Henri Karlsson

Malmilta vuokrattavat IFR-kelpoiset koneet

26 viestiä aiheessa

Tere,

eli mittarikonetta olen metsästämässä vuokralle. Ainoa minkä itse tiedän/muistan on Finnairin lentokerhon OH-PJX, mutta löytynee myös muitakin.

Eli jos tiedätte yrityksiä/henkilöitä, jotka tarjoavat tällaisia vuokralle niin saa kertoa vapaasti  :)

Ja siis nimenomaan MALMILTA vuokrattavat, kiitos etukäteen!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OH-DDS?

Tällä hetkellä vain FLK/MIK/PIK-kerholaisen käytettävissä, IFR-kelpoinen.

Juuri nyt, odottaa uutta diesel-moottoria nokalleen.   :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OH-PMI? Vai onko enää vain Peterin yksityiskäytössä? Entäs Esmon koneita PJX on jo mainittukin, mutta olisiko OH-ESR myös mittarikelpoinen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällä hetkellä vain FLK/MIK/PIK-kerholaisen käytettävissä, IFR-kelpoinen.

Juuri nyt, odottaa uutta diesel-moottoria nokalleen.   :thmbup:

:thmbup: Utelias kun olen niin ...  Tuleeko DDS:ään Thielert vai Diamondin oma diesel? 2.0 vai 2.0S ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

thielert 2.0

S-versiosta ei ois oikeen mitään hyötyä, painoja ei sais sillä nostettua... ja ko. koneeseen ei voi asentaa austroa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OH-PMI? Vai onko enää vain Peterin yksityiskäytössä? Entäs Esmon koneita PJX on jo mainittukin, mutta olisiko OH-ESR myös mittarikelpoinen?

OH-PMI muutti Itävaltaan juhannuksena.  Hyvä kone, joka ehti lentää minun aikanani noin 1600 tuntia, sekä minulla, Salpiksella että Patrialla.

Peter

EDIT: Niin, onhan siellä myös OH-JAA....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Entäs Esmon koneita PJX on jo mainittukin, mutta olisiko OH-ESR myös mittarikelpoinen?

Esmon koneet ovat vain Espoon Moottorilentäjät ry:n jäsenten käytettävissä. OH-PYW ja OH-ESR ovat hyväksyttyjä IFR-käyttöön.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Esmon koneet ovat vain Espoon Moottorilentäjät ry:n jäsenten käytettävissä. OH-PYW ja OH-ESR ovat hyväksyttyjä IFR-käyttöön.

... Ja valitettavasti Esmon Cirrus lentänee seuraavan kerran 2012. Kunhan moottori on korjattu ja potkuri vaihdettu.

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

... Ja valitettavasti Esmon Cirrus lentänee seuraavan kerran 2012. Kunhan moottori on korjattu ja potkuri vaihdettu.

Peter

Mikäs ESR:lle tuli, normaali kuluminen vai?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäs ESR:lle tuli, normaali kuluminen vai?

Tuskinpa se nyt ihan "normaalia" kulumista on kun kone ollut alle puoli vuotta käytössä... jotenkin veikkaisin, että kun propelli on mennyt rikki niin vetoaisa olisi ollut paikallaan kun on käynnistelty.

Henkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskinpa se nyt ihan "normaalia" kulumista on kun kone ollut alle puoli vuotta käytössä... jotenkin veikkaisin, että kun propelli on mennyt rikki niin vetoaisa olisi ollut paikallaan kun on käynnistelty.

Henkka

Väärin veikattu. Sakkasi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OH-PAR. Toiminta-aikaa saa tarvittaessa 11 tuntia, joten kauemmaksikin pääsee välilaskutta tai jos haluaa käydä kentillä, joista ei AVGASia enää saa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OH-PAR. Toiminta-aikaa saa tarvittaessa 11 tuntia, joten kauemmaksikin pääsee välilaskutta tai jos haluaa käydä kentillä, joista ei AVGASia enää saa.

Kukas tämän omistaa? Ihan mielenkiintoinen yksilö...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kukas tämän omistaa? Ihan mielenkiintoinen yksilö...

Ilma-alusrekisteri tietää kertoa, että "Arrow ry c/o Pekka Sandström".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos täällä tosiaan on ifr-pilotteja eikä vaan wannabe... niin kuka voisi tuoda OHJAAn mulle Visbyhyn ja tuoda täältä OHPRT:n pois Suomeen. Lähtö Malmilta to puolilta päivin. Edellytyksenä oikea lentotaito ja viineaikainen kokemus. Minä vastaan kuluista.

Mennen tullen voi pokaa olla niin pal kuin kone kantaa.

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos täällä tosiaan on ifr-pilotteja eikä vaan wannabe... niin kuka voisi tuoda OHJAAn mulle Visbyhyn ja tuoda täältä OHPRT:n pois Suomeen. Lähtö Malmilta to puolilta päivin. Edellytyksenä oikea lentotaito ja viineaikainen kokemus. Minä vastaan kuluista.

Mennen tullen voi pokaa olla niin pal kuin kone kantaa.

Peter

Sait itelles just pilotin  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

... niin kuka voisi tuoda OHJAAn mulle Visbyhyn ja tuoda täältä OHPRT:n pois Suomeen.

[ attachment removed / expired ]

Sekös siitä sitten tuli!  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään