Guest Hannuuotila

win7 palautus tehdasasetuksiin

14 viestiä aiheessa

win7 palautus tehdasasetuksiin... tapahtuu miten? Rupeaa olemaan tämä masiina jo niin huonossa hapessa, että pitänee installoida (tjms) koko käyttis uusiksi...  ???

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suosittelen alkuun ottamaan C: asemalta kaiken tärkeän tiedon toiselle osiolle/ulkoiselle kovolle talteen, sitten osio C: formatoida ja täysin puhdas asennus uudelleen.

Eipä muuta nyt tule mieleen, että windowsin saa järkevässä ajassa tehdastilaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse tein ainakin asennuksen jälkeen kovalevystä imagen. Siitä saa melko vaivattomasti palautettua koneen uudelleen lähtötilanteeseen. Ja toisen imagen olen tehnyt suunnilleen kerran kuukaudessa, jos tulee tehtyä vahingossa jotain peruuttamatonta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ;) ymmärrä uudelleenasennusta. Varsinkin jos käyttöjärjestelmä on Windows 7.

Jos on pakko asentaa, kuten käyttöjärjestelmän, ym. siirto uudelle SSD levylle. VAIN silloin uudelleenasennus on tarpeen .  Seiska toimii taatusti loistavasti  ensiasennuksena vuosia ( jopa vuosikymmenen )  ;)

Minulla toimi XP ensiasennuksesta loistavasti yli kuusi vuotta . Näytönohjaimet ym. vaihtuivat monta kertaa.  Hieno Windows 7 pakotti tekemään uuden koneen.

Toivottavasti tuleva Windows 8 on tekniikaltaan sellainen, että uudelleenasennusta ei koskaan tarvita. ( Eikä edes mahdollinen !)  Ja tuleva Windows Phone on hyvä . :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
En ymmärrä uudelleenasennusta. Varsinkin jos käyttöjärjestelmä on Windows 7.

Toivottavasti tuleva Windows 8 on tekniikaltaan sellainen, että uudelleenasennusta ei koskaan tarvita. ( Eikä edes mahdollinen !)

Oletko taas ihan tosissasi?  ???

Kyllä ihan mikä tahansa käyttis on ihan hyvä asentaa välillä uusiksi. Etenkin silloin jos se on mennyt jostain syystä solmuun/toimii hitaasti tai epäluotettavasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuten sanoin. Ei mitään uudelleenasennuksia.  Päivityksiä tulee Windowsin 7 - 64 bit versioon jatkuvasti.  Viimeisin tuli tänään.  (KB 2570791)

Ja F-Securen  I.S.  2011 . Palomuurin taso korkea tietenkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Poltin itselleni palautuslevykkeet, kikkailin biosin kanssa ja installoin koko roskan uusiksi - nyt toimii taas. Kiitokset kaikille vastanneille!  :thmbup:

/H

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hö, käynnistin koneen uudestaan, ja nyt se ei suostu toimimaan. Jää asentamaan wintoosan päivityksiä ja on jumahtanut 30 prosenttiin. Oon tässä odotellut jo aamusta asti... ei reagoi mihinkään näppäimiin, edes virtanappi ei aiheuta reaktiota!  >:(

Ärkele

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä asetuksia BIOS:sta muutit??

Boottitiedoston, öh, eli kone ei käynnistä kovalevyltä, vaan CD:ltä, tai DVDltä ... olipa vaikeasti selitetty  :D

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koitappas mennä Windowsin vikasietotilaan ja tee järjestelmänpalautuksella siihen ajankohtaan ennen kun tuo latasi noita päivityksiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koitappas mennä Windowsin vikasietotilaan ja tee järjestelmänpalautuksella siihen ajankohtaan ennen kun tuo latasi noita päivityksiä.

Mites mä sinne vikasietotilaan pääsen, kun kone ei ota vastaan mitään kometoja? :'(

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään