Johanna Amnelin

Ilmaisia tuotteita suoraan kotiisi

11 viestiä aiheessa

Heips!

Buzzador hakee uusia tuotetestaajia! Tuotteet lähetetään veloituksetta suoraan kotiisi ja raportoit kokemuksistasi netissä. Itse olen testannut mm. Philips mehustinta jonka sain veloituksetta omakseni, herkullista pastaa, pepsodent white now:ta ja seuraavaksi testauksessa on syvähoitoaine hiuksille. Kannattaa liittyä :) Seuraa linkkiä:

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1〈=FI&refstr=bokseri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

totta, mulla on ollut testauksessa Knorr Vie, Philadelphia-juustot ja Doven suihkusaippuat.

vaivannäköä se vaatii muutaman raportin verran ja kavereille testauttamista, mutta se on aika pieni murhe. Tuota Doveakin tuli 10 pientä pulloa jotka oli helppo jakaa kavereille ja kysyä sitten kokemuksia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota Doveakin tuli 10 pientä pulloa jotka oli helppo jakaa kavereille ja kysyä sitten kokemuksia.

No onkos tässä nyt sitten joku järki? Saat saippuaa kavereille jaettavaksi? :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

en mä tiedä onko siinä järkeä, mutta ihan hauska systeemi tuo on. Ja tottapuhuen, tuo Dove osoittautui sen verran surkeaksi että ihan mielellään jakoi ne pois :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No onkos tässä nyt sitten joku järki? Saat saippuaa kavereille jaettavaksi? :P

No onhan siinä järkeä! Tulee hyvä mieli kun sitten myöhemmin tapaat niitä puhtaita ja tuoksuvia kavereita. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No onhan siinä järkeä! Tulee hyvä mieli kun sitten myöhemmin tapaat niitä puhtaita ja tuoksuvia kavereita. :)

HEH, no on vähän kaukaa haettua. Kaverini ovat kyllä osanneet hygieniastaan huolehtia ilman apuanikin :P Tai sitten en vain ole kenenkään kaverin kanssa aivan niin läheinen, että hajuhaittoja pääsisi havaitsemaan ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuulostaa aika tylsiltä tuotteilta jotkut saippuat ja mehulingot mutta jos saisi testiin vaikka BMW:n kireimpiä malleja tai keskiolutta laatikoittan, niin voisi jo vaivautua vapaaehtoiseksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jos saisi testiin vaikka BMW:n kireimpiä malleja tai keskiolutta laatikoittan, niin voisi jo vaivautua vapaaehtoiseksi.

**tut mistään Bemareista!  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

HEH, no on vähän kaukaa haettua. Kaverini ovat kyllä osanneet hygieniastaan huolehtia ilman apuanikin :P Tai sitten en vain ole kenenkään kaverin kanssa aivan niin läheinen, että hajuhaittoja pääsisi havaitsemaan ;D

Nyt kyllä puhut potaskoo:

Tuon persebongarin kanssa on joskus joutunut nukkumaan pari yötä samassa sängyssä ja oliko jopa saman peiton alla. Alkaa haiskahtamaan...

http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,95590.40.html

Että tilaa vaan ne Dovet ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku soitti keskiviikkona, tuntemattomasta numerosta. Olisin saanut sukkia ilmaiseksi . Kuulemma joku uusi hieno lanseerattu maailmanmerkki.

Mä en kuuntele yleensä tälläisia puheluita lainkaan. Eli en yleensä lyö luuria korvaan, mutta melkein.  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään