Oscar V. Bonsdorff

Koneen vaihto

30 viestiä aiheessa

Millä tavalla kyseinen "tekninen vika liittyy" seuraavaan ehtojen mukaiseen korvauspiiriin ..

En tiedä eikä kiinnosta koska vakuutusehtoja en ole tässä vielä nähnyt, mutta olennainen asia on se, että mikä saa vakuutusyhtiön perustelemaan kantansa sillä, että vakuutus ei kata lakkoja, kun kyse ei ole ollut lakosta tai työvoiman mielenilmauksesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä, mutta mikä saa vakuutusyhtiön perustelemaan kantansa sillä, että vakuutus ei kata lakkoja?

Force majeure eli sota, luonnonmullistus, lakko, mellakat...

http://en.wikipedia.org/wiki/Force_majeure

Mutta tuskin vakuutusyhtiö onnistuu saamaan teknistä vikaa lakoksi vaikka kuinka yrittäisi jos käräjille lähtee.

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Force majeure eli sota, luonnonmullistus, lakko, mellakat...

Joo, mutta ainakin mun vakuutus kattaa myös lukuisia force majeure -tilanteita, joskaan ei esimerkiksi sotaa tai lakkoa. Jos tästä olisi kyse, vakuutuspäätöksen perustelun olisi tullut kuulua sitten tyyliin 'koska force majeure...', ei 'koska lakko...'.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos tästä olisi kyse, vakuutuspäätöksen perustelun olisi tullut kuulua sitten tyyliin 'koska force majeure...', ei 'koska lakko...'.

Njoo...menee jo sanamuotoiluksi millä ei sinällään ole asian kannalta merkitystä.

Mutta jos lakon perusteella (oli sanamuoto mikä tahansa) aiotaan evätä korvausvaade, niin lakon on oltava ihan oikeasti päällä ja virallisesti jonkunsortin ammattiliiton julistama. Meinaan vaan jos tästä pääsee vielä kunnolla tappelemaan niin tähän on syytä vedota.

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[ attachment removed / expired ]

Nämähän ovat kaikki samalla lipulla eli lentoyhtiö on vastuussa?

Joo turvassa toki oot. Itse en enää hevillä lähde erillisillä varauksilla kovin pitkälle seikkailemaan, totta kai vakuutusyhtiöt käyttävät porsaanreikiä, jos sellaisia suinkin löytyy.

Itse oon lentänyt myös AY/CX yhdistelmällä HKG:n kautta ja se kenttä toimii kuin unelma. Vaihtoaikaa on joskus ollut myöhästymisen vuoksi reilusti alle 1h ja se riittänyt laukullekin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään