Erik Pirtala

AMD vision control center kaatumisongelma.

8 viestiä aiheessa

Olen ladannut AMD:n kotisivuilta (http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/downloads.aspx) tuon Catalyst control centerin.

Aina avatessa kuitenkin käy näin.

[ attachment removed / expired ]

Olen yrittänyt uudelleenasentaa ohjelman vaikka kuinka monta kertaa, koittanut asentaa eri kansioihin ja päivittää näyttiksen ajurit mutta aina sama ongelma.  >:(

Missä vika mahtaa olla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen ladannut AMD:n kotisivuilta (http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/downloads.aspx) tuon Catalyst control centerin.

Aina avatessa kuitenkin käy näin.

[ attachment removed / expired ]

Olen yrittänyt uudelleenasentaa ohjelman vaikka kuinka monta kertaa, koittanut asentaa eri kansioihin ja päivittää näyttiksen ajurit mutta aina sama ongelma.  >:(

Missä vika mahtaa olla?

Poista kerran ja tarkista Drive Cleanerillä että kaikki ATI/AMD hässäkät ovat poissa, tämä ratkas mun ongelmat.

Jos on Win 7 niin koita asentaa suoraan C:\ATIxxxxx...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt tietokone ei ilmeisesti löydä enää näytönohjainta... Kun menen näyttöasetukset kohtaan, siellä on vain "oletusnäyttö", ei enää "ATI radeon 3200 graphics"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jaa, kokeilitko tota drive cleanerii? Koitappa irrottaa näyttis ja laittaa uudestaan paikallee? Joku viisaampi osaa varmasti neuvoa enemmän  :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jaa, kokeilitko tota drive cleanerii? Koitappa irrottaa näyttis ja laittaa uudestaan paikallee? Joku viisaampi osaa varmasti neuvoa enemmän  :(

Juuri sitä.

Enpä uskalla alkaa mitään näyttistä ruuvailemaan irti. Voipi olla että on koko kone pilalla senjälkeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En usko, että mikään ohjelma fyysisesti rikkoisi näytönohjainta. Kyseessä lienee näytönohjainajurien sekaantuminen, kannattaa kokeilla ladata ketjun ensimmäisestä viestistä löytyvän linkin takaa tai CD:ltä asianmukaiset, ja asentaa ne.

Tietämättömänä googlasin, mikä tuo mainittu Drivecleaner oikein on. "DriveCleaner is a misleading application, which gives exaggerated reports of security and privacy risks on a computer. The program then prompts the user to purchase a registered version of the software in order to remove the reported risks." sanoo Symantec.

Itselläni on eräs Asuksen ATI-malli toimittamassa näytönohjaimen virkaa, sen mukana tullutta samantapaista control center -ohjelmaa en myöskään ole saanut toimimaan kunnolla. Toisaalta, aika laajastihan säätöjä voi tehdä ihan Windowsin ohjuspaneelin kautta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilin ladata ne mitä tuolta sivulta löytyy, ei auttanut. Senjälkeen yritin palauttaa ne Drivecleanerilla poistamani kansiot, vaan sama tulos.  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään