Santeri Saikkonen

Tietokone ei yhdistä nettiin käyttiksen uud. asennuksen jälkeen..

8 viestiä aiheessa

Moro!

Asentelin tuossa eilen illalla käyttiksen uudelleen, ja siitä tämä ongelma alkoi..

Ongelma on siis se että tietokone ei suostu yhdistämään internettiin, modeemi vain vilkuttaa punasta valoa valitun portin kohdalla, käytössä on verkkokaapeli, ja konessa ei ole WLANia. Olen koittanut useita eri portteja modeemista mutta ei vain auta, kun taas meidän´perheen toisilla tietokoneilla se yhdistää vaivattomasti kaapeleiden kanssa..

Oliskos tähän ratkaisua?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole ei, mistäs mä ne revin ilman yhteyttä?

Jos on toinen kone kotona niin lataat sillä ja laitat muistitikulle, jolta asennat ne omalle koneellesi.

Mikä käyttöjärjestelmä?

Mielestäni ei tarvitse mitään ajureita asentaa. Nimittäin mulla on Windows 7 enkä ole mitään asentanut ja netti tuntuu toimivan hienosti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos on toinen kone kotona niin lataat sillä ja laitat muistitikulle, jolta asennat ne omalle koneellesi.

Mikä käyttöjärjestelmä?

Mielestäni ei tarvitse mitään ajureita asentaa. Nimittäin mulla on Windows 7 enkä ole mitään asentanut ja netti tuntuu toimivan hienosti.

Juu mä en ole ennen myöskään joutunut asentelemaan mitään, vaan on toiminut ihan välittömästi.

WIN7 mennään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään