Miko Verno

Järkkäri järkihintaan

11 viestiä aiheessa

Tästä(kin) varmaan tuhat ja sata aihetta, mutta:

Mikä on paras sopuhintainen järkkäri(alle 700€) ainakin 200mm objektiivillä.

Olen katsellut tuota Nikon D3100 + 18-55mm + 55-200mm tarjousta 499€ Anttilasta :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen vilkuillut tuota Canon EOS 550d+18-55mm IS versiota Gigantista (645e) ;), siihen sitten vaikka sigman 70-300mm päälle (139e) se toki ylittää tuon 700e / nyt aiheeseen :-[, eiköhän tuo d3100 ole hyvä kamera ainakin mitä olen itse kokeillut ja halvalta ainakin vaikuttaa. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tarvetta videoille? Jos ei niin Canonilta vaikka käytettynä 40D, ja siihen vaikka 55-250mm+ ja vaikka sigma 18-50 2.8-4.5 OS HSM... hinta pyörii siinä 700e hukakoilla. Kannattaa kuitenkin panostaa linsseihin, ne sen kuvan piirtää... Kannnattaa myös varata rahaa tarvikkeille (laukku, muistikortti,vara-akut yms=)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alkaa jo kännykameroiden kuvanlaatu olla parempaa kuin jonku 100 egee maksavan muovisen 70-300mm zuumitötskän :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä, tästä aiheesta on keskusteltu nyt aika paljon. Selaat noita muita juuri luotoja järkkäri- topicceja, niin löydät kyllä itsellesi sopivan paketin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei varmaan liity aiheeseen, mutta kyselisin sellaista, kun ostin tuossa eilen torstaina Sigman 150-500mm putken. Niin mitäs sanotte, että pitääkö teillä kyseinen putki "vakaajamoottoria" käynnistäessä sellaisen pienen karkean äänen, kuin hammasratas tms. Ei se nyt niin häiritse, mutta ajattelin nyt aikaisin kysyä, kun takuutakin löytyy vielä.

Muuten sigma on yllättänyt hyvällä kuvanlaadulla verrattuna hintaan ja on se luultavasti paras kameraostokseni ikinä.

Eka viesti  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin mitäs sanotte, että pitääkö teillä kyseinen putki "vakaajamoottoria" käynnistäessä sellaisen pienen karkean äänen, kuin hammasratas tms.

Ainakin 120-400:ssa olen huomannut vastaavan. Ei hätiä mitiä siis  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei varmaan liity aiheeseen, mutta kyselisin sellaista, kun ostin tuossa eilen torstaina Sigman 150-500mm putken. Niin mitäs sanotte, että pitääkö teillä kyseinen putki "vakaajamoottoria" käynnistäessä sellaisen pienen karkean äänen, kuin hammasratas tms. Ei se nyt niin häiritse, mutta ajattelin nyt aikaisin kysyä, kun takuutakin löytyy vielä.

Muuten sigma on yllättänyt hyvällä kuvanlaadulla verrattuna hintaan ja on se luultavasti paras kameraostokseni ikinä.

Eka viesti  :)

Se on noiden Sigman vakaajien ominaisuus. Pelästyin itse ihan samaa 80-400-millisen kanssa vuosia sitten.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin...tarjous loppu/tuote loppu Anttilasta ja olen päätynyt tuohon 599€ Canon EOS 500D + 2 objektiiviä jonka millejä en nyt tarkalleen muista :-[ mutta jotin sieltä 15-55mm + 75-300mm väliltä ne oli 8)

Sanokaa vielä mielipiteet, tänään illalla menee netanttilan kautta ostoon :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanokaa vielä mielipiteet, tänään illalla menee netanttilan kautta ostoon

Kelpo setti sanoisinko niin. Mun ensimmäinen kamerasetti oli Canon EOS 1000D + 18-55 ja 75-300 kittilasit. Tuolla kokoonpanolla kuvasin kuusi kuukautta ja sitten joukkoon liittyivät myös EF 70-200 f/4L USM ja 50mm f/1.8.. Muistan kun täällä foorumilla jotain juttelimme tuosta kittisetistä, niin joku mainitsi että : "Parin viikon päästä huomaat katselevasi uusia putkia netistä." ja niin se suunnilleen menikin! ;D ;D Ei siinä mitään, osta tuo setti pois, et tule katumaan. Kittilasit saa helposti korvattua tulevaisuudessa kun lataa tiskille kuvetta.. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään