Jere Rantala

Airlink avaa Tampere-Oulu lennot 26.9.

36 viestiä aiheessa

En pikaisella haulla löytänyt mitään, mutta tietääkö joku aiheesta enemmän? Seinäjoelle näyttää yritys olevan rekisteröity, hallituksen jäseniä löytyy 2:

Varsinainen jäsen: Ahti Köykkä

Varajäsen: Riitta-Liisa Köykkä

 

www.airlink.fi

 

Uutta edittiä: Lennot operoi ilmeisesti Virolainen Avies (Ainakin lennonnumeron perusteella) Jetstream 31 koneella.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
MATKATAVARA

 

Voit ottaa mukaasi haluamasi määrän matkatavaraa. Emme veloita ylipainomaksuja.

Jetikkahan onkin paras mahdollinen kone muuttokuorman kuljettamiseen. :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ei yhtiö ainakaan hinnalla kilpaile, 398 € m/p TMP-OUL. Seisookohan kone "tyhjänpanttina Pirkkalassa ma-to 9.20-16.45 ja torstai 16.20 - perjantai 16.45 ?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Uutta edittiä: Lennot operoi ilmeisesti Virolainen Avies (Ainakin lennonnumeron perusteella) Jetstream 31 koneella.

 

Mielenkiintoista.

 

Tosin "promohinta" 199 EUR ei oikein innosta, muistelen kaiholla Aviesin 19 EUR Viron lentoja, veronmaksajien subventoimia tosin...

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hoh noita hintoja... ei taida paljon satunnaiselle matkaajalle (ala Ryanair jatkot) tuo olla suunnattu :(.

 

Tero

 

Töiden vuoksi matkustan säännöllisesti OUL-TMP väliä kuten moni muukin, ja suora lento voittaa kyllä jatkuvan junalla tai Helsinki-Vantaan kautta reissaamisen.

 

Perttu

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Töiden vuoksi matkustan säännöllisesti OUL-TMP väliä kuten moni muukin, ja suora lento voittaa kyllä jatkuvan junalla tai Helsinki-Vantaan kautta reissaamisen.

 

Perttu

 

Juu en epäile yhtään, etteikö työmatkalaisille tuo ole mitä mainioin ratkaisu. Heti vaan itellä kävi mielessä se, miten tuota vois hyödyntää halpalentoihin yhdistettynä. Yöjunat Tampereelle, silmät ristissä nuokkuminen juoppojen kanssa asemalla Ryanin bussia odotellessa x N tullut koettua, ja tuo olisi ollut mukavaa vaihtelua siihen :). Mutta noilla hinnoilla, ei.

 

Tero

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Toivottavasti on pitempiaikainen yrittäjä kuin edellinen .... virtuaalilentoyhtiö tuokin lienee. Sikäli mielenkiintoista - ehkä jopa outoakin - että yhtiön kotisivuilla ei puhuta firmasta itsestään mitään. Ei edes osoitetietoja, ainoastaan puh.numero ja e-mailosoite.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Opiskelijahinnatkaan eivät sydäntä lämmittäneet :thmbdn: Luulen, että tällekin yrittäjälle käy kuten edelliselle, bisnes kaatuu järjettömiin hintoihin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kauppalehden mukaan kyseessä on virolainen Avies, jonka markkinointia hoitaa Airlink. Virossa Avies lentää yhtä reittiä, Ruotsissa pian neljää. Näiden lisäksi yhtiöllä on Virossa tilauslentopalvelu.

 

kauppalehti

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luulen, että tällekin yrittäjälle käy kuten edelliselle, bisnes kaatuu järjettömiin hintoihin.

Eipä nuo hinnat ole erikoisen järjettömät kun ottaa huomioon asiakaskunnan.

 

Sanoisin, että juurikin asiakaskunta tietäen, edellinen operaattori kaatui siihen kun ne oli tämän yhden reitin menestyksen varassa. Vähänkään ryppyjä taloudessa niin se näkyy heti liikematkustuksessa.

 

Tuommoinen 400e edestaashinta on firmalle ihan järkevä kulu jos työntekijä voi sillä käydä päiväreissun Tampereella sen sijaan, että matkustaa junalla ja yöpyy siellä, hukaten työaikaa matkustamiseen ja tehden firmalle majoitus, päiväraha yms. kuluja enemmän. Toki jotkut voi junassakin tehdä efektiivisesti töitä, mutta väitän kyllä että firmojen kannalta tuollaiset päiväreissut on kokonaistaloudellisesti järkevämpiä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jotain tällaista lienee luvassa:

[ attachment removed / expired ]

 

Aviesin Jetikka kuvattuna Tallinassa viime vuoden marraskuussa.

Juha

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jestas kun on suolainen hinta, onko nyt sitten työnantajalle käypä vaihtoehto, kun lentokenttäaikatauluineen ei häviä pendolinolle kun muutaman tunnin...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jestas kun on suolainen hinta, onko nyt sitten työnantajalle käypä vaihtoehto, kun lentokenttäaikatauluineen ei häviä pendolinolle kun muutaman tunnin...

 

Joku 400€ voi olla mitätön hinta muutamasta tunnista.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jestas kun on suolainen hinta, onko nyt sitten työnantajalle käypä vaihtoehto, kun lentokenttäaikatauluineen ei häviä pendolinolle kun muutaman tunnin...

 

 

Tämäkö sitten on edullinen hinta?

 

MENO

Tampere - Helsinki

ti 27 syyskuu 2011

AY3992 T

06:15 - 06:50

Turisti matkustusluokka

Helsinki - Oulu

ti 27 syyskuu 2011

AY363 T

07:30 - 08:30

Turisti matkustusluokka

 

PALUU

Oulu - Helsinki

ti 27 syyskuu 2011

AY358 T

18:35 - 19:35

Turisti matkustusluokka

Helsinki - Tampere

ti 27 syyskuu 2011

AY3983 T

21:10 - 21:45

Turisti matkustusluokka

HINTA

474,43 EUR

 

 

Ihan linjassahan tuo 398 on verrattuna valtionyhtiöön.

 

 

/mn

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ok. Mä perustan oman lentoyhtiön,työnimenä, vaikka RiskAir! Kaikki riskit matkustajalla itsellään ja lentoyhteydet tiesmistä-tiesminne, uskon kannattavan! Ei, kun papperit vetään ja kaluja vaikka idästä, vau, pistä  ideani korvan taa, tai paremmaks! Jussi. ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jotain tällaista lienee luvassa:

 

Tai sitten tällaista:

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

PH-CCI, kuvattu eilen hangaarissa Hollannissa.

 

Maria

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

PH-CCI, kuvattu eilen hangaarissa Hollannissa.

 

Komee kone, mut harmi ettei lennot ole varattavissa Amadeuksesta. Ensin kannattais tehdä kotiläksyt kuntoon ja sitten aloittaa business, mutta näköjään jokainen virtuaalioperaattori opettelee busineksen tekemällä samat tyhmyydet.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mulla ei ole mitään tämänkaltaista lentotoimintaa vastaan, mutta pahoin pelkään, että tämäkin tulee olemaan samanlainen vähemmän menestyksekäs menestystarina ref. Söder, Wingo, Fly lappeenranta...you name it.

 

Mutta jos sitä matkustajapotentiaalia löytyy niin kaipa tuo voi lähteä toimimaankin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mutta jos sitä matkustajapotentiaalia löytyy niin kaipa tuo voi lähteä toimimaankin.

 

Onko tätä uutta lentoyhteyttä mitenkään mainostettu Tampereen tai Oulun seudulla? Ei nimittäin näkynyt tuossa avauslennolta otetussa kuvassa mitään suurta tungosta matkustamossa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

radio mega

 

Eli mun käsityskykyni mukaan Airlink ei ole virtuaalilentoyhtiö vaan pelkkä lentojen markkinointiyhtiö

 

Eikö virtuaalilentoyhtiö tarkoita nimenomaan lentojen markkinointiyhtiötä tai matkanjärjestäjää?

 

Virtuaalilentoyhtiö on lentoyhtiö, joka markkinoi itseään lentoyhtiönä, mutta on todellisuudessa enemmän matkanjärjestäjä. Virtuaalilentoyhtiöillä ei ole yleensä lupia lentotoiminnan harjoittamiseen eikä omia lentokoneita, vaan lennot ostetaan ulkopuoliselta operaattorilta.

 

http://fi.wikipedia.org/wiki/Virtuaalilentoyhti%C3%B6

 

Airlinkin nettisivulta ei suoraan käy ilmi mikä yhtiö lennot lentää, ainoastaan lentojen numeroissa oleva lentoyhtiökoodi U3 paljastaa sen asiaan vihkiytyneelle. Aviesin nettisivuilla ei ole mitään mainintaa Tampere-Oulu -reitistä eivätkä lennot ole sitä kautta myynnissä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Aviesin nettisivuilla ei ole mitään mainintaa Tampere-Oulu -reitistä eivätkä lennot ole sitä kautta myynnissä.

Mielenkiintoista, kun tuo PH-CCI on hollantilaisen AIS Airlinesin kone, mitä on siis tekemistä Aviesin kanssa muuta, kuin sama lentoyhtiökoodi?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään