Timo Hyvönen

Kaartoja

4 viestiä aiheessa

Muutama kaarto

 

- kaksi oikeanpuoleista hirttosilmukkaa niin, että tehon loppuessa TYÖNTÖ ja raju polkaisu, kaarto takaisin

- vasemmanpuoleinen kaarrettu "oikein" - TYÖNTÖ ja normaali kaarto kallistaen ja kuulaa keskittäen

 

Kaikissa tapauksissa korkeutta meni aika tarkkaan saman verran, vajaat 400 jalkaa siihen että olin takaisin nousuviivalla. Aiempiin keskusteluihin viitaten: tietenkin tarkoitus on lentää kuula keskellä, mutta aloitus kaartoon POTKUSTARTILLA (http://dome.fi/pelit/artikkelit/yleiset/star-wreck-universalin-tahtirekeen)

 

Kone Atec Zephyr, liitoluku 17.

 

Mittakaava oikealla alhaalla.

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Muutama kaarto

 

- kaksi oikeanpuoleista hirttosilmukkaa niin, että tehon loppuessa TYÖNTÖ ja raju polkaisu, kaarto takaisin

- vasemmanpuoleinen kaarrettu "oikein" - TYÖNTÖ ja normaali kaarto kallistaen ja kuulaa keskittäen

 

 

Ohjausopin hokemia  runnellen.

 

Jalka pohjaan , kallistusta ja reilu veto, siitä se hautausmaakaarto alkaa  Hieman vetoamusta ja lopussa pyyntö " pienet mullat päälle" Please

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ohjausopin hokemia  runnellen.

 

Jalka pohjaan , kallistusta ja reilu veto, siitä se hautausmaakaarto alkaa   Hieman vetoamusta ja lopussa pyyntö " pienet mullat päälle" Please

 

 

 

Ei kannata vetää. Noissa testeissä nokka oli aika alas, nääs.

 

Juttelin eilen Ässän kanssa. Hän kehotti tuollaisessa tilanteessa kaartamaan koneen optiminopeudella n. 110 km/h (hyvä liitoluku) hillityn hallitusti --> korkeudenmenetys 100 jalkaa. Pitää kokeilla sitäkin.

 

t. Timo

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Muutama kaarto

 

- kaksi oikeanpuoleista hirttosilmukkaa niin, että tehon loppuessa TYÖNTÖ ja raju polkaisu, kaarto takaisin

- vasemmanpuoleinen kaarrettu "oikein" - TYÖNTÖ ja normaali kaarto kallistaen ja kuulaa keskittäen

 

 

 

Nämä harjoitukset kannattaa ehdottomasti tehdä aidoissa olosuhteissa, aloituskorkeutta 400ft kiitotien loppupään jälkeen. Lentäjät erottuu räpistelijöistä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla