Guest harriveikko

Voittoja nettikilpailuista

12 viestiä aiheessa

No meikäpä on silloin tällöin ottanut osaa joihinkin nettikilpailuihin.No humpuukina niitä tosin olen aina pitäny.No pokkarikameran voitin,oikein olympuksen tässä viimeviikolla,tulikin jo kotiin.Tänään toi posti juuri äsken lapun,voin noutaa postista voittamani expressokeittimen.Mitähän mä sillä muuta teen,kun myyn torissa sen parilla kympillä.Pari vuotta sitten voitin kilon karkkia,siinä ne meikäläisen voitot,mutta olen kuitenkin edes jotain voittanu.Kuis teillä on nettikilpailuista voittoja tullu?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
.Mitähän mä sillä muuta teen

Miksi osallistua jos ei voitot kiinnosta? Tai ylipäätänsä, kuka jaksaa osallistua nettikilpailuihin tai laajemmin kilpailuihin ylipäätänsä.....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi olla, että jos noihin nettikilpailuihin osallistuisi tarpeeksi usein niin voittojakin voisi tulla. Ainakin kun lukee tuota Harrin aloitusviestiä niin täytyy sanoa, että hyvä tuuri on kaverilla ollut.

Suositteleisin Harrille, että kokeilisit pelata Lottoa tai Kenoa. Saattaa olla, että sinua seuraa "hyvä silmä" joka tuo sinulle pelionnea enemmän kuin keskivertokansalaiselle.

Nettiarvontoihin en ole osallistunut, Veikkauksen pelejä olen nyt jonkinaikaa pelannut. Lupaavan alun jälkeen kaikki on ollut täyttä katastrofia ja rahaa on mennyt sitä vauhtia, että nyt on lähes pelitauon paikka.

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voitin saaristoristeilyn koko perheelle joskus 1996. Piti keksiä paras selitys porvoolaisen oppilaitoksen nettikameran hyötykäytölle. Vastaukseni oli jotenkin niin että kameraa katsomalla näkee mahdollisesti tulevan säätilan täällä Lappeessa.

Vähän jälkikäteen ajateltuna taisin olla ainoa kilpailuun osallistuja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nettikilpailuista en mitään , mutta ainoan arpavoiton voitin Lahden torilla 1972 ja voittona ryssänsininen metallinen ruma herätyskello made in DDR  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voitin kerran kilpailusta vyön, liian lyhyt, ja lippalakin, liian pieni.  :-\

Siihen kuului myös pieni 4-5h saaristoristeily eväineen ja pakko oli ajaa Turkkuseen kokemaan se.  :thmbup:

Reilu 400km, voitto oli siis edullinen mutta risteily hieno.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulle tuli pari viikkoa ihan pyytämättä ja yllätyksenä sähköpostiviesti jossa kerrottiin, että olen voittanut miljoona euroa ja Toshiba läppärin  :thmbup: :thmbup:

No onneksi tiedän miten paskoja Toshibat on, joten vastasin lottery-winning-managerille, että pitäkää tunkkinne.

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulle tuli pari viikkoa ihan pyytämättä ja yllätyksenä sähköpostiviesti jossa kerrottiin, että olen voittanut miljoona euroa ja Toshiba läppärin  :thmbup: :thmbup:

No onneksi tiedän miten paskoja Toshibat on, joten vastasin lottery-winning-managerille, että pitäkää tunkkinne.

Juha

Oikea asenne!

Mä en ole voittanut kuin ½miljoonaa ilman Toshibaa mm. Microsoftin Bill Gaten ja jonkun nimettömän sheikin sponssaamasta Internetlotterystä.

Valitettavasti rahojen saapuminen on viivästynyt, kun rahanvälityksen kautta Nigeriaan lähettämäni, asianajajan kuluihin tarvittavat, rahat eivät kuulemma koskaan saapuneet perille (eikä meikäläisellä epäonnisten sattumien takia ollut lähetyskoodiakaan) ja asianajaja siellä päässä on yltiörehellinen, eikä voi lainsäädännön takia suostua ehdotukseeni ottaa kulut voiton päältä... ;) Asian selvittelykin jäi vähän puolitiehen, kun puhelimenikin oli rikki  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

1,5 vuotta sitten voitin FB-kisasta 2h 2vk matkat Phuketiin  :thmbup: (Saatiin näppärästi häämatka)

Sitten on jotain pikkusälää. Kravatteja ym. ilmaantunut välillä postilaatikkoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään