Jouko Manninen

(Miten ottaa iPhonen verkko-ominaisuudet pois käytöstä? (+suojakuorista)

12 viestiä aiheessa

Moikka,

Tuli tuossa pari päivää sitten hankittua tuo iPhone 4 ja siinä samalla vaihdettua uuteen liittymään toisella operaattorilla. Nyt on kuitenkin sellainen ongelma, että liittymän siirtyminen uudelle operaattorille kestää heidän mukaansa noin viikon. Ongelmana on kuitenkin se, että vanha numero ja liittymä siirtyvät ilmeisesti jo huomenna uudelle SIM-kortille, joka on tietenkin MicroSIM-kortti eli pienempi kuin aikaisempi malli. Tätä uutta korttia en kuitenkaan voi vanhaan puhelimeen laittaa, mutta kun siinä kuitenkin säilyy vanha liittymä vielä noin viikon ajan, en uskalla sitä iPhoneen laittaa ennen kuin olen varma, että verkko-ominaisuudet ovat pois käytöstä, koska vanhassa liittymässä ei minkäänlaista data-pakettia ollut.

Eli siis miten kytken iPhonesta dataominaisuudet pois niin, että soitto- ja viestitoiminnot säilyvät (kai tämä onnistuu)? Lentokonetila olisi muuten hyvä varmaan tähän, mutta sulkee myös puhelut ja viestit pois.. Yritin netistä hakea tietoa ja selailin myös ohjekirjaa, mutta en suoraa vastausta tähän vielä löytänyt, joten selkeyden vuoksi ajattelin vielä varmistaa täältä.  :)

Jouko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä tuli mieleen, että jonkun suojakuoren tuohon voisi hankkia, jotta pysyisi hyvässä kunnossa. Onko täällä kokemuksia erityisen hyvistä/huonoista vaihtoehdoista iPhonen suojaksia? Kaupasta ja netistä niitä löytyy kuitenkin jos jonkinlaista.

iPod Touchiin minulla on ollut muistaakseni Zaggin valmistama ja se on kyllä toiminut ihan hyvin ja ehkä sellaisen suuntaan kääntymässä nytkin. Ainoa miinus ainakin tuossa minun suojassani vaan on se, että muiden osien kuin näytön suojus on kumimaista materiaalia, joka on melko hankala saada ajoittain taskusta pois.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä tuli mieleen, että jonkun suojakuoren tuohon voisi hankkia, jotta pysyisi hyvässä kunnossa. Onko täällä kokemuksia erityisen hyvistä/huonoista vaihtoehdoista iPhonen suojaksia? Kaupasta ja netistä niitä löytyy kuitenkin jos jonkinlaista.

iPod Touchiin minulla on ollut muistaakseni Zaggin valmistama ja se on kyllä toiminut ihan hyvin ja ehkä sellaisen suuntaan kääntymässä nytkin. Ainoa miinus ainakin tuossa minun suojassani vaan on se, että muiden osien kuin näytön suojus on kumimaista materiaalia, joka on melko hankala saada ajoittain taskusta pois.

Suosittelen ehdottomasti suorakuorien ja näyttökalvojen hankintaa, mulla on itsellä käytössä Uncommonin suojukset ja hyvin suojaavat!  :thmbup:

http://www.getuncommon.com/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi! Tuo iPhonen suojakuori juttu on niin monipiippuinen juttu, kun niitä tuppaa olemaan niin monenlaisia. Itselläni on tälläinen : http://www.polkumyynti.com/product_details.php?p=4449 Oli pakko ostaa, sillä puhelin oli ollut minulla jo melkein kuukauden ja huomasin että kulmiin oli jo muodostunut kaikenlaisia naarmuja, myös siihen metallireunukseen. Mutta kuitenkin itse suojus on erittäin halpa ja ajaa asiansa - 5 euroa postilaatikkoon toimitettuna ja suojaa juuri reunukset ja kulmat joiden haluan pysyvän kunnossa. ;D:thmbup: Ihan sieltä ylhäältä eikä alhaalta se ei suojaa, mutta se ei ainakaan minua häiritse.. Noh, pääasia että ostat jonkinlaisen suojuksen arvokkaalle puhelimellesi. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Kiitokset tuosta linkistä, lähti samantien 2 omatekemää takakantta tilaukseen! ;D

[ attachment removed / expired ][ attachment removed / expired ]

Nami nami... ;D

Tuli tänään vasta hankittua tuo iPhone 4 32GB. Siihen sitten tuollainen suojakalvo näyttöön niin niillä pärjää. Vanhassa 3GS kapulassa on tuollainen mattapintainen koska itse ainakin tykkään enemmän siitä kuin kiiltävästä. Hyvin on näyttö pysynyt siistinä! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei siihen mitään kalvoa tarvi laittaa, pitää vain huolen ettei pidä puhelinta ja avaimia samassa taskussa. Takasuojuksen hommasin liukkauden vuoksi.

Nimim. iPhone 4 ollut yli vuoden käytössä ilman naarmun naarmua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitokset tuosta linkistä, lähti samantien 2 omatekemää takakantta tilaukseen! ;D

Nami nami... ;D

Tuli tänään vasta hankittua tuo iPhone 4 32GB. Siihen sitten tuollainen suojakalvo näyttöön niin niillä pärjää. Vanhassa 3GS kapulassa on tuollainen mattapintainen koska itse ainakin tykkään enemmän siitä kuin kiiltävästä. Hyvin on näyttö pysynyt siistinä! :thmbup:

Komiat!  :D

Ja nolissa on se hyvä puoli myös että ne myös suojaa jotenkin, eikä lähde pois paikoiltaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei siihen mitään kalvoa tarvi laittaa, pitää vain huolen ettei pidä puhelinta ja avaimia samassa taskussa. Takasuojuksen hommasin liukkauden vuoksi.

Nimim. iPhone 4 ollut yli vuoden käytössä ilman naarmun naarmua.

Ja kyllähän näytöt nykyään tehdään kestäviksi ainakin tuolla Taiwanin suunnalla juuri sen takia että suuria kosketusnäyttöjä hinkataan jatkuvasti (sormen allehan voi sattua esim. hiekansiru) ja ne altistuvat kokonsakin puolesta norminäyttöjä enemmän jatkuvasti kulumiselle ja vaurioille. Kohta vuoden ja 3 kuukautta on 4.3" näyttö ollut kahdessa eri laitteessa enkä ole kumpaakaan onnistunut naarmuttamaan, toki minulla yleensä kännykkä ihan yksin omassa taskussaan (joskus joutunut avaimienkin kaveriksi) ja ehkä noin puolet ajasta olen käyttänyt kahta erilaista koko kännykän suojaavaa koteloa, mutta ovat ne monenlaista joutuneet kestämäänkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja kyllähän näytöt nykyään tehdään kestäviksi ainakin tuolla Taiwanin suunnalla juuri sen takia että suuria kosketusnäyttöjä hinkataan jatkuvasti (sormen allehan voi sattua esim. hiekansiru) ja ne altistuvat kokonsakin puolesta norminäyttöjä enemmän jatkuvasti kulumiselle ja vaurioille.

Haha! Meikäläisen 3,7" laitteessa on jo muutama naarmu, käyttöä takana reipas kuukausi  ::) Aina yksin omassa taskussaan yms..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään