se lausunto kertoo jotain kaverin mielenterveydestä...

Olen minäkin lukenut Ahmed Ahne -albumeja, eikös se ollut "kalifiksi kalifin paikalle"?

Kuva vaalijulisteesta?

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Psykopaattihan ei ole mielisairas jos on "vain" psykopaatti arvailen,olis silti voinut auttaa mainitsemasi hoitomuoto,taisi ottaa kaikki ominaisuudet pois. :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään