Santeri Lehtonen

Levyasemat ikäänkuin kuolleita?

7 viestiä aiheessa

Tossa ois lojumassa tollainen pöytäkoneen romu, jossa ei oo koskaan toiminut levyasemat kunnolla. Levyltä bootatessa esim. Windows 7:aa, näkyy vain taustakuva ja hiiri, muttei mitään tekstiä (Setup is loading tai mitään muutakaan tekstiä - itse asennusohjelmasta puhumattakaan).

Lisäksi jokaisesta levystä pitää tehdä levykuva, ennenkuin niiltä voi asentaa mitään tai katsoa videota - levy kyllä näkyy resurssienhallinnassa, muutei siltä voi ajaa mitään. Ideoita ongelman ratkaisuksi?

Koneessa on sisällä:

Asus M4N72

VTX 3D ATI Radeon 5870

4GB (4x1GB Kingston) DDR2

LG Super Multi DVD Rewritter (2007)

LG Super Multi DVD Drive (IDE, 2004)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko kokeillut eri kaapeleilla?

Voihan se olla että väylä on joko hajonnut tai sitten ei saa kosketusta tms.

Vaikea sanoa, mitä näiden tietokoneiden henkimaailmassa tapahtuu :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vähän hankaloittaa elämää, kun ei saa käyttöjärjestelmää koneelle ;D

Juu, se on varmaa jos ei värkit toimi ;D

Ootkos sie kokeillu noita asemia toisessa koneessa? Ainakin se pois sulkee siltä osin jos toimii toisessa koneessa, niin viat on sillon oltava väylässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ne toimi vanhalla emolla ja se toiminta lakkas heti emon vaihdon jälkeen, et biosissa on joku asetus varmaan väärässä asennossa tahi emolevy on ittessään rikki...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep jep. Kiersin ongelman ensiasentamalla win7:n toiselta koneelta USB-adapterin yli ja sen jälkeen normiasennuksella loppuun asti pöytäkoneelta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Anteeks. Mä luin otsikon väärin. Mä luin että: Lentoasemat ikäänkuin kuolleita. Niinku tää Pori. Misä kaikki lentsikat ja lentäjät ovat. Kiitoradalla ärjyy ainoastaan jotain viritettyjä autonrumiluksia. :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään