Guest Hannuuotila

Keskustelua CH polkimista

5 viestiä aiheessa

Ostin tuossa verkkokaupasta itselleni CH pro rudder -polkimet. Asennus (win7) oli helppoa. Ohjain kiinni koneeseen, ja se oli siinä. Falcon 4.0 auki, kaikki toimi täydellisesti ja olin kovin tyytyväinen ostokseeni... kunnes rupesin testailemaan FS2004:n kanssa. KOne pyörii ympyrää ja valittaa koko ajan, että jarrut on päällä. Kaikenlaista olen kokeillut. Yritin esimerkiksi installoida ohjaimen mukana tulleen Control managerin, mutta sitä ei ollut valitettavasti windows seiskalle. Toimisikohan se vistan versio?

Ideoita otetaan vastaan. Kiitokset vastanneille! :D

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkista, että simussa on oikeat akselit asetettuina jarruille ja peräsimelle. Myös vilkaisu Wintoosan kalibrointiin kannattaa, tosin siellä ei välttämättä ole mitään väärin jos toisen simun kanssa toimii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ostin tuossa verkkokaupasta itselleni CH pro rudder -polkimet. Asennus (win7) oli helppoa. Ohjain kiinni koneeseen, ja se oli siinä. Falcon 4.0 auki, kaikki toimi täydellisesti ja olin kovin tyytyväinen ostokseeni... kunnes rupesin testailemaan FS2004:n kanssa. KOne pyörii ympyrää ja valittaa koko ajan, että jarrut on päällä. Kaikenlaista olen kokeillut. Yritin esimerkiksi installoida ohjaimen mukana tulleen Control managerin, mutta sitä ei ollut valitettavasti windows seiskalle. Toimisikohan se vistan versio?

/Hannu

CH Manager WIN7:

http://www.chproducts.com/retail/tech_control_manager.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

/Hannu

Koeta asettaa pedaalien sensitivity täysille. Tarkista myös kalibrointi kuten edellä mainittiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos vastauksista! Mä en todella tiedä mitä tein, mutta nyt toimii! Jea. Voittajafiilis: nyt on kotiohjaamo valmis...  :thmbup:

/Hannu

Muokkaus: typo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään