Guest petu95

Pieni ongelma mopeedissa

8 viestiä aiheessa

Terve !

On tässä hiljakkoin ilmennyt Skyteam Monkeyssa seuraavanlainen onglema: Vilkun toiminta on aika satunnaista. Välillä vilkkuu normaalisti, välillä ei ollenkaan ja välillä hitaammin kuin yleensä. Ja tuntuu ihankuin vilkkureleen käänteleminen ja väänteleminen vaikuttaisi ainakin välillä tähänongelmaan  :) Eli voisiko rele olla menossa/mennyt rikki vai ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkastas maadotus. Tuntus tuo vika vähän tutulta. Mulla oli joskus iänkaiken aikaa sitten semmonen Suzuki 80 sportti ja se teki just tommosta mutta sitten yks lekomekatsu pisti kaikkiin liittiminn kuparitahnaa ja se auttoi. Lakkasi häiriköimästä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voihan se rele vedellä viimeisiään mutta ennemminkin tuo vaikuttaisi jonkinlaiselta kontaktihäiriöltä, jossain moninapaliittimessä tai vilkkukatkaisijassa. Minä koittaisin tuossa tilanteessa sumuttaa vilkkukatkaisijaan voiteluainetta sisältävää kontakstisprayta ja samaa ainetta hieman sitten niihin mahdollisiin moninapaliittimiin, ei kuitenkaan itse vilkkureleeseen. Onko vilkkurele kunnolla kiinni? Onko sen maadoitus kunnossa? Tarkista myös itse vilkut ja polttimoiden kontaktipinnat sekä johtojen kiinnitykset.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katso ja kokeile vaan ensimmäiseksi ne liitokset, jos ne kondiksessa niin sitten relettä uusimaan. Jos maadoituskin vaan on löysällä niin ei sen takia kannata relettä uusia..............

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkistaisin liittimet ja erityisesti maadoituksen. Minulla oli autossa vastaavanlaista häröilyä vilkkujen kanssa ja ongelmaksi todettiin huono valojen huono maadoitus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään