Guest motojuzzi

FSecure ja uusi lisenssi

9 viestiä aiheessa

FSecure on nyt alkanut herjata lisenssin loppumisesta kuukaden sisällä, joten jotain pitäisi tehdä. Kun ostin ohjelman, minulle sanottiin siellä liikkeessä, että kannattaa sitten vuoden päästä ostaa taas kokonaan uusi paketti, eikä vain tilata uutta lisenssiä, jotta saa myös uuden version koko ohjelmasta, kun kerran FSercure ei kuulemma päivitä ohjelmarunkoaan, vaan pelkät viruskuvaukset.

Täällä kun on paljon puolueettomia tietokoneihmisiä, niin sanokaas kumpi on parempi, ostaa halvemmalla vain uusi lisenssi vai ostaa kokonaan uusi pakkaus?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En noita kuluttaja-asiakkaiden lisensointitapoja tunne, mutta jos siis tuo pelkän lisenssin päivitys ei sisällä ohjelmapäivityksiä, niin sitten se toinen. Jos sinulla on vuoden vanha versio, niin sen jälkeen on tullut 2 päivitystä, jotka sisältävät ihan tarpeellisia korjauksia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa tilanteessa harkitsisin vaihtoa Norttoniin.

Norton Internet Security2003 on toiminut ongelmitta verrattaessa toisella koneella olevaan FSecure Internet Securityyn. Mikä lie uusin versio. Kun lisenssi työpaikan kautta niin enpä ole edes kiinnnittänyt huomiota versioon. Tarkoitan tässä vertailussa nimenomaan virustorjuntapuolta.

Asiasta tavallaan toiseen. Mistäköhän tuo Norton laskee lisennsin käyttöönottoajan kun se on ollut minulla jo vuotta käytössä kohta 1.5vuotta ja päivitykset pelaa yhä.?

Kaverilla on taas pari kuukautta tuoreempi ja lisenssi on loppu. Herää kysymys

kun olen päivittänyt konetta ja mulla on edelleen lisenssi voimassa, niin tallentaako Norton lisenssitiedot koneen rekisteriin.??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä mulla on FSAV pyörinyt 30 koneella ongelmitta viimeiset 10 vuotta, niin että en sanoisi että siinä mitään vikaa on ;) FS Internet security on kumminkin käsittääkseni sama kuin FS Client security, ilman keskitettyä hallintaa vaan. Jos sen kerran jo tuntee ja osaa konfiguroida, niin ei ole tarvetta vaihtaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä mulla on FSAV pyörinyt 30 koneella ongelmitta viimeiset 10 vuotta, niin että en sanoisi että siinä mitään vikaa on ;) FS Internet security on kumminkin käsittääkseni sama kuin FS Client security, ilman keskitettyä hallintaa vaan. Jos sen kerran jo tuntee ja osaa konfiguroida, niin ei ole tarvetta vaihtaa.

Joo taitaapi olla justiinsa tuo FS Clientti. Antoi vaan pikkusen huonon kuvan kun asensin sen joskus elokuussa koneelle ja parissa viikossa muksut olivat saaneet tietenkin viruksen siihen koneeseen aikaiseksi. No ei muuuta kun F-Securella virusscannaus päälle. Oli kiva lukea virusraporttia kun saastuneissa tiedostoissa oli muutama kappale F-Securen filuja. Sen verran oli F-Secure korruptoitunut, ettei voinut enää päivittää sitä.

No toisaalta myönnän, että tämä Nortonin suosiminen on asenne vamma. :D Mutta se on pirun selkeä ohjelma käyttää. Ja olet varmasti oikeassa, että F-Secure on conffattu väärin. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mä oon ihan muutama kuukausi sitten uusinut FSecuren Internet security lisenssini netissä. Sähköpostiin lähettivät sitten uuden tunnuksen ja paikan josta sai ladattua uuden ohjelmaversion. Täts it

Kiitos tästä! En ole viellä uutta pakettia ostanut, ja jos tämä on totta, en ostakaan. Kusettivat sitten siellä kaupassa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minustakin tuo kuulosti oudolta. Yritysasiakkaille ainakin tulee valinnan mukaan joko ilmainen sähköpostilinkki tai muutaman ekin maksava CD postissa aina kun uusi versio julkaistaan. Eihän FS:lle ole mikään etu, ettei ohjelmapäivityksiä haeta. Ehkä ne kaupassa ymmärsivät nuo vaihtoehdot väärin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minustakin tuo kuulosti oudolta. Yritysasiakkaille ainakin tulee valinnan mukaan joko ilmainen sähköpostilinkki tai muutaman ekin maksava CD postissa aina kun uusi versio julkaistaan. Eihän FS:lle ole mikään etu, ettei ohjelmapäivityksiä haeta. Ehkä ne kaupassa ymmärsivät nuo vaihtoehdot väärin.

Tai sitten halusivat rahastaa. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään